Citat:
Ursprungligen postat av
Alpha101
Det är just detta vi påtalar. Att du alltid förfaller till personangrepp. Du klarar inte av att redogöra eller gå i sakligt svaromål. Så fort vi skjuter hål på dina påståenden så blir det ofta 100% personangrepp från din sida.
Hur många gånger ska vi behöver repetera detta för dig?
1) Jag är inte ett dugg brydd av att skriva att du är dum om du de facto är dum, åtminstone inte om det är relevant för diskussionen - vilket det
är. Det är ju nämligen inte alls kontextlöst. Du kanske är mycket bättre än mig på att hitta kantareller; det är jag nämligen bevisat dålig på. Men jag låtsas inte att jag är bra på att hitta kantareller eller försöker påstå att alla andra har problem och letar på fel ställen, medan du låtsas att du kan en jävla massa saker du inte kan. Du har till och med vid tillfälle låtsats att du förstår avancerad matematik. I och med sådant sätter du en hög ribba, och kallas med all rätt dum i huvudet när du inte ens kommer över mattan. Sluta gråta.
(och om du
nödvändigtvis ska fortsätta gråta - gråt till en moderator. jag tycker att det tillhör kontexten, men jag är inte domare)
2) Du har inte skjutit hål på några påståenden alls utanför din lilla drömvärld. Förutom såklart
dina egna, vilket jag redogjorde för senast idag. Där jag till och med även gav dig något av en komplimang genom att skriva att du faktiskt bidrar med något: en gnutta benny hill-humor.