2017-08-29, 14:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av guanta
Endå smart val 91 kortet ser riktigt fint ut och han är ju en solid spelare. Berätta gärna vad du tycker

Nu har jag fått testat End of an era Xabi Alonso, TOTS Thigo, Vidal 90, Vidal 91. Körde Xabi Alonso på lån. Riktigt stabil, blev väldigt tätt bakåt, han följde inte med upp så mycket vilket jag gillade. Satte ändå två baljor de ggr han följde upp. Drog på ett par långskott men dem resulterade bara i några ramträffar. Stark defensivt o bra längd.

Thiago också väldigt stabil! Rikigt bra passningsspel, förvånande bra defensivt men ser hellre en spelare som är ännu bättre defensivt där.

Vidal var rikigt bra åt båda håll. Springer mycket, vinner mycket boll. Kände ingen större skillnad på hans 90 och 91 kort. Liten förbättring men inte värt lägga 400-500k extra. Kände att det var lite mycket att lägga 900k på honom. Testat lägga ut honom för en liten vinst ett par dagar. Imorse fanns det inga kort på marknaden under en stund o fick sålt för 50k vinst.

Nu har jag pillat o fixat under morgonen och har köpt på mig kort för End of an era Alonso, 150k. Väldigt prisvärt och 750k mindre än Vidal. Vet inte vad jag skall lägga dem på, men hittar nog nåt kanske några riktigt vassa avbytare. Alternativt köpa TOTS David Luiz till andra laget, har hans Birthday-kort där som är untradeable så har helst velat ha kvar honom. Får se, angenämt problem
Citera
2017-08-29, 18:59
Medlem
CashMan-s avatar
Någon skön lirarare som kan bygga ett lag ifrån franska ligan
Helst bra stamina
Budget 130 000
: )
Citera
2017-08-29, 21:49
Medlem
Vad tror ni om denna veckas TOTW?

Asenscio borde få ett.
Mané borde få som LW
Citera
2017-08-30, 08:45
Medlem
EnLitenFryss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CashMan-
Någon skön lirarare som kan bygga ett lag ifrån franska ligan
Helst bra stamina
Budget 130 000
: )

Nu sa du aldrig konsol eller önskad formation, så jag körde som jag skulle gjort på Xbox med min föredragna 4-3-3(2): https://www.futbin.com/17/squad/5530083

Kanske bytt ut Lucas mot Ricardo Pereiras RM-kort. Har bara testat några av spelarna, men så skulle jag kört. Perrin, Thiago Silva, Matuidi och Aurier är bra. Jag gillar brunkar-mittfältare som vinner boll, därför Kryckan. Balotellis IF snackades det mycket om när det kom men har ej testat själv. Frågetecken för vänsterback då jag tycker ett bra budgetalternativ i franska ligan saknas. Sidibes TOTT-kort kanske, men jag valde att lägga stålarna på viktigaste positionerna.

Citat:
Ursprungligen postat av jockel
Vad tror ni om denna veckas TOTW?

Asenscio borde få ett.
Mané borde få som LW

Salah borde gå före Mané i kön med 1+1 mot Arsenal, Mané "bara" 1 mål. Firmino också 1+1. Mané har tillsammans med Firmino varit Liverpools bästa offensiva spelare denna säsong, men EA tittar mer på poängproduktion än prestation. Om Mané fortsätter spela så här kommer han nog få snart, har varit väldigt bra i inledningen.

http://www.futhead.com/news/totw-predictions/699/fut-17-team-of-the-week-50-predictions/
Senast redigerad av EnLitenFrys 2017-08-30 kl. 08:51.
Citera
2017-08-30, 09:30
Medlem
När är sista dagen man kan beställa icon edition?
Och får man hemskickat en fysisk skiva då eller har man spelet direkt på konsolen?
Citera
2017-08-30, 20:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av grahnen
Nu har jag fått testat End of an era Xabi Alonso, TOTS Thigo, Vidal 90, Vidal 91. Körde Xabi Alonso på lån. Riktigt stabil, blev väldigt tätt bakåt, han följde inte med upp så mycket vilket jag gillade. Satte ändå två baljor de ggr han följde upp. Drog på ett par långskott men dem resulterade bara i några ramträffar. Stark defensivt o bra längd.

