2017-09-20, 07:54
Medlem
-vaas-s avatar
De är lika pantade och horiga i jobb med där de ska typ bygga något slags dekadent harem av stiliga pojkar som är vältränade och lyder dem så de får ögongodis och egotripp kring dem.

Det ska va som medlemmar av det manliga könet som beter sig som hundar kring dem, annars börjar de med sitt psykopatbeteende med skitsnack och manipulation för att få bort den som inte finns där för att ge dem bekräftelse.

Det är det här jävla Kim Jong-Un komplexet hos skabbiga mediokra slynor som inte ens tagit hand om sig fysiskt som inte ska kunna finnas där för en kvinna som är så borde bli så jävla avskydd det inte går - men Sverige har lyckats massproducera dem och kvotera in dem på så många positioner pissiga slynor har som ett helt supportnätverk som gör det såhär.

Åh och glöm inte att om det skiter sig kan de bara dra på offerkoftan och pressa fram tårar så är svenska idiotfolket tvunget att vara dem till lags.

Gå ut på kvällen ensamma i invandrarområden och bli kulturberikade plz svenska slynor.
Senast redigerad av -vaas- 2017-09-20 kl. 07:56.
2017-09-20, 14:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NiveaBodylotion
Här har du: https://www.youtube.com/watch?v=OQ2fREo3Tjc En lesbisk jag gärna hade knullat just bara för hon är en sådan good sport.

Tack!
Visar ju bara vilket helvete det kan vara för många män i Sverige. Jag kommer aldrig flytta tillbaka permanent till Sverige. Tråkiga människor och dåliga kvinnor. Kan ju lika gärna bli en eremit och ersätta mitt behov för mänsklig kontakt med knark om man ska vara tvungen att bo i Sverige resten av sitt liv.
Tycker det är synd om män som inte kan lämna Sverige.

Citat:
Ursprungligen postat av Ash-hadu
Latinskor, spanjorskor och östeuropeiska tjejer säger jag bara.
Östeuropeiska tjejer speciellt om man gillar det svenska utseendet då det inte tycks finnas några större genetiska skillnader. De största skillnaderna tycks vara kulturella och där vinner den östeuropeiska tjejen stenhårt gentemot den svenska (iaf enligt mitt eget tycke).

Utseendemässigt finns det tydliga skillnader. Jag kan avgöra om en kvinna är svensk (eller från ett annat västeuropeiskt land) eller om hon är polsk (eller från ett annat östeuropeiskt land).
Sen finns det en del som inte gillar östeuropeiska kvinnor just p.g.a. deras utseenden.
Men jag håller annars med dig. Kommer dejta kvinnor från Polen och Ukraina snart. Förhoppningsvis så kan man hitta en bra dam att ha ett seriöst förhållande med.

//Siegestor
2017-09-20, 15:24
Medlem
Ash-hadus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Siegestor
Utseendemässigt finns det tydliga skillnader. Jag kan avgöra om en kvinna är svensk (eller från ett annat västeuropeiskt land) eller om hon är polsk (eller från ett annat östeuropeiskt land).
Sen finns det en del som inte gillar östeuropeiska kvinnor just p.g.a. deras utseenden.
Men jag håller annars med dig. Kommer dejta kvinnor från Polen och Ukraina snart. Förhoppningsvis så kan man hitta en bra dam att ha ett seriöst förhållande med.

//Siegestor

I sådant fall har du antagligen medvetet eller omedvetet tränat dina ögon till att kunna se dem skillnaderna eller så har du helt enkelt mycket bättre syn än mig.
Har alltid haft svårt att skilja på germaner, nordmän och slaver när det gäller utseende i synnerhet då blont hår och varierande ögonfärger förekommer frekvent hos samtliga dessa etniciteter.
Konstigt nog har jag dock lätt att skilja på koreaner, kineser och japaner, något andra tycks finna väldigt svårt.
2017-09-20, 15:53
Medlem
Återigen: håll er borta från nätdejting, så ska ni se att det löser sig.
2017-09-20, 16:06
Medlem
Bullfettas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Roidornot
...Kvinnorna är EXTREMT egoistiska nu för tiden, de är okvinnliga, maskulina, stressade, deprimerade, de SKA ha rätt, och får de inte rätt då blir det ett jävla liv. De ljuger, manipulerar...

Jo, men det är ju för att ni karlar inte har någon stolthet kvar i kroppen. Ni talar ofta likt oss kvinnor, ni tänker som oss kvinnor, ni beter er som oss kvinnor och därmed tappar vi kvinnor intresset för er. Ni har blivit omanliga, och det är INTE sexigt.

