Citat:
Du har faen inte studerat obdukt.rapp. om Lindberg! Och om du ändå har gjort så har vi ett smaskigt sekretessbrott när du kommit över handlingar.
Vi är en del som för längesen har genomskådat Leif GW såsom krim.orakel. Och vi genomskådar även dig. Du klarar aldrig ut att klara ut Lindbergs död!
Vi är en del som för längesen har genomskådat Leif GW såsom krim.orakel. Och vi genomskådar även dig. Du klarar aldrig ut att klara ut Lindbergs död!
Enligt dina tidigare påpekanden , och då gjorda direkt till (JokerMannen) , och enligt CitatRuta ovan sett , så skall jag här , giva dig följande förslag till att låta dig få kontrollera faktan. Obs ! Kárl-Sune Lindbergs' Advokat , är vid namn (Jenny Nórdlund) , och hon har ett direkt nummer , dit du av mig nu hänvisas till att söka kontakt = ( 0920 - 46 10 63 ). Var god ställ frågorna direkt till henne vad hon anser om den brutala och empatilösa misshandeln och mordet på Ólov Róger Lindberg. Var god ställ frågan till henne , om vad hon anser om mitt löfte till både Kárl-Sune Lindberg och hans i dag enda vän Háns Bérgström , om att jag skall , och kommer att göra allt vad som står i min persónliga makt för att finna den egentlige gärningsmannen som bragde Ólov Róger Lindberg om livet på Jordbruks- och Hemmans-Ägorna i KálaMark 30. Var god och ställ frågan till Advokat Jenny Nordlund och beträffande vad hon anser om att jag [JokerMannen] äger och har tillgång till kopior av de RättsMedicinska Obduktions-bilds-fotografierna av den då mördade Ólov Róger Lindberg samt att jag där till okså äger och har en video-bands-kopia av den videofilm som Poliserna lät sig inspela inuti LaduGårds-anläggningen den 16/4 År 2004.Obs ! vidare får du här ytterligare ett antalet telefon-nummer till Norrbottens-Polisen , där du kan göra din anmälan emot mig [JokerMannen på Flashbacks' FórumSida] för ett så kallat sekretess-brott. (010 - 568 35 31) och
(010 - 568 35 30) Obs ! här lämnar jag dig okså telefon-numret till FÖRUNDERSÖKNINGS-LEDARE = (010 568 41 15) jag ger dig även därtill okså (010 569 40 28).
JokerMannen.
Senast redigerad av JokerMannen 2017-08-20 kl. 04:17.
Senast redigerad av JokerMannen 2017-08-20 kl. 04:17.