Citat:
Ursprungligen postat av
DisappointedTuna
Vakter brukar stå utanför ställena också och kan ha uppmärksammat bilar som kretsat kring ANDRA ställen än Statt som passar in på vittnesmål från andra ställen. Men sånt fattar väl inte du?
Du har fortfarande inte svarat på min fråga hur du får ihop att MR skulle ha jobbat, men kan sitta i en bil 2.00-2.05 för att erbjuda skjuts.
Det hänger inte heller ihop med att MR skulle varit pilot, för nu säger du ju att han hade vaktutstyrsel. Pilot skulle ju haft vita/ljusa kläder, hur förklarar du det?
Eller var han skitfull, jobbade inte, gick från Statt satte sig i en bil för att stalka unga kvinnor och riskera sitt rykte fullständigt? Hur förklarar du det?
Varför har INGEN annan än din bror uppmärksammat detta?
Du får nog komma med lite mer välgrundade påståenden än att referera till en bror du inte kan prata med? Du for nog helt enkelt räkna med att inte bli trodd, som den förvirrade rasist du är.
Hej allihopa.Jag har nyfiket följt Helena fallet sedan dag1 och jag känner inte till varken Helena eller
Mariestad.Jag plockar bara ut ett inlägg på måfå här som jag är nyfiken på(dom flesta inläggen
är alla likvärdiga).
DisappointedTuna,du avslutar en förklaring med "Men sånt fattar väl inte du?"?Är det dessa ord som
för tråden framåt?Samarbetar ni på detta viset?Hur MR kan erbjuda skjuts 02-02.05?Kom igen,har du
aldrig kommit loss tidigare eller bytit om ifall det behövs?Kan du inte räkna ut det själv hur MR kommer loss tidigare så lär du inte lösa något annat heller(bra avslutning va?jag gjorde rätt?).
Varför måste någon förklara för dig hur MR agerar efter kvinnor i fyllan?Fråga MR istället.
Återigen,varför ska hen förklara vad brorsan har sett och hur vet man att bara brorsan har sett?
Är hen rasist?Vad har det med fallet att göra?
Avslutningsvis:KM,MR och PR är piloter och enligt några så är KM bekräftad.Så än sen?Det gör han
inte till GM i detta fall.Så varför irra runt i vilka skolor folk har gått i och annat dravel?Har ni frågat
KM om han var på bron med Helena?Kartlägg minuterna mellan 02-04 så att det blir färre namn för
oss att följa.Så,Va gjorde KM på bron?Eller var det MR(som inte kommer ihåg och det brukar vara så
för GM att dom inte kommer ihåg-lustigt va?).