2017-08-26, 15:09
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av pinkgrey
Jag har redan småflörtat med honom lite, har lett mycket och senaste gången (igår) visade jag ju att jag tyckte det var skönt. Så kanske bara en tidsfråga.

Har också fått frågan här i tråden och som PM; vad händer om han vill ha sex med mig? Svaret är att jag inte har något emot det, skulle gärna vilja se hans kuk. Som jag skrev tidigare så är mitt mål nödvändigtvis inte att ha sex med naprapaten utan det som gör mig mest upphetsad är att han ser mig helt naken och ser mitt könsorgan samtidigt som han säkert blir kåt och får stånd.

Det som gör mig ännu mer upphetsad är att han är yngre än mig (gillar yngre män) och dessutom äger han kliniken och är alltså chefen vilket gör det ännu mer upphetsande för mig att visa upp mig naken för honom.

Ja, hoppas verkligen att han vågar mer nästa gång. Sitter och funderar på hur jag ska gå vidare och eskalera det. Har lite tätare återbesök nu så har en tid i mitten på nästa vecka.

Men dåså! Då är det bara fortsätta i den takt du redan gör. Har han något vett så låter han åtminstone dig få komma och låter dig klämma lite
Citera
2017-08-26, 16:23
Medlem
Bikarbonats avatar
Citat:
Jag har redan småflörtat med honom lite, har lett mycket och senaste gången (igår) visade jag ju att jag tyckte det var skönt. Så kanske bara en tidsfråga.

Har också fått frågan här i tråden och som PM; vad händer om han vill ha sex med mig? Svaret är att jag inte har något emot det, skulle gärna vilja se hans kuk. Som jag skrev tidigare så är mitt mål nödvändigtvis inte att ha sex med naprapaten utan det som gör mig mest upphetsad är att han ser mig helt naken och ser mitt könsorgan samtidigt som han säkert blir kåt och får stånd.

Det som gör mig ännu mer upphetsad är att han är yngre än mig (gillar yngre män) och dessutom äger han kliniken och är alltså chefen vilket gör det ännu mer upphetsande för mig att visa upp mig naken för honom.

Ja, hoppas verkligen att han vågar mer nästa gång. Sitter och funderar på hur jag ska gå vidare och eskalera det. Har lite tätare återbesök nu så har en tid i mitten på nästa vecka.

Jag tycker att du gör fel men fortsätt göra fel. Människor har fri vilja och det har du också så fortsätt göra såsom du vill. Sen om det är fel eller att man får ta konsekvenserna av sitt agerande är en annan fråga, alla har fortfarande fri vilja.

En mördare gör fel i alla döda en annan människa. Det är fel men mördaren hade fortfarande den fria viljan att döda en annan människa och han/hon gjorde det. Det här är inte riktigt på samma nivå men du förstår min poäng.

Ni som säger att blottare är äckliga och respektlösa - sluta. Våldtäktsmän är äckliga och respektlösa, blottare som blottar sig för barn är äckliga och respektlösa, pedofiler är äckliga och respektlösa. Det finns grader i helvetet, sluta vara så superlativa om det som TS gör. Hon får göra precis som hon vill. Och jag kan slå vad om att många kvinnor gillar att blotta sig och har gjort det i olika sammanhang - de vågar bara inte skriva om det som vi män.

Jag önskar att jag vore naprapaten, att bli "utsatt" för en kvinnlig blottare är så jäkla sexigt. Inte för att det har hänt mig någon gång men jag önskar att det gjorde det. Jag skulle ha fingrat dig från första besöket.

Uppdatera oss gärna efter nästa besök.
Citera
2017-08-26, 20:00
Medlem
Kung-Caligulas avatar
Citat:
Han kanske inte vågar...vi får se imorgon.

Håller tummarna!
Citera
2017-08-26, 23:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kung-Caligula
Håller tummarna!

"Imorgon" har redan varit. Hon menade igår fredag och posten över din är hennes uppdatering.

TS: glöm inte att uppdatera oss efter din nästa tid nästa vecka.
Citera
2017-08-28, 10:03
Medlem
Majasmokers avatar
Citat:

Detta med att han är chefen/ägaren, borde göra det hela enklare egentligen. Då kan han iaf inte bli av med jobbet för att "chefen" har fått klagomål
Självklart kan han fortfarande hamna i klammeri med rättvisan men spelar du dina kort väl så har du snart hans stake i dig mitt på massagebordet! Nåja, så ser jag det framför mig med snuskiga fantasi.

