2017-10-01, 15:26
Medlem
Varulvs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WallOfAdamant
Måste vara lätt o vara en mesig tangentbordskrigare, datorn slår ju inte tillbaks som 1000 st bindgalna rödingar med gatustenar kan göra.

Ja, det är jättelätt, speciellt eftersom nazisvin blir så kränkta av det man skriver.
Citera
2017-10-01, 15:27
Medlem
Jag kollade på den här videon - där NMR drar förbi nordstan och avenyn och andra ställen

https://www.youtube.com/watch?v=no0VqvxqNLA det är riktigt bra underhållning.
Citera
2017-10-01, 15:28
Medlem
Varulvs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bluis
Jag kollade på den här videon - där NMR drar förbi nordstan och avenyn och andra ställen

https://www.youtube.com/watch?v=no0VqvxqNLA det är riktigt bra underhållning.

Jag älskar all kampmusik man använder sig av i sina videos. Allting blir så mycket mer underhållande och fjantigt av den, det är helt enkelt underbart att se spektaklet.
Citera
2017-10-01, 15:29
Medlem
MrSkargards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Varulv
Ja, det är jättelätt, speciellt eftersom nazisvin blir så kränkta av det man skriver.

Jag frågar för tredje gången nu: Kastade Bechir Rabani sten?
Citera
2017-10-01, 15:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av squeaky

Nazzarna blir omringade av polis
https://pbs.twimg.com/media/DK-mRLjW4AAR4Cp.jpg

Jag börjar räknar ner fom nu till nästa gång nån röding drar lögnen om att snuten är där för att skydda NMR, och inte skydda vänsterpacket från NMR.
Citera
2017-10-01, 15:31
Medlem
Varulvs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrSkargard
Jag frågar för tredje gången nu: Kastade Bechir Rabani sten?

Han erkänner inte någon stenkastning, däremot var han aggressiv mot polis. Vad vill du ha för bevis? Om du undrar om jag har en film på när han gör det så har jag inte det, framförallt eftersom folk inte kände igen honom på plats och filmade just inte honom.
Citera
2017-10-01, 15:33
Medlem
MrSkargards avatar
Citat:
Han erkänner inte någon stenkastning, däremot var han aggressiv mot polis. Vad vill du ha för bevis? Om du undrar om jag har en film på när han gör det så har jag inte det, framförallt eftersom folk inte kände igen honom på plats och filmade just inte honom.

Svaret på min fråga är alltså nej. Bra, då har vi rett ut det.
Citera
2017-10-01, 15:34
Medlem
Citat:
Jag älskar all kampmusik man använder sig av i sina videos. Allting blir så mycket mer underhållande och fjantigt av den, det är helt enkelt underbart att se spektaklet.

Och lyssna hur ledaren brölar när de är på Stora torg/ Gustav Adolf torg - haha you cant make this shit up
Citera
2017-10-01, 15:35
Medlem
Varulvs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrSkargard
Svaret på min fråga är alltså nej. Bra, då har vi rett ut det.

Yep, jag vet vad du är ute efter, har vi inga absoluta bevis så har det inte hänt. Det är gott så.
Citera
2017-10-01, 15:35
Medlem
ThuleSocietys avatar
Så polisens plan var alltså att NMR inte skulle få fullfölja demonstrationen.

Om jag precis läste rätt på Horbladet?

Så varför sitter folk då och kallar det hela för fiasko? Vad skulle NMR ha gjort annorlunda?

Detta är en dunderskandal och ännu ett bevis för att demokrati är totalt värdelöst. Demokratur bör det kallas.
Citera
2017-10-01, 15:36
Medlem
Varulvs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bluis
Och lyssna hur ledaren brölar när de är på Stora torg/ Gustav Adolf torg - haha you cant make this shit up

Än bättre är att dom är helt öppna med folkmord, fastän deras internetanhängare säger att man inte alls vill utföra folkmord, däremot talar ju saker som "Jag kan inte se hur lyktstolparna ska räcka till" att man kanske faktiskt är för folkmord.

Citat:
Ursprungligen postat av ThuleSociety
Så polisens plan var alltså att NMR inte skulle få fullfölja demonstrationen.

Om jag precis läste rätt på Horbladet?

Så varför sitter folk då och kallar det hela för fiasko? Vad skulle NMR ha gjort annorlunda?

Detta är en dunderskandal och ännu ett bevis för att demokrati är totalt värdelöst. Demokratur bör det kallas.

Det var polisens plan om NMR kom beväpnade med sköldar och fanbärare ja, det stämmer, och det gjorde man ju, så man sabbade för sig själv.
Citera
2017-10-01, 15:36
Medlem
MrSkargards avatar
Citat:
Yep, jag vet vad du är ute efter, har vi inga absoluta bevis så har det inte hänt. Det är gott så.

Ja, att utgå från att han är oskyldig till motsatsen har bevisats känns rimligt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in