2017-10-01, 15:58
Medlem
Old-Crows avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ThuleSociety
Så polisens plan var alltså att NMR inte skulle få fullfölja demonstrationen.

Om jag precis läste rätt på Horbladet?

Så varför sitter folk då och kallar det hela för fiasko? Vad skulle NMR ha gjort annorlunda?

Detta är en dunderskandal och ännu ett bevis för att demokrati är totalt värdelöst. Demokratur bör det kallas.
Helt klart ett stort jävla fiasko för bidragstagarna i NMR! De har inte rätt att få ta del av vår demokrati. Landet tillhör folket och inte några pellejönsar med sköldar och Dressmanskjortor som varken har jobb eller utbildning och således är en belastning för Sverige. Folkets Sverige!
Citera
2017-10-01, 16:00
Medlem
CreepyCrawls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skilly
Var var.. vill se.

Har du inte hittat det redan så finns klippet här.

https://twitter.com/hanifbali/status/914193036774649857
Citera
2017-10-01, 16:03
Medlem
Vivaruss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JeffDavis
Ska det här vara Sveriges farligaste snubbar? De flesta ser ju ut som nån som skulle kunna hänga på medeltidsveckan i Visby.

Men jag håller med om att det är bra underhållning. Undrar om de sitter i nån källare och spelar in musiken själva...

Det är media som har gett den bilden, inte de själva. Tyvärr så är det många som är livrädda, rent utav skakis när de t.ex går fram i Almedalsveckan men så fort de pratat en stund så brukar de slappna av. Exempelvis så sade Per Öberg om en palestinsk(?) tjej kom till de under Almedalen, med en ros - för hon hade blivit intalad att de skulle slå ner henne på plats, misshandla och skada henne. Det slutade med ett trevligt samtal där hon helt släppte idéer som hon matats med och de fick en ros.

Per Öberg är faktiskt en riktig härlig människa överlag, lugn och sansad och han t o m gav ut ett telefonnummer ( ja, ett riktigt telefonnummer som du kan nå honom på ) i Ingrid och Konrads radio med honom förra veckan. Så han är vare sig ute efter att skapa skräck eller mörda sitt egna folk - han vill dock se blodet av de landsförrädare som ljugit och sveket sitt egna land och folk i decennier. Men antar att alla hundratusentals mord, våldtäkter, rån och all annan kriminell aktivitet som begåtts av kriminella till politiker och journalister ska bara ses som något sött, så släpper vi saken och låter folket ligga kvar i spillrorna. Nej, tacka vet jag någon som har lite kulor att faktiskt vara beredd att dö för sitt land och folk, för deras gemenskap och lycka. Ni andra kommer jobba på, finansiera eran egna undergång samtidigt som era familjer spräcks, ni får ingen vård eller äldreomsorg och era barn kommer ni förlora när de inser vilken skit ni lämnade till dem.

Nej, det farliga jag såg igår var när polisen helt släppte lagen och istället gick på vad "högre makter" ville - d.v.s slå ner NMR även om de hade all laglig rätt att demonstrera och det var polisens jobb att se till att NMR kunde fortsätta framåt. Istället blev folk nerslagna, blodiga - medan vi trycktes in i grupp, samtidigt som de gav sig på folk med batonger - vanliga skattebetalare med "hemska" åsikter som hade finkläder på sig och slogs blodiga.

Jag stod där, rakt framför polisen - den blicken vill jag aldrig uppleva igen, för även om jag sett mycket var nog det äckligaste jag sett. Att stå försvarslös mot en människa som "inte ser" ( livlös i blicken ), men håller i allt från tårgas, kravallsköld, batong och pistol - man vet att man har ingen chans annars än att försöka skydda sig med sina bara armar.

Kort och gott, polisen gav sig på normala, icke beväpnade och lugna människor med allt de kunde. Varför vet jag faktiskt inte, för det var mitt under en sång som det vart gruff mellan ett par sköldbärare ur NMR och någon invandrare, kanske några svenskar och sedan gav sig polisen totalt på folket innan de knappt ens hunnit veta vad som hänt.
Citera
2017-10-01, 16:03
Medlem
0.999...s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrSkargard
Jag frågar för tredje gången nu: Kastade Bechir Rabani sten?

Vänstern är som bekant inte intresserade av fakta utan enbart en känsla. Man slutar inte förundras över hur grav fakta-resistensen är när man medvetet misstolkar allt till ens egna fördel.

Twittervänstern verkar ha gått igång och inte bara hävdar detta utan även att NMR utfört en false-flag aktion.. Helt otroligt.
Citera
2017-10-01, 16:04
Medlem
BlackBookss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Old-Crow
Helt klart ett stort jävla fiasko för bidragstagarna i NMR! De har inte rätt att få ta del av vår demokrati. Landet tillhör folket och inte några pellejönsar med sköldar och Dressmanskjortor som varken har jobb eller utbildning och således är en belastning för Sverige. Folkets Sverige!

Inte för att vara tråkig men kan du backa upp dina påståenden med tex A-Kassa kort eller liknande.
Citera
2017-10-01, 16:05
Medlem
Ni nazzar är ju fan patetiska. Ni gråter om att någon kastade sten. Inte på någon film ser man när det händer utan hur nazisterna själva går på offensiven.

