2017-08-11, 13:29
Moderator
skunkensunes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kinavolvo
Fan vad sjukt, google fungerar inte för mig . öÖöhmmm
Jaja

PS4 GTA-V forum sökes, seriösa,
Upplever att här på FB händer inget. Veckor utan svar ibland i denna tråd.. SYND

Behöver därför tips nu om andra forum
Vilka andra forum finns just för GTA-V och PS4 ? Helst med mods sektion även.
Det lär ju inte finnas något svenskt? Men vilka utländska finns det?

Köpte begagnat PS4 idag med GTA-V och behöver komma in på riktigt seriösa forum därför.
Jag har lirat samma spel innan men på PS3.
Och PS4 är ju helt annat, sjukt mycket nya saker som inte finns i PS3.
Det är som ett helt nytt spel nästan.

1:Finns här PS4 gta 5 online spelare? Kanske bilda friendship? Sammarbeta lite?
Viktigast för mig nu är hitta ett seriöst forum för just PS4 GTA5 och gärna ett med modding snack även.
2: PM olika forum gärna eller skriv i tråden
3: Tipsa gärna om dom bästa CREWsen med, Crews som inte dödar en, Ska vara ett Crew som hjälper till och sammarbetar gärna.

Vi ses där ute i Los Santos hoppas jag

GTA forum är nog det största som också täcker alla plattformar.

http://gtaforums.com/forum/239-gta-v/

Sedan har du även Rockstars egna forum, social club.

https://support.rockstargames.com/hc/en-us/community/topics/200063373-Grand-Theft-Auto-Online?flash_digest=1dbc86cb39318ec2920363ca03feef 8c0fa01129
Citera
2017-08-11, 21:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av skunkensune
GTA forum är nog det största som också täcker alla plattformar.

http://gtaforums.com/forum/239-gta-v/

Sedan har du även Rockstars egna forum, social club.

https://support.rockstargames.com/hc/en-us/community/topics/200063373-Grand-Theft-Auto-Online?flash_digest=1dbc86cb39318ec2920363ca03feef 8c0fa01129

Coolt Sune, tackar
Läste ditt tips och blev medlem där föe en kort stund sedan Läser runt där, kommer ställa min första fråga snart
Rockstars egna forum vågar jag inte logga in i eftersom jag söker lite mods även. Dom skulle banna mig direkt då?

Spelar du GTA 5 online på PS4 Sune? skulle vara trevligt adda.
Behöver lite sköna bra vänner. Har ingen ännu

Flashbackare som spelar GTA 5 online PS4 skicka pm så addar jag er , annars kan jag pm mitt till er bara ni skriver här eller pm,ar
Vilket jävla skönt spel, helt sinnes grymt ju. PS3 gta5 var coolt. Men PS4 är helt nytt.
Gunrinning och annat som är riktigt brutalt bra.
Fyfan vad glad jag är över mitt PS4 köp nu. 1500KR endast med två kontrollers, slim 500gb använt 3månader bara, och 3spel, GTA 5 dom andra suger, men spelar ingen roll
Hahaha fyfan vad jag ler och njuter nu
Citera
2017-08-14, 14:05
Moderator
skunkensunes avatar
Citat:
Coolt Sune, tackar
Läste ditt tips och blev medlem där föe en kort stund sedan Läser runt där, kommer ställa min första fråga snart
Rockstars egna forum vågar jag inte logga in i eftersom jag söker lite mods även. Dom skulle banna mig direkt då?

Rockstar skiter nog i om du efterfrågar eller diskuterar mods på olika forum. Däremot kan jag inte göra något annat än att kraftigt rekommendera att du inte håller på med mods ingame. Finns säkert en del som gillar de som delar ut gratis pengar. Men i övrigt avskyr de flesta vuxna och seriösa spelare moddare som spränger allt i luften eller förstör för andra spelare.

