Citat:
Ursprungligen postat av
pinkgrey
Jag har redan småflörtat med honom lite, har lett mycket och senaste gången (igår) visade jag ju att jag tyckte det var skönt. Så kanske bara en tidsfråga.
Har också fått frågan här i tråden och som PM; vad händer om han vill ha sex med mig? Svaret är att jag inte har något emot det, skulle gärna vilja se hans kuk. Som jag skrev tidigare så är mitt mål nödvändigtvis inte att ha sex med naprapaten utan det som gör mig mest upphetsad är att han ser mig helt naken och ser mitt könsorgan samtidigt som han säkert blir kåt och får stånd.
Det som gör mig ännu mer upphetsad är att han är yngre än mig (gillar yngre män) och dessutom äger han kliniken och är alltså chefen vilket gör det ännu mer upphetsande för mig att visa upp mig naken för honom.
Ja, hoppas verkligen att han vågar mer nästa gång. Sitter och funderar på hur jag ska gå vidare och eskalera det. Har lite tätare återbesök nu så har en tid i mitten på nästa vecka.
Jag tycker att du gör fel men fortsätt göra fel. Människor har fri vilja och det har du också så fortsätt göra såsom du vill. Sen om det är fel eller att man får ta konsekvenserna av sitt agerande är en annan fråga, alla har fortfarande fri vilja.
En mördare gör fel i alla döda en annan människa. Det är fel men mördaren hade fortfarande den fria viljan att döda en annan människa och han/hon gjorde det. Det här är inte riktigt på samma nivå men du förstår min poäng.
Ni som säger att blottare är äckliga och respektlösa - sluta. Våldtäktsmän är äckliga och respektlösa, blottare som blottar sig för barn är äckliga och respektlösa, pedofiler är äckliga och respektlösa. Det finns grader i helvetet, sluta vara så superlativa om det som TS gör. Hon får göra precis som hon vill. Och jag kan slå vad om att många kvinnor gillar att blotta sig och har gjort det i olika sammanhang - de vågar bara inte skriva om det som vi män.
Jag önskar att jag vore naprapaten, att bli "utsatt" för en kvinnlig blottare är så jäkla sexigt. Inte för att det har hänt mig någon gång men jag önskar att det gjorde det. Jag skulle ha fingrat dig från första besöket.
Uppdatera oss gärna efter nästa besök.