Citat:
Ursprungligen postat av
Sgt.Bland
Nej man tror ju mer då på att KW skulle skriva typ ett hyllningsreportage isf. Men även reportaget är lite av ett mysterium för hon hade väl aldrig skrivit om teknik innan vad jag sett iaf. Hon verkade väl mer skriva om politik och resor. Att hon hittade PM kan ju vara en ren jäkla slump eftersom att hon väl bodde hos sin pojkvän i Köpenhamn. Vilket jäkla öde, mördad av en ren slump isf.
Nej teknik har hon nog inte skrivit om! det har du rätt i..om hon inte ville skriva om personen bakom raketer o ubåt, men då kommer det ju mer personliga frågor fram!Vet inte om det är så när det gäller han att han gillar personliga frågor. Fast han öppnar sig ju själv otroligt mycket i sina bloggar , där ser man ju tydligt vilken egocentrisk person, avundsjuk, ilska o han vill att alla ska lyda honom.
Jag tror att han dök med båten utan att Kim ville det o när han lagt båten på botten , då var han fri o Kim var i hans våld. Jag tror att han våldtog henne, för om de hade s/m sex , så skulle han inte ha så mycket blåmärken etc när han kom iland. Han fick ta en del stryk av Kim, tror hon försvarade sig så mycket hon kunde.
Jag tror att han ville ha en tjej ut på resa den 8 augusti, men fick ett nej av henne. Så jag tror det inte spelade någon roll vilken kvinna det var..så nog var det ett hemskt öde hon fick