2017-08-24, 15:40
Bannlyst
Det hände inget förra gången så vad får dig att tro det blir annorlunda imorgon? Han bryr sig inte om att se din fitta.
Citera
2017-08-24, 16:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Acerbic
Det hände inget förra gången så vad får dig att tro det blir annorlunda imorgon? Han bryr sig inte om att se din fitta.

Han kanske inte vågar...vi får se imorgon.
Citera
2017-08-24, 16:23
Medlem
ImMcGyverLOLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av evilhoney
Mitt råd; ge fan i det! Ditt beteende är rakt av idiotiskt, respektlöst och vidrigt. Vem fasen är du att tvinga din sexualitet på någon annan?

Det finns många andra tillfällen att få utlopp för sin exhibitionism än att tvinga sig på någon som försöker utföra sitt arbete. "Han blev nog lite generad och ville säkert inte säga emot igen för att typ inte börja tjafsa för mycket."
Du låter som en våldtäktsman som börjat grooma sitt offer för övergrepp, eller vänta, det är precis det du gör.
^this, /tråd

Äckligt beteende, vad gör du när han inte reagerar "rätt", skriker våldtäkt? Blottare är äckliga och respektlösa och ni skall banne mig skämmas allihop
Citera
2017-08-24, 16:30
Medlem
Majasmokers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Acerbic
Det är ju han som måste vara oerhört försiktig eftersom det är han som är mannen och den som ska vara professionell. Det är han som åker dit så det bara visslar om det ifall hon på nåt sätt skulle kunna få rätten på sin sida. Har han lite massageolja på fingrarna som han stoppat in i henne så ser de ju (borde se iaf) spår av den direkt vid en undersökning.

Citat:
Ursprungligen postat av pinkgrey
Han kanske inte vågar...vi får se imorgon.
Jag hoppas att han vågar eftersom du vill och förhoppningsvis visar det hyfsat tydligt. Och så att du har nåt att berätta för oss imorrn
Om du ligger på mage så kan du kanske puta med rumpan när han är tillräckligt nära. På rygg kanske sära mer än nödvändigt men jag misstänker att du behöver nån slags ögonkontakt också. Le lite skälmskt åt honom samtidigt. Åhhhh vad jag själv hetsar upp mig! Önskar så att jag vore en fluga på väggen imorrn.

Såg du att jag tipsade lite på första sidan i tråden tidigare idag? Vad tror du om det då?
Citera
2017-08-24, 17:10
Medlem
Roligt att en kvinnlig exhibitionist vill berätta! Är avundsjuk på kvinnor som har mycket lättare att leva ut den lusten än män som jag.
Har du alltid haft lust att blotta dig? Hur har du levt ut det tidigare? Vilka reaktioner har du fått?
Citera
2017-08-24, 21:35
Medlem
JussiBs avatar
Citat:
Som jag skrev i den andra tråden så skulle jag inte ha något emot eftersom han ser bra ut enligt mig. Sen är främling en definitionsfråga.

Det var inte första gången som jag besökte naprapaten så jag utnyttjade "bekvämligheten" i att vi (jag och naprapaten) "känner" varandra sedan tidigare om du förstår mig rätt. Det var därför jag bagatelliserade det hela med att ta av mig trosorna också.

Det hade nog varit rätt annorlunda om det hade varit första besöket - men jag hade nog kommit undan i alla fall och säga att jag alltid tar av mig alla underkläder pga. massagekrämen. Och jag tror inte att jag skulle våga ens komma halvvägs om det är en helt främmande människa på gatan typ.

Och ja, det är som JussiB säger att jag inte riktigt vågar ta nästa steg. Förstå mig rätt, att ha sex med min naprapat är inte nödvändigtvis mitt mål utan det som mig mest upphetsad (tror jag) är att naprapaten ser mig helt naken och ser mitt könsorgan samtidigt som han säkert blir lite kåt och får kanske stånd (svårt att se dock) men är tvungen att hålla sig.

Jag tror att det just är den tanken som får mig mest upphetsad. Sen om det faktiskt leder till sex så har jag inget emot det. Han är ung, jag gillar yngre män vilket gör mig ännu mer upphetsad över att få visa upp mig för honom.

Kul att höra. Jag kan förstå och känna igen känslan. Kör på
Citera
2017-08-26, 12:45
Medlem
Så här gick det:

Var hos naprapaten igår fredag, för samma problem (korsryggen) eftersom det här var ett återbesök. Han frågade hur det är med ryggen, jag sa att den är bättre men att jag fått mer ont i ljumskarna och att jag ville att han gärna skulle undersöka dom vilket han gick med på (varför skulle han säga nej?).

Han bad mig ta av kläderna och ligga mig på rygg på britsen. Tog av mig bh och trosor snabbt (för att inte visa tvekan) – han sa inget. La mig sen på britsen. Han gjorde först några tester med höften (varför vet jag inte) och frågade sen om jag kan peka vart jag hade ont. Jag pekar på ljumskarna och pekade också ganska högt upp och sa att det också gör ont på fästet. Jag googlade var ljumskarna fäster ("groin muscle attachment”) och hittade att de på pubis, dvs. rätt högt upp, faktiskt inte så långt från klitoris.

Han kände först på musklerna i ljumskarna vilket gjorde att det kittlades så jag ”juckade” långsamt för att visa att det ändå är skönt. Sen kände han på pubisbenet (vilket inte var så skönt).

