2017-08-31, 20:37
Medlem
Slottsgrytas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hajdut123
tro mig de flesta "gangsters" beter sig så om man blir... Catched lackin , man går inte runt med gun varenda dag om aina visiterar än får man göra en volta i fängelset .... man brukar bara ha på sig gunnen om man vet att man e dödshotad , och som jag har hört från källor hade Jaffars bror tillåtit killarna att slå Jaffar för han hade sjungit nåt i en låt så de skulle yani bli 1-1 , fast antagligen ville hans bror inte att de skulle ta de såhär långt ....

Ändå invandrar betende, tillåta någon att göra en annan illa? av sin egen bror för den delen.

Min svenska broder hade jag tagit hand om och aldrig låtit han få förnedras som den här personen blev, ultimat förnedring, han ser ut som en hund i filmen.
Min svenska broder hade aldrig hamnat under sådana förhållande.

Ser ut som primitiva varelser som löper amok.

Fler vapen ut i förorterna tycker jag så de kan rensa ut sig själva, gärna deportering vid livstidsstraff för mord och golden showers på folk också.
Citera
2017-08-31, 20:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Psao
Asg du har suttit och försvarat honom i säkert 10+ inlägg nu, Är de kanske Jaffar själv som gömmer sig bakom datorskärmen i ett hopp om att ha någon form av dignitet kvar?
Aldrig hört talas om honom innan, fattar inte varför du påstår att folk ska veta vem han är, han är en nobody, nu antagligen även känd som KissJaffar inom de lokala kretsarna.. men se de positivt, kanske detta gör honom så känd som du verkar tro att han är, även om det kanske blir för andra anledningar än sitt "rappande".
Hahahahahaha. Försvarar inte han personligen utan människors rättigheter. Har du någon aning om det? Vad det är för något? Asshole. Nej du kanske inte har hört talats om han men varför pratar du som om du pratar för alla?
Citera
2017-08-31, 20:38
Medlem
negrofobens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Feodor
Händer mycket bra i Rinkeby också.
Ja det här var ju i alla fall en positiv händelse! En nigger som blir nedpissad av andra niggers är ju otroligt kul! Hoppas på lite aktion och fler döda niggers....
Citera
2017-08-31, 20:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TonyMontane
Jag tror inte alls att du "vet" det tuffa killen. Tycker hur som helst att det inte är OK att pissa på folk oavsett om de är kriminella eller ej.

Fast han förtjänar att bli pissad på, alla medverkande i videon förtjänar en arkebusering.
Dom är en del av, och glorifierar "det nya skit sverige".

Fuck dom. Mördare, ryggradslösa reptiler till ursäkt som människor.
Senast redigerad av riftlord300022 2017-08-31 kl. 20:53.
Citera
2017-08-31, 20:40
Medlem
ynkes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Faceback
Bara en jävla massa rasister här inne, när Olle Jönsson pissar på sin körsångare backstage eller när Cleas Elfberg ligger under glasbord och blir skiten på är det ingen som bryr sig!

Men var inte det frivilligt gjort av bajsmannen? Jaffa ser inte så frivillig ut på videon....
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av UNPROFOR
Vi är helt överens, ohyran har ingen plats i Sverige eller Europa överhuvudtaget

Det är bevisat, tuumadree=Kissjaffar
Skrattar så mycket över hur trångsynt du är. Nej tyvärr det är inte Jaffar som skriver, så bli inte glad i onödan. Du kanske får prata med han en annan gång :
Citera
Medlem
Blankts avatar
Han ska vara glad att de inte gick längre. Tur för honom att detta lär boosta hans kärriär rejält med tanke på att alla kommer att sympati-fanboya honom nu!
Citera
Medlem
Mycatisonfires avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sajebis
Skulle vilja säga att det här är bara ett sätt för honom att boosta sin s.k. karriär, just nu är han väl Sveriges mest välkända somalier.

Vad är nästa karriärssteg? Bli bajsad på?
Senast redigerad av Mycatisonfire 2017-08-31 kl. 20:43.
Citera
2017-08-31, 20:42
Medlem
Ducadreams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mupp08
Det finns många sjuka människor här på fb så det gäller att välja sina strider. Det kan dras väldigt mycket energi på att försöka få dessa individer att förstå det osmakliga i deras kommentarer.

Precis. Du kan inte ta saker och ting personligt här, men man vänjer sig så småningom. Minns det som om det vore igår när jag läste på I&I här på flashback för första gången. Man blev otroligt ledsen, men nu känns det ingenting längre.
Citera
Medlem
UNPROFORs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mycatisonfire
Vad är nästa karriärssteg? Bli bajsas på?

Intressant.. Han har kanske en framtida karriär inom feministiska "konst"projekt?
Citera
Moderator
intermittentexplosivitets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tuumadree
Din mamma hade hört talats om han hörde jag. Idioter. Gör något med ert liv istället för att hata på massa människor. Att hata på han men ändå sitta å skriva å diskutera han, vem vinner? Jo han.
Ett av fyra "han" prickade du in, resten skulle varit "honom". Inte för att du fattar men 27 år till i skola och du får alla rätt...

Jag hatar inte Jaffarbyn då jag aldrig träffat honom. Men, vet du vad? Jag kan typen och den är kostsam.
Citera
Medlem
VoldsamKnarkares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mycatisonfire
Det är väl bara andra somalier o liknande som vet vem denna orch är.

Du skulle baxna om du såg vilka artister ungdomarna lyssnar på idag. Alla, inte bara invandrare. Det är förortare med vapen i sina videos, som glorifierar mord och droghandel. Den ene kassare än den andre. Men småbarnen ser upp till dem.

Det är faktiskt lite av ett samhällsproblem.

Då kan jag tycka att Byn Block håller en viss klass. De kan göra hyfsade låtar, till skillnad från de flesta andra som går hem hos ungdomar bara för att de kan framställa sig som hårda gangstas.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in