Citat:
Ursprungligen postat av
guanta
Blir du inte nöjd med honom blir du iallafall definitivt inte besviken på Vidal han gör alltid jobbet. Sen tror jag att spelare man föredrar är väldigt individuelt då workrates är viktiga beroende på hur man spelar och vilken formation man kör. Har Thiagos 90 Totgs kort nu som cam i mitt andralag som jag kör 4312 och där är han nyckeln till allt offensivt spel men när jag hade hans tots som cam i 433-4 tyckte jag han var alldeles för stillastående och blev mycket bättre när jag satte honom som cm på en av sidorna. En annan riktigt bra spelare som dessutom är billig som du får in med full kemi är Tots Stindl
Nu bytte jag in Lahm iaf, även köpt Robben. Nu får jag ju beslutsångest inför nästa val haha. Har ju faktiskt råd med Vidals 91-kort med när jag sålt av lite. Så nu står jag i valet i kvalet vem av dem det blir, IMOTM Vidal eller TOTS Thiago. Kollar priserna då & då och slår kanske till på någon av dem om jag ser ett vrakpris

Stindl fick 6 i kemi. Blir ju 8 med tränare o loyalty, skulle funka. Kör ju Glik på 8 och han är grym. Men väljer bland någon av de två andra.
Edit. Det blev IF Vidal, hittade en 40k under lägsta jag sett under dan. Just nu nästan 80k lägre än näst billigaste. Så testar honom.
Citat:
Ursprungligen postat av
sonofnature
Någon som vet om brons -silver - guld cupen kommer 18?
Bara mött ett brons lag under FIFA 17. Är det värt å bygga ett å prova? Finns det någon ball spelare ? Bara hört om mor
Inte hört något om det men hoppas det! Många har ju klagat över det faktum att det tagits bort. Finns ju ingen större idé att bygga brons och silverlag för att sen matchas mot guldlag som är bra mycket bättre. Alltid haft ett bra guld och silverlag i klubben tidigare, hade ett tidigt iår med men sålde det rätt fort efter jag testat några matcher.