Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-08-28, 10:57
Medlem
Nochillss avatar
Jag är total noobie på syntetiska droger trots att jag är 40+ och har bara erfarenheter av weed, hasch och diverse opiater, tex morfin efter sjukvårdsvistelser.

Har googlat och läst att man alltid ska börja med max 100mg MDMA och vänta en timme för att se om det börjar att slå, om inte kan man fylla på med 100mg.
Jag vill upptäcka om MDMA kan göra mig mer klarsynt eftersom jag alltid har känt mig begränsad i abstrakt tänkande och problemlösning.
Brukar man få CEV:s efter 200mg?
Senast redigerad av Nochills 2017-08-28 kl. 11:04.
Citera
2017-08-28, 12:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nochills
Jag är total noobie på syntetiska droger trots att jag är 40+ och har bara erfarenheter av weed, hasch och diverse opiater, tex morfin efter sjukvårdsvistelser.

Har googlat och läst att man alltid ska börja med max 100mg MDMA och vänta en timme för att se om det börjar att slå, om inte kan man fylla på med 100mg.
Jag vill upptäcka om MDMA kan göra mig mer klarsynt eftersom jag alltid har känt mig begränsad i abstrakt tänkande och problemlösning.

Du kommer inte få CEV:s om du kör 100mg sen fyller på med 100 mg. Vill du ha CEV:s rekommenderar jag dig att köpa MDA istället. Annars gäller det att överdosera ordentligt på första intaget... Men du kommer inte bli mer klarsynt.
Citera
2017-08-28, 22:40
Medlem
LivinginthePasts avatar
Citat:

Är du ute efter abstrakt tänkande, rekommenderar jag LSD alla dagar i veckan (läs på ordentligt innan isf).

MDMA är jättemysigt, men jag har iaf aldrigt upplevt något djup på det.
Citera
2017-08-28, 23:19
Medlem
Nochillss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LivinginthePast
Är du ute efter abstrakt tänkande, rekommenderar jag LSD alla dagar i veckan (läs på ordentligt innan isf).

MDMA är jättemysigt, men jag har iaf aldrigt upplevt något djup på det.

Jag har förstått att en tripp LSD tar upp till 12 timmar och det har jag inte tid med just nu.
MDMA peakar efter 1,5 timme med en kraftig afterglow med eller utan CEV:s så det passar mig bättre.

Jag ska köra bil i slutet av veckan för att åka på en begravning och behöver vara mentalt närvarande mitt i sorgen.
Citera
2017-08-29, 01:30
Medlem
Lyrica * Ecstacy vilken kombo...

Men fan de tar tid att skriva detta
Citera
2017-08-29, 20:20
Medlem
Citat:

Kör 120mg, dom flesta av oss upplever det du söker. Men ta det med respekt.
Citera
2017-08-30, 20:33
Medlem
Kan nån som verkligen har koll kam svara på detta. Jag har förstått att det är ofördelaktigt att ta för liten dos MDMA och att det liksom inte bara är att fylla på, antar att der handlar om snabbt utvecklad tolerans (eller i värsta fall tömda depåer).

Men OM man nu har lite mer att leka med, 1 gram, funkar det fortfarande inte att fylla på för att upp lagom rus?

Tänkte ta på en fest där jag inte vill att det ska bli för uppenbart att jag har varit i kakburken, så tänkte ta 100mg, när kanske optimal dos är 120-140mg, för att sen fylla på. Jag förstår jag att det inte räcker med några ynka 50mg för att få fart, men om jag skulle ta 100mg till, eller rentav 150mg, borde inte det göra jobbet?

Hoppas ni förstår hur jag tänker. Ja jag vet att MDMA är en jävligt dålig drog att hålla igen med, men nu har jag ingen lust att vara packad och minns att sist (sommaren 2016) var jävligt trevlig.
Senast redigerad av SmileyCulture 2017-08-30 kl. 20:36.
Citera
2017-08-30, 21:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SmileyCulture
Kan nån som verkligen har koll kam svara på detta. Jag har förstått att det är ofördelaktigt att ta för liten dos MDMA och att det liksom inte bara är att fylla på, antar att der handlar om snabbt utvecklad tolerans (eller i värsta fall tömda depåer).

Men OM man nu har lite mer att leka med, 1 gram, funkar det fortfarande inte att fylla på för att upp lagom rus?

Tänkte ta på en fest där jag inte vill att det ska bli för uppenbart att jag har varit i kakburken, så tänkte ta 100mg, när kanske optimal dos är 120-140mg, för att sen fylla på. Jag förstår jag att det inte räcker med några ynka 50mg för att få fart, men om jag skulle ta 100mg till, eller rentav 150mg, borde inte det göra jobbet?

Hoppas ni förstår hur jag tänker. Ja jag vet att MDMA är en jävligt dålig drog att hålla igen med, men nu har jag ingen lust att vara packad och minns att sist (sommaren 2016) var jävligt trevlig.
Låter vettigt, kanske tom 80 om du vill känna dig mer clean, följt av 60. Annars 100+70.
Citera
2017-08-30, 22:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Forumkontot
Låter vettigt, kanske tom 80 om du vill känna dig mer clean, följt av 60. Annars 100+70.
Ok jag trodde man fick ta i mer än så om man ville öka ruset och inte bara förlänga det?
Citera
2017-08-31, 07:47
Medlem
Nochillss avatar
Nu har jag provat på att trippa syra på riktigt och det var en annorlunda upplevelse eftersom jag blev väldigt hög.
Nu är jag en i mitt tycke en väldigt öppensinnad person som bryr mig om medmänniskorna, trots att jag själv är ensamstående sedan länge.

Jag svalde det första pillret strax före kl.22.00 och valde att gå ut ensam i bleck-mörkret till en intilliggande park.
Väl framme droppade jag en ny tablett och då hade det gått en kontrollerad timme från första intaget.

När jag hade kommit längst i parken gick jag omkring på gräset bland träden och fick tydliga OEV:s, alltså med öppna ögon. Jag såg ingenting med stängda ögonlock så det var irrelevant för upplevelsen.

Efter att det verkligen hade börjat surra ute i skogspartiet droppade jag som psychonaut ett tredje piller för att stilla min upptäckar-anda, så mängden uppgick till 300 mg.
Därpå rökte jag två gåsar så rushen lugnade ner sig rätt snabbt, men kände att jag hade bra kontakt med varje skogsgläntas "visa ledare". Jag fick goda svar på mina relations-bekymmer och jobbiga uppväxtförhållanden som format min personlighet.
Citera
2017-09-01, 11:37
Medlem
Livshacks avatar
Tja! Ska senare idag käka en lila barcelona, enligt kranen ligger dessa på 190mg, är det för mycket för någon oerfaren med MD? Vill inte bli besviken på ruset som jag hör att man oftast blir på lägre doser.
Citera
2017-09-01, 14:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Livshack
Tja! Ska senare idag käka en lila barcelona, enligt kranen ligger dessa på 190mg, är det för mycket för någon oerfaren med MD? Vill inte bli besviken på ruset som jag hör att man oftast blir på lägre doser.
Om den innehåller 190mg mdma bör du få ett magiskt rus ✌️
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in