2015-11-30, 20:16
  #15997
Medlem
linkan0s avatar
är de fuskare eller heist som gör att mina tattueringar försvinner eller är de buggar i gta v online som gör de ? tacksam för svar
Citera
2015-12-01, 03:51
  #15998
Medlem
AdamBombs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ZeroTranquility
är det sant att offroad däck är bäst?

Citat:
Ursprungligen postat av snilsson
Det finns ingen skillnad på grepp eller funktion på några däck. Det som gör offroad populärt är att du kan köra över trottoarkanter, gupp etc utan att bilen påverkas av det.
Det är ingen skillnad i körning mellan de olika däckstyperna. Dock kan olika typer ge olika visuella resultat när man kör över en trottoarkant men det finns inget i kodningen som tyder på att en bil hanterar en trottoarkant annorlunda med en viss typ av däck.
Citat:
Ursprungligen postat av nitramAA
Behöver hjälp!

Har nyligen börjat spela GTA V Online, och blev beroende direkt! Men det tar sån tid att gå upp i rank och skaffa pengar.. Alla man möter är ju 100x bättre...

Har sökt och googlat och letat efter tips,,. Men hittar bara äldre trådar från 2013... Känns som det borde vara något sätt som är lättare?

Kan man köpa cash för riktiga pengar? Kan ju vara värt att komma igång..

Vet inte om det är rätt tråd att lägga det under, annars får Admin flytta mitt inlägg.

Tack på förhand!
* För att snabbt få pengar, köp ett shark card för riktiga pengar.
* För att snabbt tjäna större pengar, hitta ett gäng med tre erfarna spelare som är villiga att köra heists med dig. Heists är svårare men ger mer utdelning.
* Kör playlists med ett visst mission att "farma" för att levla upp snabbt.
* Undvik att kriga i free roam, det kostar pengar.
* Ammunation säljer en hel del vapen som det inte krävs att man har någon level för, köp därför Special Carbine och använd alltid den.
* Adda alltid duktiga spelare som är vänliga och hjälpsamma, då får du deras inbjudningar och kan köra med dem i fortsättningen.
* Gå med i ett crew, välj helst ett crew med tighta spelare som har mic och som spelar ofta på samma tider som du än ett enormt internationellt crew där alla bara skiter i varandra.
* Spendera dina pengar väl, de första sakerna du bör köpa när du har råd och möjlighet är Armored Kuruma, det är en skottsäker bil som gör de flesta missions och heists rätt enkla att göra. Ditt nästa inköp bör vara en Buzzard helikopter, med den kan du göra många missions helt solo och då enkelt levla upp och tjäna pengar. Därefter kan du spendera pengar på vad fan du vill.
* För att låsa upp motoruppgraderingar på ett enkelt sätt, hitta en kompis som vill hjälpa dig (och kanske själv levla upp) genom att spela en playlist med Criminal Records racet. Det är ett race som tar ca 10 sekunder att genomföra och du och din kompis turas om att vinna.
* Registrera dig på GTAForums.com och bli aktiv, några av de skickligaste spelarna håller till där och de har även trådar avsedda för att kontakt med andra spelare som också vill tjäna pengar och levla upp.
__________________
Senast redigerad av AdamBomb 2015-12-01 kl. 03:55.
Citera
2015-12-02, 09:39
  #15999
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AdamBomb
Det är ingen skillnad i körning mellan de olika däckstyperna. Dock kan olika typer ge olika visuella resultat när man kör över en trottoarkant men det finns inget i kodningen som tyder på att en bil hanterar en trottoarkant annorlunda med en viss typ av däck.
Jo, det finns skillnader. Sök på Broughy1322 och offroad på Youtube så får du se ett utförligt test. Sitter på mobilen så kan inte länka tyvärr.
Citera
2015-12-02, 13:18
  #16000
Medlem
AdamBombs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av snilsson
Jo, det finns skillnader. Sök på Broughy1322 och offroad på Youtube så får du se ett utförligt test. Sitter på mobilen så kan inte länka tyvärr.
Lyssnade du inte på vad han säger i videon, han är fortfarande inte säker på att det är någon skillnad. Han har gjort flera videos om detta. Om det vore någon skillnad så skulle det märkas tydligare och man skulle inte vara osäker på det.
Citera
2015-12-03, 10:02
  #16001
Medlem
thokro77s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AdamBomb
Det är ingen skillnad i körning mellan de olika däckstyperna. Dock kan olika typer ge olika visuella resultat när man kör över en trottoarkant men det finns inget i kodningen som tyder på att en bil hanterar en trottoarkant annorlunda med en viss typ av däck.