Lite mer realistiskt kanske ändå är att ni får nån slags relation där du får njuta av att visa upp dig och att han kanske "masserar" lite närmare och lite mer än nödvändigt på vissa platser men inte själv gör nåt med sig ungefär som att en del tänker att några kyssar är inte otrohet för då har vi inte knullat.
Citera
2017-08-30, 10:25
Medlem
Citat:
Så här gick det:

Var hos naprapaten igår fredag, för samma problem (korsryggen) eftersom det här var ett återbesök. Han frågade hur det är med ryggen, jag sa att den är bättre men att jag fått mer ont i ljumskarna och att jag ville att han gärna skulle undersöka dom vilket han gick med på (varför skulle han säga nej?).

Han bad mig ta av kläderna och ligga mig på rygg på britsen. Tog av mig bh och trosor snabbt (för att inte visa tvekan) – han sa inget. La mig sen på britsen. Han gjorde först några tester med höften (varför vet jag inte) och frågade sen om jag kan peka vart jag hade ont. Jag pekar på ljumskarna och pekade också ganska högt upp och sa att det också gör ont på fästet. Jag googlade var ljumskarna fäster ("groin muscle attachment”) och hittade att de på pubis, dvs. rätt högt upp, faktiskt inte så långt från klitoris.

Han kände först på musklerna i ljumskarna vilket gjorde att det kittlades så jag ”juckade” långsamt för att visa att det ändå är skönt. Sen kände han på pubisbenet (vilket inte var så skönt).

Efter det fick jag lägga mig på mage och han började massera låren på samma sätt som förra gången, jag putade med rumpan varje gång han massera högt upp. Tror att han massera lite högre upp mot könsorganet än förra gången vilket jag verkligen gillade.

Tyvärr hände inte mer än det här, vill gärna eskalera det. Några tips på detta?
Du kan ju smeka dig innan nästa besök så du är ordentligt våt innan nästa besök , sära lite extra på benen så han ser hur våt du är så ska du se det blir fart på honom , väntar med spänning på vidare rapport
Citera
2017-09-01, 08:40
Medlem
Ts , hur har det gått??
Citera
2017-09-02, 23:31
Medlem
DenRiktigeJesuss avatar
Jag tror inte det kommer att hända något mer. Oavsett om han tänder på dig och/eller hur du uppträder så är han en idiot om han försöker någonting. Får han eller hans mottagning dåligt rykte kan han lika gärna klappa igen.

Jag är inte massör eller naprapat men hade tidigare ett yrke som innefattade kroppskontakt och där jag ofta hade med människor som var mer eller mindre avklädda och ibland helt nakna att göra. Det var inte vanligt, men då och då råkade jag ut för kvinnor som betedde sig på ett liknande sätt och som tydligt visade att de blev upphetsade tex genom små höftrörelser, förändrad andning eller att de blev rejält våta. Var tjejerna snygga, trevliga och "min typ" så tyckte jag det var ganska trevligt och lite smickrande, men tyckte jag inte de var attraktiva eller om de var för uppenbara kunde det kännas ganska äckligt också. Vid den här tiden var jag gift och gick aldrig över gränsen för vad som ingick i mitt yrke även om jag hade många chanser. Dels av respekt för min dåvarande hustru men också för att det skulle ha varit oprofessionellt i min yrkesutövning.

Mitt råd till dig är att du låter det stanna där du redan är och att du inte försöker få till något mer än så. Risken är att han inte vill ha tillbaka dig som kund om du blir "slemmig" eller påstridig. Nöj dig med att han gör sitt jobb och kanske tittar lite, och är han inte intresserad av att titta så respektera det.

mvh, en som varit i andra änden av det du beskriver.
Citera
2017-09-06, 10:09
Medlem
Nu vill vi höra om fortsättningen!? Låt inte denna tråd bara dö ut nu för oss som är intresserade!
Citera
2017-09-08, 17:20
Medlem
Så...har nu hunnit med två besök till.

Under det första av dessa två besök gjorde jag samma sak som tidigare, tog av mig alla kläder och lade mig på mage först för att han ska börja massera baksidan (ryggen, rumpan, låren). Kände att han var lugnare med att jag tar av mig helt nacken så jag stressade inte som jag gjorde gången före (då tog jag av mig trosorna rätt snabbt för att inte visa tvekan).

Hur som helst så gjorde han ungefär samma behandling som gången innan och när han kom till ljumskarna magliggande så putade jag ut med rumpan och lite åt sidan för att visa att det är skönt. Även när jag sen låg på ryggen och blev masserad i ljumskarna så "lyfte" jag bäckenet lite för att trycka mot hans hand flera gången. Ville verkligen att han skulle röra min fitta.