Thiago också väldigt stabil! Rikigt bra passningsspel, förvånande bra defensivt men ser hellre en spelare som är ännu bättre defensivt där.

Vidal var rikigt bra åt båda håll. Springer mycket, vinner mycket boll. Kände ingen större skillnad på hans 90 och 91 kort. Liten förbättring men inte värt lägga 400-500k extra. Kände att det var lite mycket att lägga 900k på honom. Testat lägga ut honom för en liten vinst ett par dagar. Imorse fanns det inga kort på marknaden under en stund o fick sålt för 50k vinst.

Nu har jag pillat o fixat under morgonen och har köpt på mig kort för End of an era Alonso, 150k. Väldigt prisvärt och 750k mindre än Vidal. Vet inte vad jag skall lägga dem på, men hittar nog nåt kanske några riktigt vassa avbytare. Alternativt köpa TOTS David Luiz till andra laget, har hans Birthday-kort där som är untradeable så har helst velat ha kvar honom. Får se, angenämt problem

Håller med i din beskrivning nästan till punkt och pricka. Mitt enda problem med Alonso är hans stamina och tycker Vidal är mer rörlig därför kör jag honom i mitt förstalag och Alonso i andralaget.

Gillar förresten din utveckling till att nästan vara fifa proffs Minns jag helt fel eller var det inte du som körde fut13 bara på pc och offline för att du hade småbarn? iaf har min utveckling gått helt motsatt. fut13 körde jag över 3000 matcher och efter 1000 av dem vann jag över 95% Nu tror jag att jag ligger i div 4 eller 5 haha
Citera
2017-08-30, 21:59
Medlem
Citat:
Håller med i din beskrivning nästan till punkt och pricka. Mitt enda problem med Alonso är hans stamina och tycker Vidal är mer rörlig därför kör jag honom i mitt förstalag och Alonso i andralaget.

Gillar förresten din utveckling till att nästan vara fifa proffs Minns jag helt fel eller var det inte du som körde fut13 bara på pc och offline för att du hade småbarn? iaf har min utveckling gått helt motsatt. fut13 körde jag över 3000 matcher och efter 1000 av dem vann jag över 95% Nu tror jag att jag ligger i div 4 eller 5 haha

Av nån jävla anledning glömde jag det med staminan. Det var ju anledningen till att jag inte skulle ha honom i startelvan, och därav inte göra SBC:n. Kom på det mitt i första matchen när jag lagt 150k på honom. Jaja... han är bra iaf! Jag byter in Dendoncker om det blir illa. Lite segt att jag har Xabi Alonso i ena laget och Gerrard i andra som båda blir trötta... blir en del speltid för herr Dendoncker

Fick ju över 700-800k med bytet plus att jag hade en del innan. Så köpt på mig Hazard 94, var klart bättre än POTM Son som jag haft sista. Sedan köpt TOTS Alejandro Gomez och ha som supersub, aldrig spelat med så ska bli kul att testa. Har ca 350-400k kvar men vet inte vad jag skall göra med dem just nu.

Haha det stämmer nog rätt bra förutom det med PC:n, alltid kört Playstation. Kan nog varit mitt första FUT-år då 13 och fick första ungen då. Körde mycket offline då jag inte palla avbryta matcher mitt i då han vakna mycket. Hade inte insett tjusningen helt i att lira online heller. Trist jag upptäckte FUT såpass sent som jag gjorde men bättre sent än aldrig! Nu är det andra bullar, förvisso två barn nu men dem sover bra på nätterna när jag lirar aldrig spelat så mycket fifa som iår. Långt ifrån dina antal i matcher dock... har väl 65 säsonger i FUT nu. Och blivit lite turneringar, draft, singelmatcher mm utöver det.
Citera
2017-08-30, 23:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rockyboy
När är sista dagen man kan beställa icon edition?
Och får man hemskickat en fysisk skiva då eller har man spelet direkt på konsolen?

