2017-09-05, 20:26
Medlem
Nån som har koll på vart man kan handla Padel rack från utlandet? Tänkte köpa Adidas Adipower 1.7 attack men den kostar ca 2800kr i Sverige.. nån Kina shop? Tack för svar 😜
Citera
2017-09-05, 21:42
Medlem
Jag har varit i Peking och prutat på tennisracketar, men det gick knappt. Wilson kostade ungefär som i Sverige.

Så jag tror att om du vill ha en bättre model av bra märke finns det nog inte mycket att göra. Kanske går det att hitta en fjolårsmodell lite billigare.
Citera
2017-09-06, 18:56
Medlem
Var nog en tillfällig topp av Elias ... nu går det utför igen.
Citera
2017-09-06, 19:29
Medlem
Reggie Hamonds avatar
Trist med Murray som ställer in resten av 2017. Tennisåret 2017 har verkligen varit märkligt.
Citera
2017-09-06, 23:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Reggie Hamond
Trist med Murray som ställer in resten av 2017. Tennisåret 2017 har verkligen varit märkligt.

Dom enda som levererat på samma nivå är svenskarna :P
Citera
2017-09-07, 20:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Reggie Hamond

Väntat och ett bra beslut. Detta har varit ett väldigt märkligt år. Det kan knappast ha hänt en enda gång förr att så många av toppspelarna har varit skadade. Helt sjukt egentligen. Federer är en förebild där också, spela första halvan och vila andra

Förhoppningsvis så kommer de tillbaka utvilade och finslipade, bättre än förut. Wawrinka kan dock gärna få sluta, är ganska less på honom, även om han spelar underhållande tennis så stör jag mig på hans ojämnhet väldigt mycket.
Citera
2017-09-09, 13:32
Medlem
Någon som ger Anderson någon chans mot Nadal? Efter utskåpningen av DP så lutar det att gå lika illa för Anderson

En helt annan grej, har just bytt upp mig från Apple tv3 till 4 för att nyttja Eurosport-appen som finns i tv4, fick det att funka under em igår men under kvällen samt idag får jag bara felmeddelande, någon fler här som upplevt samma?
Citera
2017-09-09, 16:39
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Runber
Någon som ger Anderson någon chans mot Nadal? Efter utskåpningen av DP så lutar det att gå lika illa för Anderson

En helt annan grej, har just bytt upp mig från Apple tv3 till 4 för att nyttja Eurosport-appen som finns i tv4, fick det att funka under em igår men under kvällen samt idag får jag bara felmeddelande, någon fler här som upplevt samma?

Det känns spontant som att Anderson är mer sliten än Nadal, och väldigt "nöjd" med sin insats. Kanske undermedvetet, men dock. Sen har Delpo och Anderson liknande spelstilar vilket inte bådar gott med tanke på hur Nadal plockade isär Del Potro i semin.

Men allt är möjligt, det skulle vara jättekul om Anderson vann, jag gillar honom.
Citera
2017-09-09, 19:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BenitoPolymem
Det känns spontant som att Anderson är mer sliten än Nadal, och väldigt "nöjd" med sin insats. Kanske undermedvetet, men dock. Sen har Delpo och Anderson liknande spelstilar vilket inte bådar gott med tanke på hur Nadal plockade isär Del Potro i semin.

Men allt är möjligt, det skulle vara jättekul om Anderson vann, jag gillar honom.
Samma här, lugn o fin utan stora åthävor
Citera
2017-09-11, 14:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Runber
Samma här, lugn o fin utan stora åthävor

Hade inte Federer besegrat Nadal i Australien i vintras hade det stått 18-17 i
GSsegrar ! Men 19-16 kan Nadal faktiskt ta in på något eller några år. För
Federer kan väl inte vinna mera än 1 eller 2 GS till ?
Citera
2017-09-12, 10:08
Avslutad
Nadal fick alltså endast möta en enda storspelare, del Potro, på väg till titeln.

Jämför med 92 där Edberg slog (ehum) 1. Louis Mattar (fem singeltitlar, högsta karriärranking 29) 2. Hlasek (kvartsfinalist i GS, flera titlar i singel, tidigare världssjua), 3. Svensson, 5 titlar, världstia året innan 4. Krajicek senare wimbledonsegrare och som bäst världsfyra 5. Lendl (en av de största, 7 gs, världsetta) 6. Chang (vann RG världstvåa) 7. Sampras (kommentarer överflödiga)
Citera
2017-09-12, 13:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fastbuckfreddie
Hade inte Federer besegrat Nadal i Australien i vintras hade det stått 18-17 i
GSsegrar ! Men 19-16 kan Nadal faktiskt ta in på något eller några år. För
Federer kan väl inte vinna mera än 1 eller 2 GS till ?

Nadals problem är att nu när han är 1:a ska han försvara sin ranking vilket kommer tvinga honom att spela massor av turneringar som han egentligen borde hoppa över. Med hård matchning kommer skadorna tillbaka illa kvickt för honom, hans spelstil är aldeles för slitsam. Jag tror att han håller fram till Wimbledon, sen kommer skadorna igen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in