Citat:
Ursprungligen postat av
Browndawg
Jag tyckte det var endel nytt ändå. Han mer eller mindre bekräftat ju att det handlar om tortyrmord om man läser lite mellan raderna.
"Svårt prata om", "utdraget förlopp" osv.
Dessutom antydde han att hon syntes varit helt oförberedd och dekapicterad direkt. Därför hade Madsen inga avvärjningsskador som kunde förväntas.
Omedelbart tänker jag då att han angrep henne direkt när hon klättrade ner för stegen, och band fast händerna i en av stegpinnarna, så att hon hängde där försvarslös. Finns andra metoder för att åstadkomma det läget, men jag tror han ville ha henne hängande med hela sin kropp framför honom ...
Lisa Holms sexualsadist hängde också upp henne (medelst snara) så han hade hela hennes kropp hängande försvarslös framför honom (han använde silvertejp för att decapitera hennes händer). De han använde bl.a. i arbetet.
Med en sjökapten tror jag han använde mest rep eller buntband, de som fanns i hans verktygsväska naturligt.
Som kapten gick han först ner för stegen. Hennes händer var redan upptagna. Hon hade ingen uppsikt nedåt/bakåt ... Madsen däremot hade full uppsikt över henne, däremot. Makt och Kontroll. Exakt det han gick i gång på.
Ren spekulation förstås.