2017-08-31, 20:31
Medlem
Jag kan tyvärr inte vara med i debatten, dels vet jag inte vad detta är för neger och dels tycker jag det finns viktigare saker om tillståndet i Sverige att diskutera.... .....
Citera
2017-08-31, 20:33
Medlem
Sleeptalkers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av UNPROFOR
Fake and gay, han gör detta för att få publicitet Inte många lär ha hört namnet innan, men nu har tiotusen läst denna tråd, varav en del säkert kollat upp honom och lyssnat på hans musik.

Om inte, vem bryr sig? Blattar som tjafsar med blattar? Gärna mer sånt tack, så kanske angreppen mot svenskar kan minska (förmodligen inte, men kvarstår att självsanering är något positivt).

"Dödspatrullen" var f.ö det löjligaste namn jag hört på ett gangstergäng

Nog för att jag - som du då tydligen - hört talas om att all publicitet är bra publicitet (för wannabe media-horor alltså) ... men det här var en ny variant!

Finns faktiskt gränser även där ... även om nu inte alla på Flashback verkar inse det riktigt.
Citera
Medlem
AutDisceAutDiscedes avatar
Minns när jag och en annan kompis blev misshandlade med batonger utav hotellvakter i Benidorm för xx antal år sedan - då vi låg på golvet och slagen minskat i omfång så var det enda jag kunde tänka på att bara de inte börjar pissa på oss. Det var väl chocken, men samtidigt vet jag att detta nog, i alla fall för mig personligen, är bland det mest förnedrande man kan råka ut för, förutom vissa andra uppenbara grova brott...

Jag skulle plockat dessa, en efter en efter slik förnedring och att de dessutom lagt ut det på nätet - vad felas dessa kretiner, egentligen?

Har inte sett någon video - är det bilder på ansiktena eller är det bara på kukarna?
Citera
Medlem
JayJayAdamss avatar
http://www.aftonbladet.se/nojesbladet/a/82OmG/misstankt-misshandel-sprids-pa-instagram

Filmer sprids på när en svensk rappare blir sparkad och slagen (och kissad på).
Nu har lokalpolisen upprättat en anmälan.
– Den gäller misshandel och ofredande, säger Lars Byström på polisen.
Citera
Medlem
Aviarts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tuumadree
Jo alla vet vem han är. Förutom du.

Nej, tillhör man den funktionella delen av Sverige som inte glorifierar stockdumma niggrer som tror att en musikvideo blir "fett äkta" för att den spelas in i en cykelkällare medan man har dom fetaste fake-Ray Ban`s din lokala turkbutik kan uppbringa, så har man inte hört talas om en vattenskalle från Somalia som tror han kan rappa.
Citera
2017-08-31, 20:34
Medlem
sajebiss avatar
Skulle vilja säga att det här är bara ett sätt för honom att boosta sin s.k. karriär, just nu är han väl Sveriges mest välkända somalier.
Citera
Medlem
Skafferns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ducadream

Och bli skjuten till döds? Vet ni om att dessa gangstrar är misstänkta för att ha mördat 10 människor? Jag skulle hellre bli nedkissad än att förlora mitt liv.
Människor?
Det är väl bara negrer och araber de mördat?
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AutDisceAutDiscede
Minns när jag och en annan kompis blev misshandlade med batonger utav hotellvakter i Benidorm för xx antal år sedan - då vi låg på golvet och slagen minskat i omfång så var det enda jag kunde tänka på att bara de inte börjar pissa på oss. Det var väl chocken, men samtidigt vet jag att detta nog, i alla fall för mig personligen, är bland det mest förnedrande man kan råka ut för, förutom vissa andra uppenbara grova brott...

Jag skulle plockat dessa, en efter en efter slik förnedring och att de dessutom lagt ut det på nätet - vad felas dessa kretiner, egentligen?

Har inte sett någon video - är det bilder på ansiktena eller är det bara på kukarna?
Man ser bara hans ansikte och hans kropp hur dem kissar på han och ger ut sparkar/slag. Man ser inte något av dem som gjorde det förutom en av killarnas händer när dem trycker ner hans huvud
Citera
2017-08-31, 20:35
Medlem
UNPROFORs avatar
Citat:
"Inte många lär ha hört namnet innan"????? Han är jättepopulär bland yngre å äldre, alla vet om honom. Det är bara du, en sorgsen själ, som inte visste vem han var. Ta och gör något vettigt med ditt liv, rasistiska skit. Varför lever du ens.

Hör direkt att du är svarting på hur du skriver. Nej, han är inte jättepopulär någon annanstans än möjligtvis i negerförorterna. Bara av att läsa tidiga inlägg i denna tråd framgår att inte särskilt många har någon aning om vem det är.

Du skriver "vem han var" - har han avlidit nu eller? Bra isf.

Försvinn nu, du luktar kiss.
Citera
2017-08-31, 20:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NorskApa
Varför blir en del så upprörda över att många inte känner till denne "musiker"? Han må vara ett känt namn inom "Svensk gangsterrap", men det är ju en sån otroligt smal genre i sverige.

Skulle ni känna till ett dansband som måhända är känt bland dandsbands entusiaster i småland?
Handlar inte om att bli upprörd, utan hur folk drar egna slutsatser och påstår att ingen vet om han innan idag
Citera
2017-08-31, 20:36
Medlem
JayJayAdamss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Faceback
Bara en jävla massa rasister här inne, när Olle Jönsson pissar på sin körsångare backstage eller när Cleas Elfberg ligger under glasbord och blir skiten på är det inga som bryr sig!

Hade folk inte brytt sig om detta hade dem väl varit rasister för dem inte uppmärksammar brott som drabbar invandrare?
Ni är minsann aldrig nöjda ni
Citera
2017-08-31, 20:36
Avslutad
Citat:
Nä det är lugnt. Stör mig bara på hur äckliga individer som er sitter å är judgemental mot folk när ni säkert är värre själva. Usch
Det finns många sjuka människor här på fb så det gäller att välja sina strider. Det kan dras väldigt mycket energi på att försöka få dessa individer att förstå det osmakliga i deras kommentarer.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in