2017-09-09, 20:08
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av pinkgrey
Ärligt talat så lever man bara en gång. Jag gör ingen illa så tycker att man ska söka spänning och göra det man tycker är kul. Återstår som sagt att se vad som händer. Tror ni han kommer att ge efter till sist eller inte? Borde gör en omröstning, vet dock inte hur man gör.

Jag är bara lite orolig över om han läser det här, tänk om han råkar läsa det jag skrivit, han kommer säkert att veta vem jag är. Å andra sidan, spelar det någon roll? Vet inte.

Jag dömer inte. Jag tycker det är skitläckert! Vad är härligare än en liten flicka som utforskar sin sexualitet rakt framför ögonen på en medans man gör sitt jobb liksom?

Jag tror att om han har varit där med fingrarna och strukit så är det inte lång tid kvar innan han gör något mer. Om han är smart så. Är han slow så lär han inte våga
Senast redigerad av JimJams 2017-09-09 kl. 20:10.
Citera
2017-09-10, 17:01
Medlem
Läckert det låter Pinkgrey!

Kanske skulle skola om mig
Citera
2017-09-10, 22:24
Medlem
Awesomelifes avatar
Citat:
Sen började jag försiktigt låta min hand glida ned mot magen och till sist smeka mig själv (klitoris). Wow! Det är det sexigaste jag varit med om, och det var ju inte långt ifrån hans hand också. Medan han behandlade mig och samtidigt tittade på mitt kön smekte jag mig själv. Dessvärre hann jag inte nå orgasm innan tiden var slut men fan vad nära jag var! Vet inte vad som skulle ha hänt om jag fått orgasm men jag antar att det återstår att se.

Pinkgrey, underbart sätt du söker spänning på. Kan riktigt känna hur du vibrerar av kåthet inför hans blickar. Klart att han är med på noterna nu, men att han inte vågar ta initiativ pga sin profession...
Har du sett om han reagerar själv, det kan ju vara svårt att dölja för honom?

Nästa steg kanske är att du går dit med en analplugg nästa gång, och säger att detkänns positivt för ryggen... 😜
Citera
2017-09-11, 09:09
Medlem
Citat:
Sen började jag försiktigt låta min hand glida ned mot magen och till sist smeka mig själv (klitoris). Wow! Det är det sexigaste jag varit med om, och det var ju inte långt ifrån hans hand också. Medan han behandlade mig och samtidigt tittade på mitt kön smekte jag mig själv. Dessvärre hann jag inte nå orgasm innan tiden var slut men fan vad nära jag var! Vet inte vad som skulle ha hänt om jag fått orgasm men jag antar att det återstår att se.

Om det också finns några kvinnor här som gjort likadant i Stockholm så får ni gärna skicka ett pm och tipsa mig om vem ni gick. Vore kul att testa flera, jag har mycket att upptäcka.
Det är inte ok att tvinga sin sexualitet på någon annan.

Om det bara är så att du är exhibitionistiskt lagd och tänder på att visa upp dig för främlingar så finns det hur många män som helst som villigt ställer upp på sexuella rollspel, vissa kan t.o.m. tänka sig att betala rejält för det. Lägg ut en annons på Bodycontact och välj och vraka mellan svaren.

Om det däremot är så att du tänder på just att tvinga på någon annan din sexualitet så bör du växa upp och inse vilket äckelbeteende det är, rejält fult att söka upp någon på dess arbetsplats och ofreda personen sexuellt. Tycker du det är ok om en man börjar runka i tandläkarstolen, vid jobbmöten, eller framför kassörskan på Coop?

Att tvinga sin sexualitet på någon annan är utöver att vara äckligt respektlöst även straffbart, straffet för sexuellt ofredande är böter eller fängelse i högst två år.

Själv slutade jag att gå till massör efter att tre gånger ha fått orgasm ofrivilligt vid massage. Utöver att det kändes genant så kändes det också som ett övertramp gentemot massören som bara gjorde sitt jobb.

Det finns gott om män som gärna skulle vara delaktiga i det du tänder på, så välj någon av dem istället. Är det just den mannen du vill visa upp dig för så kontakta honom privat och ta reda på om han vill leka, för att tvinga din sexualitet på honom när han jobbar är inte ok.

