2017-08-19, 17:45
Medlem
Steff83s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DurexPlayHeat
offtopic: var hamnar mina favoriter: Brolin (inte reportern) och dahlin?
Hehe. Tror dom flesta svenskar tänker på Tomas när man hör namnet Brolin, och inte på någon menlös och rätt medioker TV4-person.
Citera
2017-08-20, 20:12
Medlem
Såg nu hur han kickade på en sandsäck med båda benen. Verkar inte allt för långt från comeback. Men vilken roll kan han få om han skriver på för United? Som det ser ut nu finns det ingen plats för honom där. Jag har svårt att tro att han vill vara bänknötare
Citera
2017-08-20, 20:26
Medlem
sonofnatures avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fille277
Såg nu hur han kickade på en sandsäck med båda benen. Verkar inte allt för långt från comeback. Men vilken roll kan han få om han skriver på för United? Som det ser ut nu finns det ingen plats för honom där. Jag har svårt att tro att han vill vara bänknötare

Han å mata lär väll spela .
Mata börjar , Zlatan in. Eller tvärtom.
Jag tror han ändå ej orkar en hel match, då killen ej har så bra kondition.

Men annars kommer han spela brevid lukaku å rashford på bänken . Rashford kommer in i 75 minuten. Zlatan går av .
Citera
2017-08-24, 15:27
Medlem
Stones avatar
Zlatan is back! Vilken fantastisk nyhet. Nu blev PL och mitt fotbollsintresse prio 1 efter ett par månader i dvala.
Citera
2017-08-24, 15:50
Medlem
frantiks avatar
Men vilken härlig nyhet, är verkligen glad.
Men jag undrar vilken formation dom kommer att köra? Om Lukaku fortsätter som han gör nu är det väl ingen idé att byta ut honom.
Kommer Zlatan agera inhoppare?
Eller får han någon slags nr.10 roll istället? Var tar Pogba vägen i såfall, längre ner på banan med Matic?
Eller kommer Lukaku och Zlatan bilda anfallspar?
Citera
2017-08-24, 16:46
Medlem
Libertarismuss avatar
En katastrof. Han borde ha lagt ner när han fortfarande var en bra fotbollsspelare. Han kommer att göra bort sig i United. Jag drar till IKEA och köper några skämskuddar!
Citera
2017-08-24, 16:50
Medlem
Smirmats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Libertarismus
En katastrof. Han borde ha lagt ner när han fortfarande var en bra fotbollsspelare. Han kommer att göra bort sig i United. Jag drar till IKEA och köper några skämskuddar!

Tycker han gör helt rätt som fortsätter, ingen som vill sluta p.g.a skada.
Citera
2017-08-24, 16:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Libertarismus
Trött på såna som dig som inte kan fotboll. Seriöst.

Sen när blev han dålig? Han gjorde mer än OK förra säsongen i United. Jag tror personligen inte att han kommer ha en lika lyckad säsong nu, men det är pga skadan han fick.
Citera
2017-08-24, 17:13
Medlem
Trillskes avatar
Sjukt spännande. Det är väldigt sällsynt att spelare går in i en ny liga i ett nytt lag och gör en bra första säsong. Det brukar snarare sätta sig lite till andra och sedan bli bättre. Med det som bakgrund finns ju enorma möjligheter den här säsongen, eftersom även laget i övrigt är inspelat till skillnad från förra säsongen.

Å andra sidan helt orimligt att komma tillbaka till världstoppen efter en sådan skada vid 35 års ålder. Som anfallare. Vet inte om vi har något historiskt exempel på det alls?

Hursomhelst var hans största bidrag förra säsongen nog inte målen, utan hur han var drivande i att både bygga hela lagets mentalitet och sätta United tillbaka till strålkastaren vad gäller image. Så det är en smart värvning oavsett hur mycket han spelar.
Citera
2017-08-24, 17:22
Medlem
welcometorealitys avatar
Aftonbladet har fått en orgasm nu.Deras kelgris nummer 1 har fått skriva på igen.Det är noga många Manu Fans i England som sågar snubben som står still och väntar på bollen.Gäsp.....
Citera
2017-08-24, 17:42
Medlem
Marquesos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av welcometoreality
Aftonbladet har fått en orgasm nu.Deras kelgris nummer 1 har fått skriva på igen.Det är noga många Manu Fans i England som sågar snubben som står still och väntar på bollen.Gäsp.....
Det är klart, folkets kelgris är medias kelgris.

Det är nog fler som är lyriska. Lagets bästa målgörare förra säsongen (ja, det var förväntat, men ändå). En av lagets bästa spelare överlag.

Riktigt glad över detta! Hoppas nu att han kan prestera på en tillräckligt bra nivå igen, göra något mål i CL och förhoppningsvis avsluta säsongen med en tung titel.
Citera
2017-08-24, 19:36
Medlem
Libertarismuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Toasty911
Trött på såna som dig som inte kan fotboll. Seriöst.

Sen när blev han dålig? Han gjorde mer än OK förra säsongen i United. Jag tror personligen inte att han kommer ha en lika lyckad säsong nu, men det är pga skadan han fick.
Okej. Så du vill inte att jag köper en skämskudde till dig när jag ändå är på IKEA? Nej, nej, ditt val.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in