2017-08-31, 20:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av WitnessTheFitness
Hahaha, vad jag har gapskrattat åt både filmerna och främst kommentarerna på LiveLeak, underbart! Och ingen vettig människa kan väll någonsin ha känt till "Jaffar Byn" innan detta?
Jo alla vet vem han är. Förutom du.
Citera
2017-08-31, 20:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gheheje
en äkta gangstahh skulle inte tåla att bli pissad på sådär... han rappar som om han e nån gangstah då får han bete sig som en gangstah. gå du och kyss hans fötter nu och krama om honom, han behöver nog det...

tro mig de flesta "gangsters" beter sig så om man blir... Catched lackin , man går inte runt med gun varenda dag om aina visiterar än får man göra en volta i fängelset .... man brukar bara ha på sig gunnen om man vet att man e dödshotad , och som jag har hört från källor hade Jaffars bror tillåtit killarna att slå Jaffar för han hade sjungit nåt i en låt så de skulle yani bli 1-1 , fast antagligen ville hans bror inte att de skulle ta de såhär långt ....
Citera
2017-08-31, 20:28
Medlem
Arabapans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JuanFlores
Här har vi en ung somalier som blir misshandlad och nerpissad , och ni pratar om reinfeldt,svetsare,och kollaps av ekonomin. Ni lyckas ochså skuldbelägga offret och offrets hudfärg

Det allra jobbigaste med denna tråd är att de som vräker ur sig rasism och ord som "apor" "neger" är samma människor jag säger hej till , småpratar i hissen, lunchar med, etc. Ni som ler och pratar om allas lika värde och som sedan springer hem till surfplattan för att få kalla somalier för apor

Jag önskar ni kunde stå för era åsikter i det offentliga så att jag vet vilka jag ska omge mig själv med istället för att sitta och undra .

Kanske bättre du står för dina åsikter så din omgivning kan ta avstånd ifrån dig istället.
Citera
2017-08-31, 20:28
Medlem
Mycatisonfires avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tuumadree
"Inte många lär ha hört namnet innan"????? Han är jättepopulär bland yngre å äldre, alla vet om honom. Det är bara du, en sorgsen själ, som inte visste vem han var. Ta och gör något vettigt med ditt liv, rasistiska skit. Varför lever du ens.

Det är väl bara andra somalier o liknande som vet vem denna orch är.
Citera
2017-08-31, 20:29
Medlem
Mycatisonfires avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tequilasunrise123
Jag kan garantera dig att om en somalie blir adopterad till Sverige och får en uppväxt i ett svenskt område, med bara svenska värderingar så skulle han vara och bete sig som en svensk såvida han inte är psykiskt sjuk.

Allt har att göra med miljön och människor runt omkring oss. Det liksom formar oss till de vi är.

Vad menar du?
Jaffar är redan i Sverige och bosatt i ett av Sthlms finaste områden. (enligt styrrande sossar)
Ändå så beteer han sig inte som en svensk, så då återstår psykiskt sjuk?
Citera
2017-08-31, 20:30
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av tuumadree
Jo alla vet vem han är. Förutom du.

Men du måste väl ändå medge att det inte är riktigt samma känsla att styrketräna till hans rhymes efter den här händelsen.
Citera
Medlem
Ducadreams avatar

Och bli skjuten till döds? Vet ni om att dessa gangstrar är misstänkta för att ha mördat 10 människor? Jag skulle hellre bli nedkissad än att förlora mitt liv.
Citera
Medlem
Varför blir en del så upprörda över att många inte känner till denne "musiker"? Han må vara ett känt namn inom "Svensk gangsterrap", men det är ju en sån otroligt smal genre i sverige.

Skulle ni känna till ett dansband som måhända är känt bland dandsbands entusiaster i småland?
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mycatisonfire
Det är väl bara andra somalier o liknande som vet vem denna orch är.
Nej faktiskt inte. Alla möjliga.
Hur känns det att höra att många svenskar lyssnar på han? Antar att du är svensk. Du hatar på alla andra som inte är som dig.
Citera
2017-08-31, 20:31
Moderator
intermittentexplosivitets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WitnessTheFitness
Hahaha, vad jag har gapskrattat åt både filmerna och främst kommentarerna på LiveLeak, underbart! Och ingen vettig människa kan väll någonsin ha känt till "Jaffar Byn" innan detta?
Nej, ingen människa på rätt sida om "bidragsstaketet" har hört talas om honom, förutom eventuellt enstaka polisman och målsägande.
Citera
Medlem
Händer mycket bra i Rinkeby också.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ducadream

Och bli skjuten till döds? Vet ni om att dessa gangstrar är misstänkta för att ha mördat 10 människor? Jag skulle hellre bli nedkissad än att förlora mitt liv.
Äntligen nån som fattar!
Folk här inne leker allan ballan. Töntar
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in