Skyll er själva. Allt är självförvållat !
2017-09-20, 16:23
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av hasseochtage

Det här går så mycket djupare än bara nätdejting, hasseochtage. Det smyger sig in i varje liten situation i livet, det infiltrerar alla sociala sammanhang, alla förhållanden och en betydande del av gemenskapen mellan män och kvinnor. Det har skapat en form av "attityd" hos kvinnor att de "är bättre än män!", de ska "klara sig själva!" och "vara starka!", lite av ett: "kvinnor kan!!" - Det är en avstötande maskulin attityd hos ett kön vars attraktivitet de facto till stor del sitter i det feminina, det mjuka och det fina.

Ditt instinktiva svar blir nu: "Men sluta gnäll på kvinnor!! män får väl skärpa siog!!!!" - vilket bara bevisar min poäng, detta handlar inte om kön X eller kön Y, det handlar om att skapa bättre förutsättningar för att könen ska GILLA VARANDRA IGEN, vilket dom tammefan inte gör idag - Nåja, "gillandet" minskar i alla fall sannerligen varje år som går.

Det genomsyrar precis allt. Från förhållanden som går åt helvete till en dejtingmarknad som ständigt blir hårdare och hårdare. Med hårdare menar jag inte ens nödvändigtvis bara för männen - med ökad press på sig så kommer män börja använda sig mer av manipulativa spel för att få komma till (då det krävs), bara detta i sig skapar en mer oärlig dynamik över huvud taget mellan könen.

Ett litet exempel från "real life":

En flickvän jag hade år 2005, dvs tolv år sedan då jag var 16-17 år gammal. Tinder fanns inte, instagram fanns inte, facebook fanns inte (inte i Sverige ännu i alla fall). Vad som fanns var väl typ lunarstorm, ICQ-messenger och MSN-messenger.

Jag spenderade ett antal somrar med denna tjej, man kunde umgås helt naturligt utan att det KONSTANT plingade i telefonen, man kunde gå och käka middag och fokusera på varandra på ett helt annat sätt, nog för att feminismen också var rätt tydlig denna tid så var det inte alls lika extremt och då tjejen var ung så var det så tydligt hur hon agerade från sin natur på ett helt annat sätt: omhändertagande, feminin, hon VILLE vara tjej, kvinna, och allt vad som tillkommer.

Träffar jag en tjej idag: KONSTANT uppmärksamhet på telefonen, plingandes hela tiden, tinder, instagram, facebook, SMS. Käkar man middag så är det tammefan helt omöjligt att bara njuta av stunden, det går inte, telefonen ska fram en gång var 3e minut. Har du någonsin sett en ung tjejs telefon idag? Här pratar vi alltså om dussintals textmeddelanden hela tiden från alla möjliga sorters källor: Nån kommenterade min instagram, nån skrev på facebook, nån länkade mitt namn till en video på deras wall. Det faller sig helt naturligt att det för kvinnor varken går att uppskatta eller uppmärksamma en enda kille på samma sätt längre, detta är en NATURLIG KONSEKVENS av fenomenet.

Blir de lyckligare då? Verkligen inte, maken till stressade identitetslösa varelser har jag aldrig någonsin tidigare skådat. De VET INTE vilka de är, vad de vill och var de ska. De vill inte vara för kvinnliga för det är så "stereotypt!", de vill ha karriär även fast dem djupt inne inte känner för det egentligen, de får konstant propaganda i sig att män är patriarkala egoistiska svin, de ska ALLA "göra karriär" .. "och skaffa barn någon gång sen ... 35 kanske .. öh".

Inte bara detta, det ständigt ökande bekräftelsebehovet, HERREGUD, till och med brudar I DENNA TRÅD KÄNNER BEHOV AV ATT LÄNKA BILDER PÅ DERAS HALVNAKNA KROPP, TJEJER SOM ÄR 37 ÅR GAMLA, FATTAR DU? FATTAR DU hur FÖRSTÖRDA svenska tjejer blivit? Vi har alltså VUXNA KVINNOR som känner behov av att visa upp sig på sveriges största internetforum, för att få en snabb dopaminkick som håller i sig i 5 sekunder!

Har du sett "fitnesstjejers" instagram? har du sett dessa brudar på gymet? Vad gör dom: 90% av deras foton är på "bootyn" - dvs röven, sedan läggs det upp på instagram ASAP och länkas på facebook också: "blev ett ryggpass idag!", "Benen blev hårt tränade!", "God proteindryck detta (bild på proteinpulver sedan deras röv putandes på sidan, såklart, för det är vad dom egentligen vill visa upp).

