2017-08-24, 20:07
Medlem
Zlatan dramatisk som vanligt:

https://www.youtube.com/watch?v=mD-QTfUvmkA
Citera
2017-08-24, 21:19
Medlem
Zaedrewss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Libertarismus
En katastrof. Han borde ha lagt ner när han fortfarande var en bra fotbollsspelare. Han kommer att göra bort sig i United. Jag drar till IKEA och köper några skämskuddar!

Han gjorde inte bort sig förra säsongen så det är är för tidigt att säga något om.

Det intressanta är väl om han faktiskt hade lagt av om han inte blivit skadad och stått där med en Europa titel som han varit med i finalen om. Möjligt. Dock som det är nu har han liksom grunden för ett ännu bättre avsked med ett lag som kan utmana om Champions League och möjligt kanske tom ett Sverige som spelar VM slutspel och en möjlig comeback där.

Denna säsong lär dock bli som de sista av Henkes att han inte kommer starta många matcher utan mer kommer fungerade som ett Wild Card de sista 15-20 minuterna.
Citera
2017-08-24, 23:58
Medlem
Patrik2108s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Patrik2108
Jag delar denna uppfattning. Jag tror faktiskt Zlatan hellre blir kvar i United till eventuell reducerad ersättning och i hopp om att ännu "komma på banan" än åker till USA. Zlatan har väl pengar så det räcker. Men jag kan ha fel.

Vad var det jag sa.
Citera
2017-08-25, 00:08
Medlem
Riktigt härliga nyheter.
Lindelöf och Ibrahimovic i Manchester Uniteds startelva <3

Lär bli en formidabel fotbollsäsong som sedan avslutas med ett VM. (Om Zlatan dominerar i PL bör han ju vara med i landslaget under VM, förutsatt att Sverige tar sig dit.)
Citera
2017-08-25, 00:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Libertarismus
En katastrof. Han borde ha lagt ner när han fortfarande var en bra fotbollsspelare. Han kommer att göra bort sig i United. Jag drar till IKEA och köper några skämskuddar!

En favorit i repris, tillhör du dom som trodde att han inte ens skulle mäkta med 10 mål i England? Jag har för mig att han gjorde typ 25 mål förra säsongen, på typ 30 matcher(FA cupen, EPL etc), släng in några assist också. Han har inte gjort bort sig i United, han gjorde, givet att han är i den åldern han är, en ganska ok säsong förra året, frågan är väl hur mycket han kommer få spela nu i år, jag gissar på att han blir back up.
Citera
2017-08-25, 00:51
Medlem
Libertarismuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Eaglesandshit
En favorit i repris, tillhör du dom som trodde att han inte ens skulle mäkta med 10 mål i England? Jag har för mig att han gjorde typ 25 mål förra säsongen, på typ 30 matcher(FA cupen, EPL etc), släng in några assist också. Han har inte gjort bort sig i United, han gjorde, givet att han är i den åldern han är, en ganska ok säsong förra året, frågan är väl hur mycket han kommer få spela nu i år, jag gissar på att han blir back up.
Du får se. Han kommer inte göra många mål, kanske inte ett enda. Jag PM:ar en skämskudde vid behov.
Citera
2017-08-25, 01:28
Medlem
Captain.Johanssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Eaglesandshit
Ligan:
27 starter
1 inhopp
17 mål

Fa-cupen:
1 start
1 mål

Europa league:
9 starter
2 inhopp
5 mål

Summa:
37 starter
3 inhopp
23 mål

Helt ok facit.
Helt rätt av United att ta in honom om han klarar rent mentalt att ta den rollen, han är ju inte direkt van vid att inte laget byggs kring honom men en Zlatan med sug fortfarande är ju helt klart önskvärt att ha på bänken och kunna rotera med.
Citera
2017-08-25, 01:39
Medlem
Samizdats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Captain.Johansson
Summa:
37 starter
3 inhopp
23 mål

Helt ok facit.
Du glömde CS & Ligacupen.

Community Shield:
1 start
1 mål

Ligacupen:
4 starter
1 inhopp
4 mål

Totalt:
42 starter
4 inhopp
28 mål
(Samt 10 assist, enligt transfermarkt)
Citera
2017-08-25, 02:42
Medlem
Captain.Johanssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Samizdat
Du glömde CS & Ligacupen.

Community Shield:
1 start
1 mål

Ligacupen:
4 starter
1 inhopp
4 mål

Totalt:
42 starter
4 inhopp
28 mål
(Samt 10 assist, enligt transfermarkt)
Förstod att nånting missades, infon fanns inte på sofascore om CS och ligacupen.
10 assister varav 5 i PL.
Om både Lukaku och Zlatan ska spela tillsammans är det väl i ett 3-5-2 eller i slutet av matcher när det jagas mål.
Blir väl inget 4-4-2 för det har väl United "för många" centrala mittfältare.
Spännande blir det i alla fall, får se hur länge det tar innan han är i form för speltid.
Citera
2017-08-25, 04:23
Medlem
BonhommeDeNeiges avatar
Snart 40 år gammal och fortfarande oförmögen att skaka av sig den generiska förortsblatteretoriken.

"De sa att jag inte skulle komma tillbaka". "De sa att jag aldrig skulle lyckas". "De" sa det ena och "de" sa det andra. Samma trötta jävla mantra sedan 1999.

Släpp osäkerheten, killen. Du är miljardär. Det finns inga jävla "dom" som sitter ute i stugorna och vill dig illa. Det finns det slentrianmässiga gnället från en och annan Janne i Arboga, men i det stora hela har du ett land som krälar för dig och där du kommer undan med i princip vad som helst.
Citera
2017-08-25, 05:41
Medlem
frantiks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BonhommeDeNeige
Snart 40 år gammal och fortfarande oförmögen att skaka av sig den generiska förortsblatteretoriken.

"De sa att jag inte skulle komma tillbaka". "De sa att jag aldrig skulle lyckas". "De" sa det ena och "de" sa det andra. Samma trötta jävla mantra sedan 1999.

Släpp osäkerheten, killen. Du är miljardär. Det finns inga jävla "dom" som sitter ute i stugorna och vill dig illa. Det finns det slentrianmässiga gnället från en och annan Janne i Arboga, men i det stora hela har du ett land som krälar för dig och där du kommer undan med i princip vad som helst.
Ja, fast nej. Många experter och fans har också varit rätt skeptiska till en comeback. Och alla dessa i stugorna, som ändå måste vara hälften av svenska folket, skulle pissa på Zlatan om han så gjorde hatrick i en VM-final bara för att han kan ha sagt något kaxigt i efterhand. Dom flesta är ju föga förvånande rassar.
Sen måste du ju förstå att han bygger på sitt varumärke när han säger sånt. Han håller liv i sin persona utanför plan liksom, den andra delen han är känd för.
Han är en förortsblatte, varför skaka bort den?
Citera
2017-08-25, 06:17
Medlem
JohnnyGenzales avatar
Kan han inte bara flytta till USA? Är så jävla trött på personen och konceptet Zlatan.

För min del gör han ju intresset för PL svalare, var fram tills nu väldigt spänd på att se United i år. Såg ut som en fin upplaga med en ruggigt stark startelva, men i och med Zlatans inträde blev jag ungefär 1000 % mindre intresserad direkt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in