Försök se längre än till dig själv och ditt ego, du försätter honom i en rävsax då han som egenföretagare är beroende av sitt goda rykte och kan råka illa ut både om han säger ifrån eller spelar med.
Citera
2017-09-11, 10:31
Bannlyst
Genialt att starta en tråd som denna om man jobbar som massör eller liknande.
Kanske lyckas man få igång ett gäng tjejer som kommer ligga och streta och puta med röven framför en när man jobbar nästa gång :0)
Citera
2017-09-12, 19:49
Medlem
Bikarbonats avatar
Citat:
Så...har nu hunnit med två besök till.

Under det första av dessa två besök gjorde jag samma sak som tidigare, tog av mig alla kläder och lade mig på mage först för att han ska börja massera baksidan (ryggen, rumpan, låren). Kände att han var lugnare med att jag tar av mig helt nacken så jag stressade inte som jag gjorde gången före (då tog jag av mig trosorna rätt snabbt för att inte visa tvekan).

Hur som helst så gjorde han ungefär samma behandling som gången innan och när han kom till ljumskarna magliggande så putade jag ut med rumpan och lite åt sidan för att visa att det är skönt. Även när jag sen låg på ryggen och blev masserad i ljumskarna så "lyfte" jag bäckenet lite för att trycka mot hans hand flera gången. Ville verkligen att han skulle röra min fitta.

Senaste besöket:
Förutom samma behandling som förra gången så la han den här gången också till en annan behandlingsmetod med en manick han håller i och en gel han lägger på huden först. Det här gjorde han rätt högt upp i ljumskarna. Kändes skönt, lite varmt. För att kunna utföra den här behandlingen bad han mig "vika ut ena knät åt sidan", dvs. sära på benen vilket jag gjorde gladeligen. Han bad mig som sagt sära på ett ben men jag vek ut båda knäna åt sidan och särade extra mycket på benen. Sen kom han åt lite med hans knogar och baksidan av fingrarna eftersom han var tvungen att hålla den där manicken på ett visst sätt och behandla i cirkulerande rörelser. Det är det närmaste han kommit.

Det höll på i kanske 10 minuter per ljumske och av någon anledning blev jag kåtare och våtare (verkar uppenbart varför jag skulle bli kåt men vet inte varför det eskalerade så). När han kom till den andra ljumsken tänkte jag "äsch, nu har det ändå gått så här långt så om han verkligen hade något emot det här så skulle han ha sagt till eller gjort något vid det här laget".

Så jag började först visa att jag blev kåt och att det var skönt mha. höftrörelser. Sen började jag försiktigt låta min hand glida ned mot magen och till sist smeka mig själv (klitoris). Wow! Det är det sexigaste jag varit med om, och det var ju inte långt ifrån hans hand också. Medan han behandlade mig och samtidigt tittade på mitt kön smekte jag mig själv. Dessvärre hann jag inte nå orgasm innan tiden var slut men fan vad nära jag var! Vet inte vad som skulle ha hänt om jag fått orgasm men jag antar att det återstår att se.

Om det också finns några kvinnor här som gjort likadant i Stockholm så får ni gärna skicka ett pm och tipsa mig om vem ni gick. Vore kul att testa flera, jag har mycket att upptäcka.

Låter så jäkla sexigt och läckert. Ser fram emot din nästa session.

Citat:
Ursprungligen postat av Neverhesitate

Om det bara är så att du är exhibitionistiskt lagd och tänder på att visa upp dig för främlingar så finns det hur många män som helst som villigt ställer upp på sexuella rollspel, vissa kan t.o.m. tänka sig att betala rejält för det. Lägg ut en annons på Bodycontact och välj och vraka mellan svaren.

Om det däremot är så att du tänder på just att tvinga på någon annan din sexualitet så bör du växa upp och inse vilket äckelbeteende det är, rejält fult att söka upp någon på dess arbetsplats och ofreda personen sexuellt. Tycker du det är ok om en man börjar runka i tandläkarstolen, vid jobbmöten, eller framför kassörskan på Coop?

Att tvinga sin sexualitet på någon annan är utöver att vara äckligt respektlöst även straffbart, straffet för sexuellt ofredande är böter eller fängelse i högst två år.

Själv slutade jag att gå till massör efter att tre gånger ha fått orgasm ofrivilligt vid massage. Utöver att det kändes genant så kändes det också som ett övertramp gentemot massören som bara gjorde sitt jobb.

