Citat:
Ursprungligen postat av
Martasson
Det med att pilot inte har nämts tidigare. Det tror inte jag på.
Vad tror ni skulle hända om de hade sagt att namnet har nämts tidigare?
Jo. Det hade blivit mer kaos än det redan är.
Visst, det kan vara KM som är pilot. Men som sagt, jag tror på det när det blir offentligt i media.
Det bästa hade ju varit att svara " jag tänker inte gå in på om pilot har varit nämnd i tråden "eller något dylikt!!
Men nu var det ju så att KM själv ( givetvis återberättat eftersom han inte ville ha sin röst hörd i radio )sa i intervjun att han följde tråden maniskt och bara väntade på att hans namn skulle komma upp!
Sen blev det lite knepigt och stressigt för PW tror jag!! När det spekulerades som värst i juli! När sedan hennes gamla väninna ASP kontaktar henne och desperat säger min dotter mår jätte dåligt av att höra allt detta om sin far kan du inte gå in och göra något! Alltså TS dotter.. Sen kanske hon blev kontaktad av RT s anhöriga och får höra samma sak mm mm !!
Hon blir kontaktad av ett par tråd användare som frågar om pilots namn och säger då att pilots namn inte har nämnts i tråden hittills!
Hon förstår säkert att situationen är ohållbar och när KM namn har du gått upp i tråden så svarar hon helt enkelt att jag kommer inte att svara på dessa frågor. ...
Min gissning !