2017-08-31, 19:55
Moderator
intermittentexplosivitets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av solarisX
Holy shit - storyn är nu på Aftonbladets första sida.
De betonar "svensk" flera gånger, men jag har färgskärm och låter mig inte luras.
Citera
2017-08-31, 19:56
Medlem
Gefreiters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av solarisX
Holy shit - storyn är nu på Aftonbladets första sida.

"De misstänkta gärningsmännen ska även ha kissat på mannen... ..Nöjesbladet har sökt artisten."

Vilken jävla jobbig dag för shurdan.
Citera
2017-08-31, 19:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JuanFlores
Här har vi en ung somalier som blir misshandlad och nerpissad , och ni pratar om reinfeldt,svetsare,och kollaps av ekonomin. Ni lyckas ochså skuldbelägga offret och offrets hudfärg

Det allra jobbigaste med denna tråd är att de som vräker ur sig rasism och ord som "apor" "neger" är samma människor jag säger hej till , småpratar i hissen, lunchar med, etc. Ni som ler och pratar om allas lika värde och som sedan springer hem till surfplattan för att få kalla somalier för apor

Jag önskar ni kunde stå för era åsikter i det offentliga så att jag vet vilka jag ska omge mig själv med istället för att sitta och undra .

känner samma fast även med invandrare som man står o småpratar med...vill veta vilka det är som önskar sharialagar/vill att det ska bli ett nytt muslimskt kalifat i sverige...eller som på annat sätt vill förstöra sverige
Citera
2017-08-31, 19:58
Medlem
http://bayimg.com/hAIdLaAgP
Låten dem syftar på heter Guldrushen.
Sjukt hur många vidriga kommentarer det finns här inne utan att ens ha en aning om vem han är.
Citera
2017-08-31, 19:58
Medlem
teddyB_VBGs avatar
Hoppas jackan var gore-tex!
Citera
2017-08-31, 20:02
Medlem
oldtimedrunks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gheheje
känner samma fast även med invandrare som man står o småpratar med...vill veta vilka det är som önskar sharialagar/vill att det ska bli ett nytt muslimskt kalifat i sverige...eller som på annat sätt vill förstöra sverige
Mångkultur=Mängder av konflikter och låg tilltro till varandra och mindre benägehet att betala skatt.
Citera
2017-08-31, 20:03
Medlem
Det här hände för -/+ 2 veckor sedan
Citera
Medlem
UNPROFORs avatar
Fake and gay, han gör detta för att få publicitet Inte många lär ha hört namnet innan, men nu har tiotusen läst denna tråd, varav en del säkert kollat upp honom och lyssnat på hans musik.

Om inte, vem bryr sig? Blattar som tjafsar med blattar? Gärna mer sånt tack, så kanske angreppen mot svenskar kan minska (förmodligen inte, men kvarstår att självsanering är något positivt).

"Dödspatrullen" var f.ö det löjligaste namn jag hört på ett gangstergäng
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DonRonaldinho
Jag som trodde Byn var äkta. Har lyssnat på deras musik ett tag nu.

är man inte äkta för man inte gör nånting när 4 killar som antagligen har gun på sig gör så? om han gjorde motstånd hade han antagligen blivit skjuten fanns inget han kunde göra i den situationen ? om jaffar hade gun på sig o lät de pissa på han är de en annan sak men tror inte han hade det
Senast redigerad av hajdut123 2017-08-31 kl. 20:09.
Citera
2017-08-31, 20:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NorskApa
det finns alltså en "dödspatrull" i sverige som stått för mord som är "polisiärt uppklarade" och ändå kan gå bakom en polisstation och kissa på en wannabe musiker?

Ja vadådå, de vill väl få utöva sin hobby även bakom en polisstation?

Skämtåsido, varför vill de ge invandrare dåligt ryckte med en forced golden shower publikt? Eh... de kunde hämnats på ett mer normalt sätt, aja de får väl lösa sina bråk som de vill...
Citera
2017-08-31, 20:04
Medlem
ImTheMans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tuumadree
http://bayimg.com/hAIdLaAgP
Låten dem syftar på heter Guldrushen.
Sjukt hur många vidriga kommentarer det finns här inne utan att ens ha en aning om vem han är.
en jazzig intrumental låt?!
Citera
2017-08-31, 20:05
Bannlyst
Jag skrattar fortfarande högt åt klippet. Det blir extra roligt om man först kollar klippet där han rappar i en bil om att kissa på folk och sen kollar klippet när han förnedras i buskaget.

Tror han gör bäst i att lägga barsen på hyllan framöver.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in