Några snabba exemplar, detta är alltså TRÄNINGSBILDER:

https://scontent-arn2-1.xx.fbcdn.net/v/t1.0-9/13103541_10154843114536562_2469294005905718637_n.j pg?oh=46becae4da345065c7414a610e641552&oe=5A592ECB

https://scontent-arn2-1.xx.fbcdn.net/v/t1.0-9/13177074_10154868466251562_6121301405909201055_n.j pg?oh=360504a0663f9ccfd51f290542337133&oe=5A5BDB13

https://scontent-arn2-1.xx.fbcdn.net/v/t1.0-9/13879374_10155113671216562_1114625399391747457_n.j pg?oh=91606740bd9724487fa52a453c66200c&oe=5A405E1E

https://scontent-arn2-1.xx.fbcdn.net/v/t1.0-9/11659226_10154031955836562_5697758411046510422_n.j pg?oh=86b0f7e56c56253e8c853d6411325b85&oe=5A438C39

"Okej".

"Objektifiera mig inte!!", "du ska inte objektifiera tjejer!" - Det FÖRSTA man gör så fort man får chansen är att visa upp nakna/halvnakna bilder för hela världen, såklart under täckmantel av: "träningsbild!", "såhär ser en tjej på 65kg ut!", "faan jag börjar bli feeeet :O :P :O", "är jag överviktig tror ni?".

Hela det jävla kvinnliga könet är förstört. De har en attention-spam som en myra, de är socialmedia-besatta feminist-hjärntvättade "badboy"-sökande OKVINNLIGA MASKINER som förlorar oskulden när de är 13 bast, knullar runt som kaniner till de är 35 och blir sedan deprimerade när deras utseende börjar gå åt helvete och de enda män som nu vill ha dem är avdankade 43åriga skalliga lönnfeta lastbilschaufförer. Nu ska det knapras antidepp och ses på "det okända" på tv! I hopp om att det finns ett liv efter döden för detta liv suger fan kuk!!!
2017-09-20, 16:30
Medlem
Citat:
Bla bla bla

Att objektifiera betyder att behandla en människa som om den vore ett objekt, alltså ett ting utan psyke och känslor. En kvinna som lägger ut nakenbilder på sig själv objektifierar inte sig själv, såvida hon inte lägger till en text som säger "min kropp är allt jag är". hon har fortfarande sitt psyke och sina känslor, de försvinner inte för att hon lägger ut foton på nätet.

En person som behandlar en annan människa som om den personen bara är en kropp, objektifierar den personen. En man som tror att en kvinnas kropp är det enda som räknas, är en man som objektifierar kvinnor.

Förstår du skillnaden? Det är inte kvinnornas fel att män som du är för aspiga för att kunna se djupare än utseendet.

Varför tar du dina tonårsförhållanden som exempel? Alla tonåringar är idioter. Jag kan inte nämna en enda av alla mina gamla klasskamrater, kollokompisar, eller kusiner, som var normal som tonåring.

Jag förstår inte varför du tror att kvinnor som lägger upp bilder på sig själva är "förstörda", men låt oss leka med tanken att du har rätt. Är det schysst att klanka på människor som mår dåligt? Du håller i princip på och mobbar kvinnor för att de mår dåligt, så hur bra är du själv?
2017-09-20, 16:31
Medlem
NirvanAs avatar
Stänger inte kvinnor av/sätter ljudlös/ignorerar telefonen under dejter nu för tiden?
2017-09-20, 16:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NirvanA
Stänger inte kvinnor av/sätter ljudlös/ignorerar telefonen under dejter nu för tiden?

Inte om de hoppas på att få ett avbrott i dejten med TS.
2017-09-20, 16:36
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av hasseochtage
Men vad fan ska man göra då? Nätdejting är enda möjligheten att kanske (om ens det) hitta en kvinna.

På krogen är det bara smutsluder som man inte kan föra en normal konversation med.
2017-09-20, 16:37
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av NirvanA

Nej, i majoriteten av dejterna gör dem det inte. Inte heller om man är ute och går med dem, promenerar och snackar etc. Återigen, hela "romantiken" är förstörd, ironiskt nog är det kvinnorna som förstörde den - när männen gav dem frihet.

Sådana personer som hasseochtage förstår inte sånt här, de kommer med största sannolikhet inte ens ut och träffar kvinnor så de kan inte relatera ÖVER HUVUD TAGET.
2017-09-20, 16:38
Medlem
Citat:
Ja, som jag tänkte, helt omöjligt att resonera med en person som tydligt besitter en max-IQ på 95. Tack för dialogen, men det räcker så.

Inte alls. Jag är förmögen att diskutera vidare, om du vill. Jag gav dig en del argument och synpunkter, det är så en diskussion går till. Om du inte kan komma på några motargument, så betyder det inte att jag är omöjlig att resonera med. Det betyder bara att du saknar motargument.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in