Citat:
Ursprungligen postat av
skunky
500 mg elvanse är inte direkt som en halvgubbetjack elvanse är ju 100 procent rent stor stor skillnad är det Men tack för tipsen ska börja trappa ner nu Är inte överdos ja är rädd för utan ja kör det dagligen o mår mer o mer skit för varje dag
Om du läser noggrant angående renhet så kommer du se att elvanse innehåller mer överflödigt pulver(i detta fall tack vare aminosyran) jämfört med tex metamina! Ser nog likadant ut gällande attentin(?)
30mg elvanse innehåller endast 8,9mg dexamfetamin!
Elvanse är dessutom inte trampat med efedrin, meta, koffazon, rc's eller diverse föroreningar... Som sabbar diverse organ, tänk dig om tre utav nämnda grejer är i ett par gubbar tjack eller vad som nu är od... Man är nog inte kaxig om man har en tredjedel utav det med meta och en annan koffazon med den tredje andelen AMF!
Och eftersom Elvansen tas upp så sakta så kanske od risken minskar ytterligare(?)
MEN 500mg är för mycket, 2-300mg någonting toppade jag i dagsbruk under en period och där tappade man medicinskt värde i substansen, samt att man blev pillertrillare på det och sov för lite och blev sakta men säkert deprimerad och allmänt mörk i tillvaron! Det tar as lång tid att sänka toleransen dessutom!
Ber om ursäkt om jag formulerat mig otydligt eller så... Är rätt sliten men har granskat det jag skrivit efter bästa förmåga mvh!