Hur är det med offroad då?
Känns som att offroad funkar bättre offroad, men det kan vara placeboeffekten.
Citera
2015-12-03, 11:27
  #16002
Medlem
nline är 1000x bättre än Offline läget kan jag lova.
Missions är så jävla enkla, kan inte fatta hur folk bara dör hela tiden, ni har ju för helvete AIMBOT.

Ett annat tips: Kör Free aim/Assisted free aim.
För det första så blir det som ett HELT annat spel.
För det andra så slipper man alla triggerhappy p12or.
jag lovar, prova och du kommer aldrig köra auto aim igen, så fruktansvärt tråkigt efter en timme också.
För det tredje så suger deathmatch i autoaim, det finns liksom ingen skill. Alla campar bara och väntar.
Free aim är lite mer som battlefield.

PS. OM DU VÄLJER FREE AIM SÅ SPELAR DU ENDAST MED FOLK SOM VALT FREE AIM. Först trodde jag att de andra sprang med aimbot men så är det inte. Mer mogna vuxna människor på free aim servers också. Om du inte skjuter så skjuter oftast ingen dig.

Prova och återkom med svar.
Citera
2015-12-03, 22:03
  #16003
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HarryLjung

PS. OM DU VÄLJER FREE AIM SÅ SPELAR DU ENDAST MED FOLK SOM VALT FREE AIM. Först trodde jag att de andra sprang med aimbot men så är det inte. Mer mogna vuxna människor på free aim servers också. Om du inte skjuter så skjuter oftast ingen dig.

Prova och återkom med svar.

fan vad fett! kanske funkar på ps3an?
Citera
2015-12-04, 19:35
  #16004
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Spacesnplaces
fan vad fett! kanske funkar på ps3an?

Ja, det gör det.

För att kunna ändra till FREE AIM SÅ krävs det att du ändrar i singelplayer läget. Är du i online läget så kan man ej ändra mellan free/auto aim.

Once you go free aim you never go back.
Citera
2015-12-05, 17:09
  #16005
Medlem
schlafhunds avatar
Kul, tack för tipset angående free aim. Ska absolut testas.
Citera
2015-12-05, 20:08
  #16006
Medlem
ceriums avatar
Har skummat igen denna tråden, men verkar inte vara många som lirar på Xbox One. Vilka är de som lirar här på XOne? Och min andra fråga är det många tjejer som lirar Gta på Xbox? Mvh Ce
Citera
2015-12-06, 11:26
  #16007
Medlem
Kaddens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cerium
Har skummat igen denna tråden, men verkar inte vara många som lirar på Xbox One. Vilka är de som lirar här på XOne? Och min andra fråga är det många tjejer som lirar Gta på Xbox? Mvh Ce

Jag lirar på XBONE och har oxå märkt att de flesta på next gen kör på PS4 eller PC. Och angående tjejer som kör så är de tyvärr väldigt lätträknade. Jag har en norsk tjej på min vännerlista och har stött på några stycken under det dryga året jag kört.
Citera
2015-12-06, 11:52
  #16008
Medlem
Scarabeos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cerium
Har skummat igen denna tråden, men verkar inte vara många som lirar på Xbox One. Vilka är de som lirar här på XOne? Och min andra fråga är det många tjejer som lirar Gta på Xbox? Mvh Ce
Jag kör på Xone och det är en hel del svenska tjejer som spelar
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in