2017-09-01, 02:12
Medlem
Readyfreddies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gurkelurkan
Rätt ska vara rätt och jag hittade tråden på FB vem det var som snattade parfymen. Det var den avlidne Josefin Nilsson och det skedde på ICA Maxi i Visby. Känns lite trist att skriva då hon nu är död men det är inte heller bra om Book blir anklagad. Har själv glömt vad Anna Book lade under frysdisken. Var det skinka där också? Har för mig det.
Där ser man. Ja, rätt ska vara rätt så nu ska jag göra något Anna aldrig har gjort, nämligen erkänna att jag hade fel. Det dör man inte av.
Citera
2017-09-01, 07:46
Medlem
illbatting09s avatar
Citat:
Rätt ska vara rätt och jag hittade tråden på FB vem det var som snattade parfymen. Det var den avlidne Josefin Nilsson och det skedde på ICA Maxi i Visby. Känns lite trist att skriva då hon nu är död men det är inte heller bra om Book blir anklagad. Har själv glömt vad Anna Book lade under frysdisken. Var det skinka där också? Har för mig det.

Du har själv skrivit tidigare i tråden att det var en falukorv! Låter visserligen lite Kicki D-aktigt, men jag tror nog att Kickis allra sämsta dagar är behagligare än Annas bästa.
Citera
2017-09-01, 08:59
Medlem
illbatting09s avatar
Citat:
Låter som att dottern också får smaka på medicinen? Hur en tjej i den åldern kan sitta med sin galna morsa på det vis du beskriver kan enbart bero på det först nämnda eller genetiska skador.

Jag har inte sett så många livesändningar där Felicia varit med, men av det jag har sett så är hon ju verkligen en AB i miniatyr. Förutom det med musiken satt hon igår och gapade och nästan skrek åt de som kommenterade Annas sändning. Dessutom är sättet Anna och Felicia pratar med varandra riktigt bedrövligt. Snäser, gastar, kallar varandra dumma i huvudet och så vidare. Låter kanske löjligt, men det är en riktigt obehaglig ton för en mamma att ta mot sin dotter. Sen att en 26-åring verkar ha vett och förnuft som en 13-åring säger väl något om uppfostran barnen har fått.
Citera
2017-09-01, 11:22
Medlem
Knullkungens avatar
I senaste skvallerbilagan till en av kvällstidningarna. Stor bild på Book på förstasidan. Hemliga männen som hjälper henne bli bättre i sängen. Så reagerar maken.
Citera
2017-09-01, 11:35
Medlem
illbatting09s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Knullkungen
I senaste skvallerbilagan till en av kvällstidningarna. Stor bild på Book på förstasidan. Hemliga männen som hjälper henne bli bättre i sängen. Så reagerar maken.

Och Anna har själv postat en bild av tidningen på sin instagram.. Inte skäms hon i alla fall.
Citera
2017-09-01, 12:13
Medlem
Aigiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Knullkungen

Får man gissa att det är hennes tränare från bl, att hon fått så mycket bättre sexliv nu? Känns som en riktig lågoddsare, typ 1.2 gånger pengarna
Senast redigerad av Aigis 2017-09-01 kl. 12:29.
Citera
2017-09-01, 12:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av instagam
Exakt... Ingen av de kändisar hon fotar sig med varken lägger upp egna bilder på grisen eller kommentarer på hennes bilder.

Anna taggar alla
men ingen taggar Anna..det måste nog kännas lite som en tagg i Anna.
Citera
2017-09-01, 12:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av illbatting09
Jag har inte sett så många livesändningar där Felicia varit med, men av det jag har sett så är hon ju verkligen en AB i miniatyr. Förutom det med musiken satt hon igår och gapade och nästan skrek åt de som kommenterade Annas sändning. Dessutom är sättet Anna och Felicia pratar med varandra riktigt bedrövligt. Snäser, gastar, kallar varandra dumma i huvudet och så vidare. Låter kanske löjligt, men det är en riktigt obehaglig ton för en mamma att ta mot sin dotter. Sen att en 26-åring verkar ha vett och förnuft som en 13-åring säger väl något om uppfostran barnen har fått.

Jamen, precis vad jag oxå sett och tänkt på. Kanske när dom en förhoppning om att någon kanal vill göra en serie med dom. En önskan om att få va som Pernilla o Bianca? Tyvärr är Felicia lite för gammal och knubbig för att bli en idol/förebild för småtjejerna. Hon verkar vara lika handlingsförlamad som mor sin, till att själv ta tag i sin situation. Se till att få ett jobb och flytta hemifrån.
Citera
2017-09-01, 13:30
Medlem
Hon yrar om att hon vill ha tillbaka sina stora bröst. Det kommer ju inte bli något problem. Snart är hon fet igen.
Citera
2017-09-01, 14:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ingensomvet1632
Hon yrar om att hon vill ha tillbaka sina stora bröst. Det kommer ju inte bli något problem. Snart är hon fet igen.

Det är tragikomiskt, men my Good, kan inte låta bli att skratta. Självklart kommer allt att återgå. Hennes kropp är ju van vid en viss fetthalt och att tävla i avmagring när man är så pass till åren är rena vansinnet!
Citera
2017-09-01, 15:56
Medlem
När effekten uteblir och ingen mer än hon själv ser det nya tjusiga blir kontentan att hon måste bättra på ännu mer. Extra roligt vore det om tandläkarn sätter dit dom nya tuttarna och att dom hamnar på ryggen.
Citera
2017-09-01, 17:41
Medlem
På livestreamingen förut pratade hon om en drinkskola. Men hon behövde arbeta med proffs och kallade tidigare samarbetspartners för "tattarskit"

Det var kul när folk började kalla henne rasist och hon skulle försöka bortförklara sig
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in