Citat:
Att Roberto är väktare är ju bara för mycket. Hela karln är ju ett stort skämt! Men han kanske försöker få leva ut sin "manlighet" på jobbet. Finns nog rätt stor risk att hon blir retad, så som Anna basunerar ut hela sitt liv i media och sociala medier. Hon pratar om hur hon legat sig ner i vikt och hur mycket sex hon och Roberto har. Ingen normal människa som har barn går ut och pratar om sitt "vilda sexliv" i media. Visst ska man kunna prata om sex men har du barn i skolåldern håll det för dig själv eller prata om det med väninnor över en flaska vin på lördagskvällen. Sen nu också med domen mot Antonio, nä Vanessa stackarn har det nog inte lätt. Som folk sagt är det ju enbart Felicia och Antonio hon pratar om och då främst Felicia. När "älskade" Felicia lagat mat, gjort smoothie eller fyller år. Precis som att det vore något jättemärkvärdigt att en på 24-26 lagar mat eller gör en smoothie. Är ju aldrig någon bild på enbart Vanessa och där anna skriver "Älskade Vanessa bakade idag" eller "Idag blir älskade Vanessa 12". Fy fan att göra sådan uppenbar skillnad på sina barn.
Roberto vågar inte säga åt henne, är helt vidrigt hur han låter henne bete sig mot hans dotter. Hade jag och min sambo haft barn och han betett sig så mot ett av våra barn hade jag blivit vansinnig. Varför kunde inte Roberto gå in och hjälpa Vanessa och berömma henne? Nä han ska stanna ute med en snart 50årig kärring som uppenbarligen inte kan kontrollera sig själv.
Roberto vågar inte säga åt henne, är helt vidrigt hur han låter henne bete sig mot hans dotter. Hade jag och min sambo haft barn och han betett sig så mot ett av våra barn hade jag blivit vansinnig. Varför kunde inte Roberto gå in och hjälpa Vanessa och berömma henne? Nä han ska stanna ute med en snart 50årig kärring som uppenbarligen inte kan kontrollera sig själv.
Jag tror absolut att socialtjänsten har lite koll på Vanessa i o m att familjen redan är "känd" av soc. Dels genom våldtäktssonen och säkert genom Fläsktunnan själv.