Citat:
Ämnet? svårt med en sån debattsabotör som du kill, som bara förstör och provocerar.
Förmodligen grundar det sig i en ilska , nog hade du gillat lite Putintakter här i Sverige också kill, som kunde få tyst på mig, eller hur
Ämnet är Ryssland och det nära utlandet, ja det blir ju riktigt riktgit pinsamt....
nästa alla Rysslands grannländer avskyr ju den ryska regimen och på goda grunder fruktar de den.
Realtionerna är dåliga nästan överlag, undantag är de andra skurkstaterna /diktaturerna som gränsar till dem, typ Vitryssland Kazakstan..
Putin är inte riktigt överens med Estland Lettland Litauen Polen Georgien Ukraina ,
har viss tolerans med Kina, så det är förmodligen på historiskt dåliga nivåer.
Förmodligen grundar det sig i en ilska , nog hade du gillat lite Putintakter här i Sverige också kill, som kunde få tyst på mig, eller hur

Ämnet är Ryssland och det nära utlandet, ja det blir ju riktigt riktgit pinsamt....
nästa alla Rysslands grannländer avskyr ju den ryska regimen och på goda grunder fruktar de den.
Realtionerna är dåliga nästan överlag, undantag är de andra skurkstaterna /diktaturerna som gränsar till dem, typ Vitryssland Kazakstan..
Putin är inte riktigt överens med Estland Lettland Litauen Polen Georgien Ukraina ,
har viss tolerans med Kina, så det är förmodligen på historiskt dåliga nivåer.
Jag tror du har cyklopet på dig igen. Vitryssland och Kazakstan är med i Eurasiska ekonomiska unionen och utöver det har vi Shanghai Co-operation Organisation, en säkerhetspolitisk organisation bestående av Kina, Ryssland, Kazakstan, Kirgizistan, Tadzjikistan och Uzbekistan. Samtliga länder ser alltså Ryssland som en ekonomisk och militär samarbetspartner.
Citat:
Bilden som vissa diktatorskramare här försöker förmedla är totalfalsk, sanningen är så vet jag inte hur Ryssland ska ta sig ur den situation de befinner sig i, närmast pariastämplade.
Och sen kommer krokodiltårarna från putinisterna, plötsligt är det annars så starka och stolta Ryssland under Putin utsatt för mobbing, det är så så så synd om Diktatorn och hans anhang...
Och sen kommer krokodiltårarna från putinisterna, plötsligt är det annars så starka och stolta Ryssland under Putin utsatt för mobbing, det är så så så synd om Diktatorn och hans anhang...
Tror det är du som är lite lös i magen - så finkänslig som du helt plötsligt blivit när någon säger emot dig med samma ordval som du själv använder.
Citat:
Diskussionen borde naturligtvis handla om hur Ryssland tar sig ur det här, och lösningen är ju naturligtvis bara en, Ryssland måste röra sig mot demokrati frihet och följa lagar och regler så att andra demokratsiak grannländer kan börja lite på Ryssland, steg 1 borde vara att erkänna sig besegrade i det som kallades kalla kriget, ett krig mellan 2 ekonomier och ideologier som ville styra världen, jag tror inte Putins regim ens efter 27 år verkar villiga till det. Det är svårt att gå famåt med en Putin som mer påminner om den lilla gapande gubben från österrike än en statsman.
Du menar Mozart?
Jättehemligt........!