Citat:
Det framgår mer än så. Den bevisning som finns pekar i själva verket åt helt annat håll, och det som kallas bevisning mot Kaj Linna är rent trams. T.ex. lade åklagaren fram anonyma brev som var avsedda att misstänkliggöra Linna, och vid slutpläderingen kom åklagaren med nya sensationella uppgifter om att Linna minsann hade druckit alkohol på en fest i Älvsbyn på kvällen före mordkvällen. Åklagaren kan inte på allvar tro att Kaj Linna är inblandad.
Ja, det verkar vara på den nivån:
Ja, det verkar vara på den nivån:
– Den viktigaste frågan är om Kaj Linna har haft möjlighet vara på plats vid brödernas gård vid åtta trots att han ringde ett samtal från Älvsbyn strax efter klockan sex på kvällen.
https://www.svt.se/nyheter/lokalt/norrbotten/snusprillan-tillhorde-en-ambulansforare
》Enligt ett Citat från ditt tidigare postade inlägg , och nu sett här ovan , vill jag låta mig Citera följde = "Bevisning-(*en) mot Kaj Linna är RENT TRAMS" Slut Citat/
Draifos 》 Just det här nu ovan , och av mig omtalade Citatet , så kallas det för att Kompiléra , och det betyder även okså där till sagt att , ha gjort en så kallad Verbál avspegling , det vill säga att man använder andras tidigare uttalade ord och meningar samt speciella uttryck.
Obs ! Det var just , och ingen annan person än just (Stéfan Lisinski) från Dagens Nyheter som vid ett flertalet tillfällen lät sig uttrycka sig just på det viset och sättet , då han lät sig framträda i ett flertalet då gjorda TV-intervjuer beträffande hans egen dåvarande utredning av Kaj Linna-fallet. Till exempel , -- "Skospåren , ja ! de var ju bara (TRAMS). Även därtill , har du låtit dig kompilerat Jan Olsson i många av dina tidigare då skrivna och postade inlägg. Du har okså där till kompilerat många påpekanden ur PodTails och PodCasts via Radio-Journalisten Ánton Berg. Det är givit vis helt fritt för dig att tycka och tänka , tro , samt skriva som du själv vill , men beträffande utspridningar av så för dig kallade DIMM-RIDÅER , vilket du givet vis okså det ordet låtit dig kompilera ifrån en annan medlem här på tråden , så har du fortfarande mycket kvar att lära dig beträffande KálaMarksMordet och dess egentliga sanningar.
Med vänliga hälsningar från JokerMannen.