Efter det fick jag lägga mig på mage och han började massera låren på samma sätt som förra gången, jag putade med rumpan varje gång han massera högt upp. Tror att han massera lite högre upp mot könsorganet än förra gången vilket jag verkligen gillade.

Tyvärr hände inte mer än det här, vill gärna eskalera det. Några tips på detta?
Citera
2017-08-26, 13:28
Bannlyst
Citat:
Så här gick det:

Var hos naprapaten igår fredag, för samma problem (korsryggen) eftersom det här var ett återbesök. Han frågade hur det är med ryggen, jag sa att den är bättre men att jag fått mer ont i ljumskarna och att jag ville att han gärna skulle undersöka dom vilket han gick med på (varför skulle han säga nej?).

Han bad mig ta av kläderna och ligga mig på rygg på britsen. Tog av mig bh och trosor snabbt (för att inte visa tvekan) – han sa inget. La mig sen på britsen. Han gjorde först några tester med höften (varför vet jag inte) och frågade sen om jag kan peka vart jag hade ont. Jag pekar på ljumskarna och pekade också ganska högt upp och sa att det också gör ont på fästet. Jag googlade var ljumskarna fäster ("groin muscle attachment”) och hittade att de på pubis, dvs. rätt högt upp, faktiskt inte så långt från klitoris.

Han kände först på musklerna i ljumskarna vilket gjorde att det kittlades så jag ”juckade” långsamt för att visa att det ändå är skönt. Sen kände han på pubisbenet (vilket inte var så skönt).

Efter det fick jag lägga mig på mage och han började massera låren på samma sätt som förra gången, jag putade med rumpan varje gång han massera högt upp. Tror att han massera lite högre upp mot könsorganet än förra gången vilket jag verkligen gillade.

Tyvärr hände inte mer än det här, vill gärna eskalera det. Några tips på detta?

Så han vågade sig liiite närmare iaf?

Nästa steg skulle kunna vara att lägga en hand på hans lår. Skulle du våga det?
Citera
2017-08-26, 13:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JimJams
Så han vågade sig liiite närmare iaf?

Nästa steg skulle kunna vara att lägga en hand på hans lår. Skulle du våga det?

Ja, närmare var det. Vet dock inte om det var pga. att han blev kåt eller för att jag sa att jag hade fått mer ont i ljumskarna. Det kändes skönt och jag blev våt av det. Tror säkert att han också blev kåt när han putade med rumpan då han massera ljumskarna.

Nä, tror inte att jag vågar lägga min hand på hans lår. Jag vill inte vara för på, tänk om han säger att vi avslutar behandlingen. Det vill jag inte. Så jag får ta det ett steg i taget. Är ändå rätt upphetsad av att han kan se mig naken och jag kan slå vad att han säkert tittar lite extra på mitt könsorgasm när jag ligger på mage.
Senast redigerad av pinkgrey 2017-08-26 kl. 13:55.
Citera
2017-08-26, 14:19
Bannlyst
Naturligtvis blev han kåt och jag gissar att han runkade ganska omgående efter att du gått.
Citera
2017-08-26, 14:25
Bannlyst
Citat:
Ja, närmare var det. Vet dock inte om det var pga. att han blev kåt eller för att jag sa att jag hade fått mer ont i ljumskarna. Det kändes skönt och jag blev våt av det. Tror säkert att han också blev kåt när han putade med rumpan då han massera ljumskarna.

Nä, tror inte att jag vågar lägga min hand på hans lår. Jag vill inte vara för på, tänk om han säger att vi avslutar behandlingen. Det vill jag inte. Så jag får ta det ett steg i taget. Är ändå rätt upphetsad av att han kan se mig naken och jag kan slå vad att han säkert tittar lite extra på mitt könsorgasm när jag ligger på mage.

Jo tänkte det med, kanske bättre att sakta ner lite.
Men om du inte vågar lägga handen på hans lår kan du alltid försöka flörta lite med honom på ett sätt som gör att han inser att du jävlas. Då kommer han nog våga nudda lite lät med knogen nästa gång
Citera
2017-08-26, 14:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JimJams
Jo tänkte det med, kanske bättre att sakta ner lite.
Men om du inte vågar lägga handen på hans lår kan du alltid försöka flörta lite med honom på ett sätt som gör att han inser att du jävlas. Då kommer han nog våga nudda lite lät med knogen nästa gång

Jag har redan småflörtat med honom lite, har lett mycket och senaste gången (igår) visade jag ju att jag tyckte det var skönt. Så kanske bara en tidsfråga.

Har också fått frågan här i tråden och som PM; vad händer om han vill ha sex med mig? Svaret är att jag inte har något emot det, skulle gärna vilja se hans kuk. Som jag skrev tidigare så är mitt mål nödvändigtvis inte att ha sex med naprapaten utan det som gör mig mest upphetsad är att han ser mig helt naken och ser mitt könsorgan samtidigt som han säkert blir kåt och får stånd.

Det som gör mig ännu mer upphetsad är att han är yngre än mig (gillar yngre män) och dessutom äger han kliniken och är alltså chefen vilket gör det ännu mer upphetsande för mig att visa upp mig naken för honom.

Ja, hoppas verkligen att han vågar mer nästa gång. Sitter och funderar på hur jag ska gå vidare och eskalera det. Har lite tätare återbesök nu så har en tid i mitten på nästa vecka.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in