Citat:
Ursprungligen postat av
Draifos
Du skrev i ett tidigare inlägg att du har pratat med åklagarna Mikael Lundquist och Jens Göransson, och det har också framgått att du har kontakt med de inblandade poliserna i Luleå. Hur mår de här människorna efter det helvete de har ställt till med för Sune Lindberg? Har du frågat dem det?
Bäste Draifos 》En sak skall jag omedelbart ge dig rätt i , och visst , jag talade bland annat med Herr: KammarÅklagaren Jens Göransson under då pågående förundersökningar gällande Kaj Johannes Linna/Engströms' resning. Bäste Draifos i sanningens ögonblick så tycker jag persónligen att KammarÅklagaren Jens Göransson är en person som fullkomligt bara kastar sig in i saker och ting , utan att först försöka anstränga sig och taga reda på den egentliga faktan , sådan som den egentligen är. KammarÅklagaren Jens Göransson är en person som söker ära och beröm samt även där till ekonomisk vinning utan att tänka sig för. Bäste Draifos 》 i detta fallet ger jag dig fullkomligen rätt , att KammarÅklagaren Jens Göransson är en både slarvig , otänksam och farlig man , om han får för stort övertag. Beträffande den förre ChefsÅklagaren Mikael LundQvist , så förhåller det sig på ett helt annat sätt , vilkas förklaringar jag lämnar skriftligen lite senare via ett nytt inlägg till dig Draifos.
Med vänliga hälsningar från JokerMannen.