Så här gick det:
Var hos naprapaten igår fredag, för samma problem (korsryggen) eftersom det här var ett återbesök. Han frågade hur det är med ryggen, jag sa att den är bättre men att jag fått mer ont i ljumskarna och att jag ville att han gärna skulle undersöka dom vilket han gick med på (varför skulle han säga nej?).
Han bad mig ta av kläderna och ligga mig på rygg på britsen. Tog av mig bh och trosor snabbt (för att inte visa tvekan) – han sa inget. La mig sen på britsen. Han gjorde först några tester med höften (varför vet jag inte) och frågade sen om jag kan peka vart jag hade ont. Jag pekar på ljumskarna och pekade också ganska högt upp och sa att det också gör ont på fästet. Jag googlade var ljumskarna fäster

("groin muscle attachment”) och hittade att de på pubis, dvs. rätt högt upp, faktiskt inte så långt från klitoris.
Han kände först på musklerna i ljumskarna vilket gjorde att det kittlades så jag ”juckade” långsamt för att visa att det ändå är skönt. Sen kände han på pubisbenet (vilket inte var så skönt).
Efter det fick jag lägga mig på mage och han började massera låren på samma sätt som förra gången, jag putade med rumpan varje gång han massera högt upp. Tror att han massera lite högre upp mot könsorganet än förra gången vilket jag verkligen gillade.
Tyvärr hände inte mer än det här, vill gärna eskalera det. Några tips på detta?