Citat:
Ursprungligen postat av
Picasso2
Nånstans är det märkligt. Wall intervjuade folk i väldigt udda kretsar. Och Madsen ingick i samma udda kretsar. Frågan är om de pratade om detta under torsdagen. Och vad det har med mordet av Kim att göra vill jag inte, eller kan, spekulera om ens.
"“
We are often among the more intelligent, influential, and creative of the general population,” Merticus says. “Granted, we may be
more ‘alluringly interesting’ or ‘dimensionally complex’ than your typical cubicle coworker or next door neighbor; but we’re trying to get by in this life just like everyone else!”
Hur FAN orkade hon lyssna på detta narcissistiska skitsnack och dessutom skriva en artikel om den? "Verkligheten vampyrer".. jo tjena..
Hon tycks ha varit intresserad av olika sortens mentala störningar, men valde att skriva om vampyrer etc. istället.
Det kanske var precis Madsens störning som intresserade henne?
"As serious research picks up by social (and hopefully medical) science,
Merticus hopes to find not only answers, but also that acknowledgment may lead to
increased acceptance for his kind."
Nej, från mig blir det ingen acceptans alls. Orkar inte med fler galningar som ska "kräva sina rättigheter i samhället". Vampyrer får helt enkelt acceptera att de även i framtiden blir betraktade som mentalt störda av mig. Jag skiter fullständigt i deras "alternativa identitet"..
Åratals utbildning på de finaste universiteten för att göra intervjuer av dessa dårar.. Jag förstår det inte .. Bortkastade studielån..