• 9
  • 10
2021-10-01, 14:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av billy5
Måste ju finnas fler tjejer än pinkgrey som blir kåta hos massören eller naprapaten.
Hoppas verkligen de börjar skriva här på flashback.

Måste finnas tjejer som fått orgasm hos thaimassören. kan ju inte bara vara oss killar som blir kåta under massagen.

Så börja skriv mer tjejer!

Jag blir också upphetsad av situationen. Att en attraktiv främmande man ber mig ta av mig kläderna i ett stängt rum och att undersöker min kropp medan jag är lite ”utelämnad” och att han är den som har kontrollen…den som inte tycker det är en sexig situation måste vara en riktig torris.
Citera
2021-10-01, 14:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bellanoctee84
Jag blir också upphetsad av situationen. Att en attraktiv främmande man ber mig ta av mig kläderna i ett stängt rum och att undersöker min kropp medan jag är lite ”utelämnad” och att han är den som har kontrollen…den som inte tycker det är en sexig situation måste vara en riktig torris.
Har det hänt dig någon gång?
Citera
2021-10-01, 15:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sae2050
Har det hänt dig någon gång?

Förra veckan för andra gången

1.var på naprapathögskolan och fick massage av en liten studentkille. Man märkte att han försökte behålla sin professionella hållning men jag hörde att han blev lite hesare på rösten och nervös så han var nog inte helt opåverkad 😁 eller så inbillade jag mig haha!

2. För några veckor sen var jag hos sjukgymnast. När jag hade pratat färdigt om mitt ryggproblem sa han helt plötsligt till mig att ta av mig kläderna vilket jag var helt oförberedd på vilket gjorde det än mer upphetsande. Plötsligt står man där framför en yngre rätt så attraktiv man, i bara trosor och BH och beredd att göra vad han än säger åt mig. han ber mig lägga mig ned på britsen och han känner på min kropp medan jag ligger på mage. Känner hur hans händer tar på mig och bara hoppas att han inte kan lukta sig till hur kåt jag är, sen får jag göra lite övningar liggandes på rygg vilket inkluderar att sära på benen. Jag är både generad och upphetsad på samma gång. Otrolig känsla. Är inte med om denna typ av situation så ofta, 40+, barn,och har vart med samma man i 10 år. Men jag drömmer om sånt här. Efteråt gick jag hem, hittade en bra video med ett sjukgymnastbesök som ledde till något mer, gick loss på min stackars massagestav som en tok!
Citera
2022-05-10, 08:10
Medlem
Merwinnas avatar
Är det inte bättre att du går till en prostituerad man? Han ger sig ju in i det frivilligt. Vårdpersonal har inte valt att vara del av dina fantasier. Jag blev faktiskt illamående av att läsa det här. Varför måste du göra så, kan du inte få en man att ligga med på riktigt? Sorgligt i så fall...
Citera
2022-05-10, 08:14
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Merwinna
Är det inte bättre att du går till en prostituerad man? Han ger sig ju in i det frivilligt. Vårdpersonal har inte valt att vara del av dina fantasier. Jag blev faktiskt illamående av att läsa det här. Varför måste du göra så, kan du inte få en man att ligga med på riktigt? Sorgligt i så fall...

Ska du cockblocka alla en till runda?
Citera
2022-05-10, 08:19
Medlem
Merwinnas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BreachMode
Ska du cockblocka alla en till runda?

Fast det där dessa kvinnor gör är ju inte sex. Det är bara deras egna fantasier, och dom lever ut dem med hjälp av personal som inte har något annat val än att vara där, för att det är deras arbete. Det är fruktansvärt fult. Läste du inte ett par inlägg upp, att det var en kvinna som hade gett sig på en ung studerande också, på Naprapathögskolan? En ung studerande är ännu mer utsatt och ur stånd att värja sig.
Citera
2022-05-10, 08:24
Bannlyst
Citat:
Fast det där....

Såg i tråden hur ni behandlade henne första rundan.. Fan så pinsamma ni är.

O speciellt neverhesitate.. som inte gör någonting annat på flashback än att sno uppmärksamhet ifrån killar på flashback ifrån andra brudar..

Även om hon sitter hemma med en man o fyra barn.

När fan ska ni brudar lära er o bete er...? Sitta här o slutshamea en annan.
Hur hade det varit om det var ni som försökte dela med er av det här?

”Dessutom är det inte sex hon har.”

Hur fan vet du att dom inte hade det en jävla massa gånger med varandra efter det där?..

Hade det här varit en bok så började ni gnälla redan innan ni hade hunnit avslutat första sidan.

Citat:
Läste du inte ett par inlägg upp, att det var en kvinna som hade gett sig på en ung studerande också, på Naprapathögskolan? En ung studerande är ännu mer utsatt och ur stånd att värja sig.

Fan vad sexigt.. Och tråden ligger under BDSM och fetishism? Och jag kan tänka mig att det där förmodligen skulle kunna vara en kink för jävligt många..

Men det är väl bara prussiluskans kinks som ska räknas in under fetishism va?
Senast redigerad av BreachMode 2022-05-10 kl. 08:36.
Citera
2022-05-10, 08:56
Bannlyst
Det som är mest irriterande av allt.
Är att varenda brud jag någonsin hört om eller har träffat har haft en smått exhibitionistisk sida..
Det betyder att ni som sitter här och shamear. Ni har en sån sida med.
Citera
2022-05-10, 09:02
Medlem
Merwinnas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BreachMode

Fan vad sexigt.. Och tråden ligger under BDSM och fetishism? Och jag kan tänka mig att det där förmodligen skulle kunna vara en kink för jävligt många..

Men det är väl bara prussiluskans kinks som ska räknas in under fetishism va?

Men alltså, jag har varit med om det här själv ifrån andra hållet, när jag arbetade i vården som ung. Gubbar som fick konstiga fantasier om en, som antydde saker, som ville att man skulle ta på dem både här och där, en gubbe erbjöd mig till och med pengar. Det var fruktansvärt, när man var tvungen att gå dit och tjäna pengar till sitt uppehälle. Det är empatilöst, och även så fruktansvärt patetiskt - att dessa människor inte kan få en partner på riktigt.

För övrigt har vi lagar här i landet, och på sexområdet har dessa skärpts undan för undan. Mycket av det som beskrivs här i tråden, skulle kunna polisanmälas som "sexuellt utnyttjande" eller i alla fall "ofredande".
Citera
2022-05-10, 09:06
Bannlyst
Citat:
Men alltså, jag har varit med om det här

Men vi vill inte sitta här och höra om dina trauman. Duger inte tråden hade du kunnat ge fan i att ens skriva.

Det brukar vara sällsynt att dessa damer inte är i ett förhållande.
Det märks även om du sätter dig o läser tråden, för det var bara du som inte ville höra om det där något mera. Och en annan tjej som ville att dom istället skulle ta o fokusera på hennes orgasm och exhibitionistiska sida.

Det där med kvinnlig avundsjuka.. Det är inte så värst nice.

Förmodligen en av dom största anledningarna. (i dom fall där pressen inte kommer från killar) Till att så många kvinnor känner att dom inte kan vara ärliga med sin sexuella sida.
Senast redigerad av BreachMode 2022-05-10 kl. 09:12.
Citera
2022-05-22, 19:00
Medlem
R5As avatar
Riktig jävla blivande meetoo brud.
Stackars naprapat som blir förförd ovetandes av att han om 5 år kommer bli anklagad för våldtäkt för att ”hon växte upp”.
Citera
  • 9
  • 10

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in