Citat:
Ursprungligen postat av
tequilasunrise123
Om du någon gång har hört talas om DarkNet så ska du ha klart för dig att ALLT går att hitta där tyvärr.. Det finns riktigt onda verkligheter så långt ifrån man kan föreställa sig på dessa hemsidor..
Googla Daisys Destruction (kommer inte komma en film) så kan du läsa om ett kännt sådant fall.
Intressant. Det är första gången jag får ett konkret svar på min fråga om snufffilmer. Jag hörde begreppet snufffilmer första gången i samband med mordet på Da Costa. Då framställdes läkarna som extra otäcka för att polisen hade hittat filmer i deras hem som benämndes snuffilmer. Men vad dessa filmer innehöll blev aldrig klargjort offentligt. Vi fick veta att Nero i Lisa Holmfallet konsumerade porr, men aldrig vilken sorts porr.
Det verkar röra sig om saker av den art som rättsväsendet skonar oss ifrån att få ta del av. Med motiveringen att det inte har betydelse för utgången av målet. Men visst påverkar porrkonsumtionen hur man ser på själva gärningsmannen.
Jag har också hört rykten om vad som säljs på Darknet. Eller delas privat mellan pervon. Men eftersom så många personer som är trovärdiga inte tror på att dessa filmer existerar på riktigt, så vet inte jag vad jag ska tro på. Jag har inte någonsin fått bekräftat att det finns filmer där riktiga sexualsadistiska mord sker inför kameran. Har det ens varit något åtal i ett sådant mord, när film hittats?