Ni blev ägda och alla vet om det. Tack för att ni styrkte stereotypen att ni alla är misslyckade i livet och har ärtor till hjärna.
Citera
2017-10-01, 16:07
Medlem
## Nej, tacka vet jag någon som har lite kulor att faktiskt vara beredd att dö för sitt land och folk, för deras gemenskap och lycka.##

##Jag stod där, rakt framför polisen - den blicken vill jag aldrig uppleva igen, för även om jag sett mycket var nog det äckligaste jag sett. Att stå försvarslös mot en människa som "inte ser" ( livlös i blicken ), men håller i allt från tårgas, kravallsköld, batong och pistol - man vet att man har ingen chans annars än att försöka skydda sig med sina bara armar.##
Det var det där med "kulor" ...
Citera
2017-10-01, 16:09
Medlem
Ytterligare en skoj video - där man ser hur polisen tar hand om det politiska buset

https://www.youtube.com/watch?v=OL57cjE9UBk
Citera
2017-10-01, 16:09
Medlem
schipperke77s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 0.999...
Vänstern är som bekant inte intresserade av fakta utan enbart en känsla. Man slutar inte förundras över hur grav fakta-resistensen är när man medvetet misstolkar allt till ens egna fördel.

Twittervänstern verkar ha gått igång och inte bara hävdar detta utan även att NMR utfört en false-flag aktion.. Helt otroligt.

Inte hela vänstern: https://twitter.com/guldfiske/status/914472682573443072
Citera
2017-10-01, 16:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Foolson
Om du inte ser att det kastas sten både för hand och med stenslunga och att vanligt folk misshandlas när de säger ifrån så är det nog hög tid att kolla upp synen.

Här har du mer:

https://m.youtube.com/watch?v=Ut7IhdRBeg0

https://m.youtube.com/watch?v=N4juXv5pji0
Det där bevisar ju bara att en massa WT var ute och bråkade i Gbg igår. Inget annat.

Om du tror att de där uselt filmade snuttarna ger någon sida rätt bör du nog kolla upp vad "källkritik" betyder.

Det faktum att tjugotvå personer ur WT-ligan NMR sitter anhållna, talar sitt tydliga språk.
Citera
2017-10-01, 16:11
Medlem
NS_14s avatar
Bechir Rabani intervjuas (från 20 min) i Ingrid & Conrad-podden om sin "infiltration" av den stenkastande värdegrundsmobben.

https://www.spreaker.com/user/906392...=episode_title
Citera
2017-10-01, 16:13
Medlem
JeffDaviss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vivarus
Det är media som har gett den bilden, inte de själva. Tyvärr så är det många som är livrädda, rent utav skakis när de t.ex går fram i Almedalsveckan men så fort de pratat en stund så brukar de slappna av. Exempelvis så sade Per Öberg om en palestinsk(?) tjej kom till de under Almedalen, med en ros - för hon hade blivit intalad att de skulle slå ner henne på plats, misshandla och skada henne. Det slutade med ett trevligt samtal där hon helt släppte idéer som hon matats med och de fick en ros.

Per Öberg är faktiskt en riktig härlig människa överlag, lugn och sansad och han t o m gav ut ett telefonnummer ( ja, ett riktigt telefonnummer som du kan nå honom på ) i Ingrid och Konrads radio med honom förra veckan. Så han är vare sig ute efter att skapa skräck eller mörda sitt egna folk - han vill dock se blodet av de landsförrädare som ljugit och sveket sitt egna land och folk i decennier. Men antar att alla hundratusentals mord, våldtäkter, rån och all annan kriminell aktivitet som begåtts av kriminella till politiker och journalister ska bara ses som något sött, så släpper vi saken och låter folket ligga kvar i spillrorna. Nej, tacka vet jag någon som har lite kulor att faktiskt vara beredd att dö för sitt land och folk, för deras gemenskap och lycka. Ni andra kommer jobba på, finansiera eran egna undergång samtidigt som era familjer spräcks, ni får ingen vård eller äldreomsorg och era barn kommer ni förlora när de inser vilken skit ni lämnade till dem.

Nej, det farliga jag såg igår var när polisen helt släppte lagen och istället gick på vad "högre makter" ville - d.v.s slå ner NMR även om de hade all laglig rätt att demonstrera och det var polisens jobb att se till att NMR kunde fortsätta framåt. Istället blev folk nerslagna, blodiga - medan vi trycktes in i grupp, samtidigt som de gav sig på folk med batonger - vanliga skattebetalare med "hemska" åsikter som hade finkläder på sig och slogs blodiga.

Jag stod där, rakt framför polisen - den blicken vill jag aldrig uppleva igen, för även om jag sett mycket var nog det äckligaste jag sett. Att stå försvarslös mot en människa som "inte ser" ( livlös i blicken ), men håller i allt från tårgas, kravallsköld, batong och pistol - man vet att man har ingen chans annars än att försöka skydda sig med sina bara armar.

Kort och gott, polisen gav sig på normala, icke beväpnade och lugna människor med allt de kunde. Varför vet jag faktiskt inte, för det var mitt under en sång som det vart gruff mellan ett par sköldbärare ur NMR och någon invandrare, kanske några svenskar och sedan gav sig polisen totalt på folket innan de knappt ens hunnit veta vad som hänt.

Så Per Öberg är en rätt trevlig snubbe som bara råkar ha den något pikanta åsikten och det är helt ok att mörda folk man inte tycker om?

Polisens uppgift är att upprätthålla lag och ordning. Hur tror du Göteborg hade sett ut i dag om de inte stoppat demon i ett tidigt skede? Jag tror att till och med nazister föredrar några blåmärken framför en nerbränd stad...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in