Citat:
Ursprungligen postat av
pinkgrey
Sen började jag försiktigt låta min hand glida ned mot magen och till sist smeka mig själv (klitoris). Wow! Det är det sexigaste jag varit med om, och det var ju inte långt ifrån hans hand också. Medan han behandlade mig och samtidigt tittade på mitt kön smekte jag mig själv. Dessvärre hann jag inte nå orgasm innan tiden var slut men fan vad nära jag var! Vet inte vad som skulle ha hänt om jag fått orgasm men jag antar att det återstår att se.
Om det också finns några kvinnor här som gjort likadant i Stockholm så får ni gärna skicka ett pm och tipsa mig om vem ni gick. Vore kul att testa flera, jag har mycket att upptäcka.
Det är inte ok att tvinga sin sexualitet på någon annan.
Om det bara är så att du är exhibitionistiskt lagd och tänder på att visa upp dig för främlingar så finns det hur många män som helst som villigt ställer upp på sexuella rollspel, vissa kan t.o.m. tänka sig att betala rejält för det. Lägg ut en annons på Bodycontact och välj och vraka mellan svaren.
Om det däremot är så att du tänder på just att tvinga på någon annan din sexualitet så bör du växa upp och inse vilket äckelbeteende det är, rejält fult att söka upp någon på dess arbetsplats och ofreda personen sexuellt. Tycker du det är ok om en man börjar runka i tandläkarstolen, vid jobbmöten, eller framför kassörskan på Coop?
Att tvinga sin sexualitet på någon annan är utöver att vara äckligt respektlöst även straffbart, straffet för sexuellt ofredande är böter eller fängelse i högst två år.
Själv slutade jag att gå till massör efter att tre gånger ha fått orgasm ofrivilligt vid massage. Utöver att det kändes genant så kändes det också som ett övertramp gentemot massören som bara gjorde sitt jobb.
Det finns gott om män som gärna skulle vara delaktiga i det du tänder på, så välj någon av dem istället. Är det just den mannen du vill visa upp dig för så kontakta honom privat och ta reda på om han vill leka, för att tvinga din sexualitet på honom när han jobbar är inte ok.
Försök se längre än till dig själv och ditt ego, du försätter honom i en rävsax då han som egenföretagare är beroende av sitt goda rykte och kan råka illa ut både om han säger ifrån eller spelar med.