Citat:
Ursprungligen postat av
guanta
Endå smart val 91 kortet ser riktigt fint ut och han är ju en solid spelare. Berätta gärna vad du tycker

Nu har jag fått testat End of an era Xabi Alonso, TOTS Thigo, Vidal 90, Vidal 91. Körde Xabi Alonso på lån. Riktigt stabil, blev väldigt tätt bakåt, han följde inte med upp så mycket vilket jag gillade. Satte ändå två baljor de ggr han följde upp. Drog på ett par långskott men dem resulterade bara i några ramträffar. Stark defensivt o bra längd.
Thiago också väldigt stabil! Rikigt bra passningsspel, förvånande bra defensivt men ser hellre en spelare som är ännu bättre defensivt där.
Vidal var rikigt bra åt båda håll. Springer mycket, vinner mycket boll. Kände ingen större skillnad på hans 90 och 91 kort. Liten förbättring men inte värt lägga 400-500k extra. Kände att det var lite mycket att lägga 900k på honom. Testat lägga ut honom för en liten vinst ett par dagar. Imorse fanns det inga kort på marknaden under en stund o fick sålt för 50k vinst.
Nu har jag pillat o fixat under morgonen och har köpt på mig kort för End of an era Alonso, 150k. Väldigt prisvärt och 750k mindre än Vidal. Vet inte vad jag skall lägga dem på, men hittar nog nåt

kanske några riktigt vassa avbytare. Alternativt köpa TOTS David Luiz till andra laget, har hans Birthday-kort där som är untradeable så har helst velat ha kvar honom. Får se, angenämt problem