Det finns gott om män som gärna skulle vara delaktiga i det du tänder på, så välj någon av dem istället. Är det just den mannen du vill visa upp dig för så kontakta honom privat och ta reda på om han vill leka, för att tvinga din sexualitet på honom när han jobbar är inte ok.

Försök se längre än till dig själv och ditt ego, du försätter honom i en rävsax då han som egenföretagare är beroende av sitt goda rykte och kan råka illa ut både om han säger ifrån eller spelar med.

Sluta.
Citera
2017-09-12, 20:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bikarbonat
Sluta.
Har du invändningar mot det jag skrev så motivera.

Föreställ dig att massören är din fru, dotter eller son, och att kunden är en man som går in på deras arbetsplats och börjar runka framför dem när de försöker göra sitt jobb. Känns det fortfarande lika upphetsande?
Citera
2017-09-12, 21:40
Bannlyst
Citat:
Har du invändningar mot det jag skrev så motivera.

Föreställ dig att massören är din fru, dotter eller son, och att kunden är en man som går in på deras arbetsplats och börjar runka framför dem när de försöker göra sitt jobb. Känns det fortfarande lika upphetsande?

Jag förstår dina poänger. Men en vuxen människa kan säga nej.

Oroa dig inte, han hade sagt ifrån eller avslutat behandlingen om det var obehagligt. Låt kissen leka.
Citera
2017-09-12, 23:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JimJams
Jag förstår dina poänger. Men en vuxen människa kan säga nej.

Oroa dig inte, han hade sagt ifrån eller avslutat behandlingen om det var obehagligt. Låt kissen leka.
Har han konsekvenstänk så tycker han troligen att det är obehagligt att utsättas för sådant på sin firma även om han kan bli upphetsad av det.

Naprapaten har inte en aning om hur TS skulle reagera på ett direkt avvisande. Det är inte alls omöjligt att hon påeldad av sårat ego skulle börja sprida illasinnade rykten. Vem tror du de flesta skulle tro på, om hon säger att han ofredade henne sexuellt, medan han berättar sanningen?

Hans verksamhet och försörjning är beroende av hans rykte. Får han rykte om sig att ofreda kunder sexuellt så är han körd. Så han sitter i en rävsax. Säger han ifrån kan han råka illa ut, och spelar han med så kan han råka illa ut.

Förhoppningsvis så kan någon av er som tycker det är hett erbjuda er att ställa upp och ge henne massage medan hon blottar sig och onanerar. Vid sexuella handlingar med två personer inblandade så ska det nämligen enligt lag (alltså oavsett vilken moral man själv har) finnas samtycke från båda.
Citera
2017-09-13, 13:49
Medlem
Bikarbonats avatar
Citat:

Hur fan lyckades få orgasm 3 gånger? Det vill jag veta. Han måste ju ha varit rätt intim i sin massage när han ”bara gjorde sitt jobb”. Så du får gärna vidareutveckla det där.
Citera
2017-09-13, 17:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bikarbonat
Hur fan lyckades få orgasm 3 gånger? Det vill jag veta. Han måste ju ha varit rätt intim i sin massage när han ”bara gjorde sitt jobb”. Så du får gärna vidareutveckla det där.
Har fått orgasm av tre olika massörer, två kvinnliga och en manlig. Jag har inte varit upphetsad och massagen har inte varit intim, men området vid min svank/ländrygg verkar ha någon koppling till min klitoris. Så nu undviker jag massörer...
Citera
2017-09-13, 18:01
Medlem
Bikarbonats avatar
Citat:
Har fått orgasm av tre olika massörer, två kvinnliga och en manlig. Jag har inte varit upphetsad och massagen har inte varit intim, men området vid min svank/ländrygg verkar ha någon koppling till min klitoris. Så nu undviker jag massörer...

Jaså, så massörerna masserade inte ens låret/ljumsken utan du fick orgasm bara av massage i ryggen/svanken. Du är då underligt kopplad. Jag förstår om någon blir upphetsad av massage i svanken men att få orgasm är ju en helt annan nivå med tanke på stället som masserad. Hur skedde orgasmen? Var det så tydligt att hela du skakade eller? För när du säger att du blev generad så måste man ju ha märkt att du fick orgasm.

Sen så tycker jag inte att du ska undvika massörer helt för det, vem är det som förlorar på det? Det blir du eftersom du blir så spänd av att inte bli masserad att du får mer besvär.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in