Citat:
Ursprungligen postat av
JokerMannen
Bäste Draifos i sanningens ögonblick så tycker jag persónligen att KammarÅklagaren Jens Göransson är en person som fullkomligt bara kastar sig in i saker och ting , utan att först försöka anstränga sig och taga reda på den egentliga faktan , sådan som den egentligen är.
Då kanske du kan förklara vad du menar med att <kasta sig in i saker och ting>? Det tog länge innan någon bevisuppgift kom in till hovrätten. Vilken fakta skulle vara missad?
Du verkar bära på samma förakt för åklagarna som <Draifos> gör.
Citat:
Ursprungligen postat av
JokerMannen
KammarÅklagaren Jens Göransson är en person som söker ära och beröm samt även där till ekonomisk vinning utan att tänka sig för. Bäste Draifos 》 i detta fallet ger jag dig fullkomligen rätt , att KammarÅklagaren Jens Göransson är en både slarvig , otänksam och farlig man , om han får för stort övertag. Beträffande den förre ChefsÅklagaren Mikael LundQvist , så förhåller det sig på ett helt annat sätt , vilkas förklaringar jag lämnar skriftligen lite senare via ett nytt inlägg till dig Draifos.
Det är ju din åsikt och några argument till varför det skulle vara så lämnar du inte ut. Är det för att argumenten inte finns?
Inte mycket talar för att de båda åklagarna i målet skulle vara annat än kompetenta och yrkesskickliga. Första gången som Kaj Linna åtalades för mord och grovt rån blev det en stor framgång i både tingsrätten och hovrätten. 13 år fick han sitta och det är mycket längre än många andra som är misstänkta för mord sitter bakom lås och bom.