Senaste besöket:
Förutom samma behandling som förra gången så la han den här gången också till en annan behandlingsmetod med en manick han håller i och en gel han lägger på huden först. Det här gjorde han rätt högt upp i ljumskarna. Kändes skönt, lite varmt. För att kunna utföra den här behandlingen bad han mig "vika ut ena knät åt sidan", dvs. sära på benen vilket jag gjorde gladeligen. Han bad mig som sagt sära på ett ben men jag vek ut båda knäna åt sidan och särade extra mycket på benen. Sen kom han åt lite med hans knogar och baksidan av fingrarna eftersom han var tvungen att hålla den där manicken på ett visst sätt och behandla i cirkulerande rörelser. Det är det närmaste han kommit.

Det höll på i kanske 10 minuter per ljumske och av någon anledning blev jag kåtare och våtare (verkar uppenbart varför jag skulle bli kåt men vet inte varför det eskalerade så). När han kom till den andra ljumsken tänkte jag "äsch, nu har det ändå gått så här långt så om han verkligen hade något emot det här så skulle han ha sagt till eller gjort något vid det här laget".

Så jag började först visa att jag blev kåt och att det var skönt mha. höftrörelser. Sen började jag försiktigt låta min hand glida ned mot magen och till sist smeka mig själv (klitoris). Wow! Det är det sexigaste jag varit med om, och det var ju inte långt ifrån hans hand också. Medan han behandlade mig och samtidigt tittade på mitt kön smekte jag mig själv. Dessvärre hann jag inte nå orgasm innan tiden var slut men fan vad nära jag var! Vet inte vad som skulle ha hänt om jag fått orgasm men jag antar att det återstår att se.

Om det också finns några kvinnor här som gjort likadant i Stockholm så får ni gärna skicka ett pm och tipsa mig om vem ni gick. Vore kul att testa flera, jag har mycket att upptäcka.
Citera
2017-09-09, 11:01
Bannlyst
Citat:
Senaste besöket:
Förutom samma behandling som förra gången så la han den här gången också till en annan behandlingsmetod med en manick han håller i och en gel han lägger på huden först. Det här gjorde han rätt högt upp i ljumskarna. Kändes skönt, lite varmt. För att kunna utföra den här behandlingen bad han mig "vika ut ena knät åt sidan", dvs. sära på benen vilket jag gjorde gladeligen. Han bad mig som sagt sära på ett ben men jag vek ut båda knäna åt sidan och särade extra mycket på benen. Sen kom han åt lite med hans knogar och baksidan av fingrarna eftersom han var tvungen att hålla den där manicken på ett visst sätt och behandla i cirkulerande rörelser. Det är det närmaste han kommit.

Det höll på i kanske 10 minuter per ljumske och av någon anledning blev jag kåtare och våtare (verkar uppenbart varför jag skulle bli kåt men vet inte varför det eskalerade så). När han kom till den andra ljumsken tänkte jag "äsch, nu har det ändå gått så här långt så om han verkligen hade något emot det här så skulle han ha sagt till eller gjort något vid det här laget".

Så jag började först visa att jag blev kåt och att det var skönt mha. höftrörelser. Sen började jag försiktigt låta min hand glida ned mot magen och till sist smeka mig själv (klitoris). Wow! Det är det sexigaste jag varit med om, och det var ju inte långt ifrån hans hand också. Medan han behandlade mig och samtidigt tittade på mitt kön smekte jag mig själv. Dessvärre hann jag inte nå orgasm innan tiden var slut men fan vad nära jag var! Vet inte vad som skulle ha hänt om jag fått orgasm men jag antar att det återstår att se.

Om det också finns några kvinnor här som gjort likadant i Stockholm så får ni gärna skicka ett pm och tipsa mig om vem ni gick. Vore kul att testa flera, jag har mycket att upptäcka.

Fyfan vad stygg du är

Fortsätt uppdatera!
Citera
2017-09-09, 19:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JimJams
Fyfan vad stygg du är

Fortsätt uppdatera!

Ärligt talat så lever man bara en gång. Jag gör ingen illa så tycker att man ska söka spänning och göra det man tycker är kul. Återstår som sagt att se vad som händer. Tror ni han kommer att ge efter till sist eller inte? Borde gör en omröstning, vet dock inte hur man gör.

Jag är bara lite orolig över om han läser det här, tänk om han råkar läsa det jag skrivit, han kommer säkert att veta vem jag är. Å andra sidan, spelar det någon roll? Vet inte.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in