Citat:
Spelar du GTA 5 online på PS4 Sune? skulle vara trevligt adda.
Behöver lite sköna bra vänner. Har ingen ännu

Flashbackare som spelar GTA 5 online PS4 skicka pm så addar jag er , annars kan jag pm mitt till er bara ni Fskriver här eller pm,ar
Vilket jävla skönt spel, helt sinnes grymt ju. PS3 gta5 var coolt. Men PS4 är helt nytt.
Gunrinning och annat som är riktigt brutalt bra.
Fyfan vad glad jag är över mitt PS4 köp nu. 1500KR endast med två kontrollers, slim 500gb använt 3månader bara, och 3spel, GTA 5 dom andra suger, men spelar ingen roll
Hahaha fyfan vad jag ler och njuter nu

Nej. Till det är det inte tillåtet att efterlysa andra spelare i den här tråden vilket står tydligt i det klistrade moderatormeddelandet som även dyker upp när du skriver inlägg.
Citera
2017-08-14, 15:06
Medlem
Citat:
Fan vad sjukt, google fungerar inte för mig . öÖöhmmm
Jaja

PS4 GTA-V forum sökes, seriösa,
Upplever att här på FB händer inget. Veckor utan svar ibland i denna tråd.. SYND

Behöver därför tips nu om andra forum
Vilka andra forum finns just för GTA-V och PS4 ? Helst med mods sektion även.
Det lär ju inte finnas något svenskt? Men vilka utländska finns det?

Köpte begagnat PS4 idag med GTA-V och behöver komma in på riktigt seriösa forum därför.
Jag har lirat samma spel innan men på PS3.
Och PS4 är ju helt annat, sjukt mycket nya saker som inte finns i PS3.
Det är som ett helt nytt spel nästan.

1:Finns här PS4 gta 5 online spelare? Kanske bilda friendship? Sammarbeta lite?
Viktigast för mig nu är hitta ett seriöst forum för just PS4 GTA5 och gärna ett med modding snack även.
2: PM olika forum gärna eller skriv i tråden
3: Tipsa gärna om dom bästa CREWsen med, Crews som inte dödar en, Ska vara ett Crew som hjälper till och sammarbetar gärna.

Vi ses där ute i Los Santos hoppas jag

Ett bra forum för GTAO finner du på reddit - https://www.reddit.com/r/gtaonline/

Bästa samarbets Crew till PS4 är utan tvekan MCCEO. Om du vill ha frid och fröjd utan att någon random attackerar/förstör för dig, så ska du joina det dirr! Helt underbart när man är i session med endast Crew medlemmar som sköter sig själva, så fort någon utomstånde joinar så brukar denne till 99% bli kickad rätt fort.
Behöver du hjälp med att tex sälja din produkt kan du bara fråga någon i ditt crew så hjälper dom dig.
Gå in på - https://www.reddit.com/r/MCCEO/ för att läsa mer hur Crewet funkar.
Citera
2017-08-14, 15:14
Medlem
Någon som klarat Criminal Mastermind Challenge?
Där man ska klara alla Setups & Heists, i ordning, med samma spelare, utan att någon dör, på Hard.
Klarar man det så får alla ca 10mil var.

Otroligt sugen på detta, men dock så behövs det ett bra och samarbetsvilligt Team.
Senast redigerad av analipungbl4si 2017-08-14 kl. 15:24.
Citera
2017-08-18, 04:24
Medlem
Stor-Hakans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av analipungbl4si
Någon som klarat Criminal Mastermind Challenge?
Där man ska klara alla Setups & Heists, i ordning, med samma spelare, utan att någon dör, på Hard.
Klarar man det så får alla ca 10mil var.

Otroligt sugen på detta, men dock så behövs det ett bra och samarbetsvilligt Team.
Jag klarade det för två år sedan. Gjorde det med två amerikaner och en japansk brud i två sittningar. CM är faktiskt inte svårt om man är en van spelare, tar det lugnt, använder de fördelar spelet bjuder på (heavy vest, kuruma osv) och spelar försiktigt. Det finns gott om YT-videos som ger tips om hur man går bäst tillväga.

