Citat:
Ursprungligen postat av
RitalinConcerta
Shit det lät kraftigt OD. Har mådde du i början, och sen mot slutet?
Tänkte precis skriva själv att jag har sparat ett par st 70mg som jag tänkte spetsa dagen lite med, blir nog dock bara 5-6st 70mg totalt idag, ska på party!
Till en början så mådde jag inte särskilt dåligt utan var mest riktigt påverkad, egentligen inte på ett trevligt vis men jag hade sovit och ätit dåligt några nätter innan också så det hjälpte inte till. I slutet efter en stor dos så slocknade jag, kändes nästan som att ODa på opiater fast ännu värre. Vaknade upp 3h senare i ett förvirrat tillstånd med galet hög puls, ett hjärta som slog dubbelslag och till slut svimmade jag av. Blev sövd med stesolid och propofol på sjukan för att det fanns en överhängande risk att någonting riktigt illa kunde ha inträffat annars.
Känner mig fortfarande riktigt konstig med smärtor i hjärtat, ett hemskt tryck i huvudet som gör att jag känner pulsslag i öronen och andra trevligheter. Det var självklart otroligt ohälsosamt och jag vill höja ett varningens finger för elvanse i stora doser. Förhoppningsvis är ingen lika idiotisk som mig och tar såna bisarra doser för det kan gå riktigt illa även om amfetamin är svårt att dö utav. Känns nästan som att jag utvecklat PTSD efter denna händelsen.