Vet inte när sista dagen är. Men om du beställer icon edition genom konsolen så får du inte spelet i fysisk form! (Tagga fut18) 🙏
Citera
2017-08-31, 16:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av grahnen
Av nån jävla anledning glömde jag det med staminan. Det var ju anledningen till att jag inte skulle ha honom i startelvan, och därav inte göra SBC:n. Kom på det mitt i första matchen när jag lagt 150k på honom. Jaja... han är bra iaf! Jag byter in Dendoncker om det blir illa. Lite segt att jag har Xabi Alonso i ena laget och Gerrard i andra som båda blir trötta... blir en del speltid för herr Dendoncker

Fick ju över 700-800k med bytet plus att jag hade en del innan. Så köpt på mig Hazard 94, var klart bättre än POTM Son som jag haft sista. Sedan köpt TOTS Alejandro Gomez och ha som supersub, aldrig spelat med så ska bli kul att testa. Har ca 350-400k kvar men vet inte vad jag skall göra med dem just nu.

Haha det stämmer nog rätt bra förutom det med PC:n, alltid kört Playstation. Kan nog varit mitt första FUT-år då 13 och fick första ungen då. Körde mycket offline då jag inte palla avbryta matcher mitt i då han vakna mycket. Hade inte insett tjusningen helt i att lira online heller. Trist jag upptäckte FUT såpass sent som jag gjorde men bättre sent än aldrig! Nu är det andra bullar, förvisso två barn nu men dem sover bra på nätterna när jag lirar aldrig spelat så mycket fifa som iår. Långt ifrån dina antal i matcher dock... har väl 65 säsonger i FUT nu. Och blivit lite turneringar, draft, singelmatcher mm utöver det.

Varför kör du inte Vidal och använder Alonso som supersub? Tänkte han måste ju vara jävligt bra att plocka in när man vill stänga matcher.
Citera
2017-08-31, 18:52
Medlem
EnLitenFryss avatar
Potm augusti - tror vi det kommer ngn? Känns som att Firmino, Mane, folk från United kan vara aktuella.
Citera
2017-08-31, 19:30
Medlem
Citat:
Varför kör du inte Vidal och använder Alonso som supersub? Tänkte han måste ju vara jävligt bra att plocka in när man vill stänga matcher.

Äh Alonso gör jobbet ändå, orkar ändå med hyfsat. Behövde inte byta ut honom i de matcher tidigare idag. Försent att köp på mig Vidal nu med. Fick feeling i förmiddags o ersatte Birthday Luiz med TOTS Alderwiereld och hade sedan precis råd med End of an era Totti. Jävla fin supersub där med. Visste inte vad jag skulle göra med resterande coins o nu på sluttampen så tänkte jag att de e lika bra att köra på det. Tror tyvärr jag inte komma hinna lira speciellt många matcher i sista WL i helgen. Men kommer isåfall göra det med följande:
https://www.futbin.com/17/squad/5227695
https://www.futbin.com/17/squad/5209926

Blir de något lir för dig sista helgen?
Citera
2017-08-31, 21:19
Medlem
sonofnatures avatar
Fan köpt ca 500-700 paket den senaste månaden för match mynt å Trading .
Bästa kort IF målvakt värde 11.000.
700 /7500 coins paket e ca 5,3 miljoner coins
Wtf

Känns som i FIFA 18 å skippa köpa ett enda paket.
Så jävla onödigt å slösa sina coins på skit .
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in