Den stora svårigheten är att få ihop kompetent folk som dyker upp när man ska spela. Att göra CM tar många timmar (tror 6-8 timmar pga laddtider) varför man bör göra det i minst två sittningar. Är man inte i samma tidszoner så blir det ofta någon som inte är på plats när man kommit överens.

Kom också ihåg, det är tillåtet att faila i CM och spela om uppdraget. Det är däremot inte tillåtet att dö. Dock, CM progress nollställs bara för den som dör (eller spelar annat uppdrag eller med andra personer). De andra behåller sin progress.

Nyckeln till en lätt CM är bra spelare, mikrofoner, hålla ihop gruppen (dvs alla backar varandra och rör sig nära varandra hela tiden), undvik alla sorters explosioner, kolla in youtubevideos, alla vet vad de ska göra (prata genom innan), använd kuruma och heavy vest och bp hjälm, ha snackmenyn öppen i fordon.

Kan rekommendera gtaforums.com
Senast redigerad av Stor-Hakan 2017-08-18 kl. 04:28.
Citera
2017-08-24, 18:58
Medlem
Youfuckingbitchs avatar
http://www.rockstargames.com/newswire/article/60258/Next-Up-in-GTA-Online-Smuggler-s-Run-Watch-the-Trailer

Nytt content nästa vecka! Verkar vara ett välarbetat och ordentligt dlc.
Kul!
Synd bara att grejer kommer kosta satan som vanligt.
Citera
2017-08-24, 19:39
Moderator
skunkensunes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Youfuckingbitch
http://www.rockstargames.com/newswire/article/60258/Next-Up-in-GTA-Online-Smuggler-s-Run-Watch-the-Trailer

Nytt content nästa vecka! Verkar vara ett välarbetat och ordentligt dlc.
Kul!
Synd bara att grejer kommer kosta satan som vanligt.

Ser kul ut. Det enda trista är väl att det kommer komma massor av snorungar, griefers och annat pack som släpper bombmattor på en I tid och otid. Som om det inte räckte med Hydras och de där flygande motorcyklarna.
Citera
2017-08-27, 17:01
Medlem
Youfuckingbitchs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av skunkensune
Ser kul ut. Det enda trista är väl att det kommer komma massor av snorungar, griefers och annat pack som släpper bombmattor på en I tid och otid. Som om det inte räckte med Hydras och de där flygande motorcyklarna.
Ja griefers kommer griefa. Så jävla tråkiga människor.

Men jag älskar min Opressor. Sjukt smidig att ta sig över kartan med.
Citera
2017-08-27, 18:35
Moderator
skunkensunes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Youfuckingbitch
Ja griefers kommer griefa. Så jävla tråkiga människor.

Men jag älskar min Opressor. Sjukt smidig att ta sig över kartan med.

Kommer säkert skaffa en sådan i sinom tid. Men för närvarande tycker jag Buzzarden fungerar ypperligt. Förutom att den är mer eller mindre omöjlig att ducka för missiler med. Men om jag förstår det rätt kommer det komma motmedel i det nya dlc:t. Vore skitbra att kunna släppa flares och chaffs så man slipper bli sprängd i luften (i luften).
Citera
2017-08-30, 02:33
Medlem
Jisses... fasen vad snålt med endast 10k per Source i sin Hangar i nya DLCn Smugglers Run.
Men det är ju klart att R* vill att man ska köpa Shark Card...

Annars väldigt roligt med nya plan/jets.
IMO så är buzzard fortfarande bäst att använda när man sourcear, trots nya flygfordon.
Citera
2017-09-12, 10:22
Medlem
SylvesterLundgrens avatar
Bara jag som har problem med att ladda ner senaste uppdateringen? Försökt i flera dagar och det står bara "download failed". Använder nätverkskabel så där ligger knappast problemet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in