2017-09-04, 15:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Prinzezzan
Helena ska inte ha haft någon pojkvän under tiden då PR bodde i Mariestad.

Jag har uppgift om att hon haft en förbindelse/romans med TS. Detta var innan han blev ihop med ASP.

Källan är trovärdig
Citera
2017-09-04, 15:35
Medlem
Full.Av.Skits avatar
Finns det "nya" foton att tillgå på KM?
Citera
2017-09-04, 15:37
Medlem
Prinzezzans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Propparn
Jag har uppgift om att hon haft en förbindelse/romans med TS. Detta var innan han blev ihop med ASP.

Källan är trovärdig

Jag har också den uppgiften, men jag vet inte när i tid det ska ha varit.
Citera
2017-09-04, 15:54
Medlem
BlurryFace69s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Prinzezzan
1. Det var en Peter Nilsson och en Christer (vet ej efternamn) som enligt uppgift ska ha ägt rörelsen.
2. Han fick lägenheten strax innan han skulle in i lumpen (Skövde), och det var försvaret (staten) som betalade den.

Samma Christer som hade St:Michel om jag inte minns helt fel??
Minns ej efternamnet..

Får fundera hur tiden hänger ihop här,
vet en annan som hade lgh där som kanske kan ha bott där samtidigt..
Född -66.
Citera
2017-09-04, 16:02
Medlem
Stryknings avatar
Prinzezzan lallar på som om inget hade hänt. Endast en psykopat kan bete sig på det viset. En normalt funtad människa hade bett om ursäkt för sitt tilltag men den här människan står över allt annat tycker han. Fy fan!
Citera
2017-09-04, 16:09
Medlem
Ugglan.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Strykning
Prinzezzan lallar på som om inget hade hänt. Endast en psykopat kan bete sig på det viset. En normalt funtad människa hade bett om ursäkt för sitt tilltag men den här människan står över allt annat tycker han. Fy fan!

Jag håller med dig. Både du och Rudge har med tydlighet efterfrågat en förklaring om debaclet kring hur Prinzezzan läckte personinformationen angående Rudge till PR men Prinzezzan tuffar på som om ingenting har hänt. Fruktansvärt.
Senast redigerad av Ugglan. 2017-09-04 kl. 16:15.
Citera
2017-09-04, 17:06
Medlem
Twiggygirls avatar
Om ni är intresserade så kan ni gå in på M.R:s facebook NU, för det kommer kanske tas bort. Läs vad en Håkan Persson skriver. Jag snokade lite och vad jag förstår är denne Persson ihop med T.S:s förra sambo. Och eftersom T.S inte är vän längre med M.R så kan man ju undra vad Persson menar. Behöver ni ytterligare förklaringar till detta faktum?. Men ni har säkert bra förklaringar till detta också.
Citera
2017-09-04, 17:07
Medlem
Pudelfrillans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ugglan.
Jag håller med dig. Både du och Rudge har med tydlighet efterfrågat en förklaring om debaclet kring hur Prinzezzan läckte personinformationen angående Rudge till PR men Prinzezzan tuffar på som om ingenting har hänt. Fruktansvärt.

Prinzezzan svarar i alla fall på frågor, det är mer än vad du gör.
Citera
2017-09-04, 17:07
Medlem
Jubberos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ugglan.

Sett över tid så står väl Prinzezzan mest för kvalitet, medan du mest står för kvantitet. det är lätt att ta på sig rollen som trådhärskare, men svårt att leva upp till den utan att förringa andra, Ugglan.

Ser fram emot att du tar dig tid att svara på Pudelfrillans frågeställningar till dig. ...för visst är det lika viktigt för dig att svara på ställda frågor som du ständigt påminner andra om att göra?
Citera
2017-09-04, 17:11
Medlem
Jubberos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Twiggygirl
Om ni är intresserade så kan ni gå in på M.R:s facebook NU, för det kommer kanske tas bort. Läs vad en Håkan Persson skriver. Jag snokade lite och vad jag förstår är denne Persson ihop med T.S:s förra sambo. Och eftersom T.S inte är vän längre med M.R så kan man ju undra vad Persson menar. Behöver ni ytterligare förklaringar till detta faktum?. Men ni har säkert bra förklaringar till detta också.

Du kan väl förklara för den inte fattar "detta faktum"?
Det finns tillräckligt med gåtor i tråden, så förklara på nu......
Citera
2017-09-04, 17:13
Medlem
Twiggygirls avatar
Citat:

Märk väl att Persson skriver: " De som är MISSTÄNKTA". Vem syftar han på tro?
Pudeln gör sitt yttersta för att nonchalera mina inlägg, samt skyndar sej att spamma bort dom. Har varit så hela tiden.
Citera
2017-09-04, 17:19
Medlem
Jubberos avatar
Citat:
Märk väl att Persson skriver: " De som är MISSTÄNKTA". Vem syftar han på tro?
Pudeln gör sitt yttersta för att nonchalera mina inlägg, samt skyndar sej att spamma bort dom. Har varit så hela tiden.
Så här skriver nämnda person då....i samband med en inlagd länk till en artikel om skyddsvästar.
Håk*n Pe*sson: Det känns som att det är mer logiskt att man låser in dem som ertappats med vapen och dem som är misstänkta för mord och mordförsök, istället för att de får röra sig i frihet med eller utan skyddsväst.

På vilket sätt är det gångbart i denna tråd?
Det är klart att det är fritt för tolkningar, men det blir ju lite som fan läser bibeln.

HP uttrycker även på sin egen sida att.... "När en av de största rubrikerna är att en man ertappats med att kört bil utan körkort känns det tryggt att tillbringa dagen i Mariestad."

Hur tycker du att det ska tolkas, tro? Du ger ett visst intryck av desperation när du bygger ditt case på såpass tunna pusselbitar......men det är ju bara vad jag anser förstås.....
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in