2017-08-31, 17:49
Medlem
Aviarts avatar
Hahaha! Alltså, herrejisses. Det är lätt att vara "fett tung" bakom micen men ute på gatan är det annorlunda. Vad äre för jävla "Dödspatrull" folk lallar om? Låter ju som hämtat från vilken Gangland FUP som helst.
Citera
2017-08-31, 17:49
Medlem
Hans musikkarriär kan bara blomstra efter det här.

- Ey yo min namn e Jaffar, fyra shunos dom mig haffar, tar fram kuken och bestraffar, jag blir tyst som en kissemiss när dom strålar sitt piss på min HH och i munnen, jag kan inte påstå jag hellre varit hotad med gunnen! Ey, yeah, yo!
Citera
2017-08-31, 17:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Aviart
Hahaha! Alltså, herrejisses. Det är lätt att vara "fett tung" bakom micen men ute på gatan är det annorlunda. Vad äre för jävla "Dödspatrull" folk lallar om? Låter ju som hämtat från vilken Gangland FUP som helst.

Gangland hit Raffa Pancamo dit, herregud ni förstår väl att det är media som har gett dom det namnet?

luffare
Citera
2017-08-31, 17:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Anonymkallas7
hahahahhahahahha faktiskt så har jag det. Många tycker att det är coolt och roligt att vara kriminell men dom flesta gör det för att dom inte har någonting dom andra som har pengar mår bra klarar sig i skolan och väljer att ta fel väg är bara hjärndöda
Har lite svårt att förstå riktigt, men visst finns de folk som tycker de är tufft o vara kriminell, de flesta som tycker så är nog människor utan pengar o utbildning, men väldigt få som går i skolan sitter på Flashback.
Citera
2017-08-31, 17:57
Medlem
HunkAnsiktets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ShadowSt0rm
Askebykroken 9 är adressen till platsen videon filmades på. Det hände precis till vänster om porten, vid busken.
Askebykroken 9 verkar stämma. Jämför man bilderna ser fasaden identisk ut.

http://i.imgur.com/OrZiOup.png

http://i.imgur.com/7syMZPA.png

Nog förbaskat går det ett huckle förbi också.
Citera
2017-08-31, 18:00
Avslutad
Citat:
Hur han lever hur han försörjer sig själv och sin familj? Han klara aldrig skolan han hoppade av gymnasiet.

Ja, det är rätt jobbigt att behöva titta sig över axeln hela tiden, det håller jag med om.
Citera
2017-08-31, 18:02
Medlem
Någon som kan ladda upp videon igen? Alltid roligt att se nån "gangster" bli nerpissad.
Citera
2017-08-31, 18:05
Medlem
HunkAnsiktets avatar
Försäkringskassan och Stockholms stad kulturförvaltning ligger tydligen på askebykroken 9. Borde det inte vara mycket folk där vid den här tiden med tanke på vilket område det är?
Citera
2017-08-31, 18:07
Medlem
Tjoflos avatar
Citat:
Gillar att många skrattar och tycker det roligt och sådant men skulle inte klara 24h i jaffar skor

Han använder sin hudfärg som ursäkt till att vara kriminell? Precis som resten av hans umgänge.
Citera
2017-08-31, 18:08
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av SistaSvennen
Någon som kan ladda upp videon igen? Alltid roligt att se nån "gangster" bli nerpissad.
Gå in på Youtube, sök på "jaffar byn" sortera sedan så uppladdningsdatum idag syns.
Då finner du flera videos.
Citera
2017-08-31, 18:09
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av farfar
Det är absolut lite komiskt med killar som ser ut som getherdar som lajvar amerikanska gangsters.

Haha sen sitter en av dem i bilen och gör West Side tecken. Varför? Är man riktig gangster har man väl egna tecken?

Alltså lyssnar folk på det där förresten?
Nödrim till midifiler.
Citera
2017-08-31, 18:13
Medlem
Mailmanss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av redlineoffside
Haha sen sitter en av dem i bilen och gör West Side tecken. Varför? Är man riktig gangster har man väl egna tecken?

Alltså lyssnar folk på det där förresten?
Nödrim till midifiler.

Västra sidan av Sthlm skulle jag gissa de menas
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in