2017-07-11, 01:09
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Reggaeman
Du kan inte Google eller? http://gta.wikia.com/wiki/Weaponized_Tampa
Tack nä kan inte goggla har svalt han kontrollen. Måste man ha bunker för den?
Citera
2017-07-11, 15:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jeerkerr
Måste man ha bunker för den?

Du kan köpa weaponized Tampa utan bunker, men då har den bara en enkel minigun.

Du behöver en bunker för att forska fram dom goa grejjerna, dual minigun, proxy mines. rockets, rear mortar och heavy chassi armor.

Dessutom behöver du en MOC för att uppgradera den när du låst upp grejjerna.
Citera
2017-07-11, 20:01
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av jollythecat

Du behöver en bunker för att forska fram dom goa grejjerna, dual minigun, proxy mines. rockets, rear mortar och heavy chassi armor.

Oj tack visste att det skulle bli dyrt.
Citera
2017-07-22, 09:33
Medlem
Danlos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ghostery
Alltså vad FAAAAN har nu hänt?? Min profil som jag haft på xbox360 sedan spelet släpptes, har nu på nåt konstigt jävla vis hamnat på level ETT!! Level 1 alltså! Hur FAAN har detta gått till? Har nån liten jävla bögjävel hackat mitt konto? Jag har kvar min kuruma, mina vapen och pengar, men pegasus-köpen, mechanic, mina hus och övriga fordon är väck. Kan ej heller ringa lester eller merryweather!

Hur fan får jag tillbaka mina saker? JÄVLA HACKERBÖGJÄVEL som gjort detta!!!

Det gäller gta v multiplayer xbox360.

Chansen att det är en "bögjävel" som gjort det är minimal. Troligare en sån där äcklig blåst hetero-kille.
Citera
2017-07-22, 15:45
Medlem
Reggaemans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ghostery
Alltså vad FAAAAN har nu hänt?? Min profil som jag haft på xbox360 sedan spelet släpptes, har nu på nåt konstigt jävla vis hamnat på level ETT!! Level 1 alltså! Hur FAAN har detta gått till? Har nån liten jävla bögjävel hackat mitt konto? Jag har kvar min kuruma, mina vapen och pengar, men pegasus-köpen, mechanic, mina hus och övriga fordon är väck. Kan ej heller ringa lester eller merryweather!

Hur fan får jag tillbaka mina saker? JÄVLA HACKERBÖGJÄVEL som gjort detta!!!

Det gäller gta v multiplayer xbox360.

Har du tagit emot pengar av hackers eller gjort något annat som Rockstar kan ha reagerat på?

Min polare råkade logga in Online när han fortfarande hade mods installerat för Single Player och fick sitt konto bannat direkt, efter lite övertalande så fick han tillbaka kontot, fick tillbaka alla gta pengar som han köpt Shark Cards för men allt annat blev nollställt, lvl 1 , alla hus och företag/fordon raderade

Låter som en liknande situation i ditt inlägg
Citera
2017-07-22, 16:47
Medlem
Hej.

Jag kan säga att mods fungerar smärtfritt i PS3

Har flera moddade accounts sedan flera veckor.
500-1500 rank
&
200-2000miljoner inga problem

Dom vaktar inte PS3 mer?
-

Jag behöver köpa PS4 OCH GTA5 NU IDAG. Panik är det.
Men jag ger inga ocker-priser 3tusen för slim och 500för spelet

Det fanns PS4 slim för 1995kr en månad sedan. Glömt var- Var köper man billigast nu?
Spelet såg jag Power sålde för 299kr helt ny.

Hjälp, sorry om det blir offtopic, hoppas inte. Det är PS4 GTA 5 jag vill spela bara nu, behöver hjälp, tips bästa pris
Citera
2017-07-22, 21:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Reggaeman
Har du tagit emot pengar av hackers eller gjort något annat som Rockstar kan ha reagerat på?

Min polare råkade logga in Online när han fortfarande hade mods installerat för Single Player och fick sitt konto bannat direkt, efter lite övertalande så fick han tillbaka kontot, fick tillbaka alla gta pengar som han köpt Shark Cards för men allt annat blev nollställt, lvl 1 , alla hus och företag/fordon raderade

Låter som en liknande situation i ditt inlägg
Nej, ingenting. Det enda jag gjort, är att vara duktig och klarar av att vinna över de jävla asen med skills och den utrustning som spelet tillhandahåller en med. Inget fuskande och inget trixande utan rena skills. Det är väl det som irriterar dom?
Citera
2017-07-24, 10:38
Moderator
skunkensunes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jollythecat

Jag har Tampan och håller på att forska för fullt. Men om man uppgraderar sin minigun är den fortfarande fast monterad eller är den rörlig i 360 grader?

Edit: Ah, såg svaret i wikin.

Citat:
The stock option offers a forward-facing Minigun, with the same offensive capabilities as any mounted Minigun. It can be upgraded into two swiveling miniguns, offering a 360 degree coverage and increasing the damage and fire rate of the entire system.
Citera
2017-08-02, 14:55
Medlem
deadhead.s avatar
Vad är det för skillnad på Steam versionen jämfört med Rockstar versionen? Skiljer ju dock i priset.
Citera
2017-08-04, 22:23
Medlem
Är en enkel själ i behov av stålar på gta online, har Xbox one. Är ganska lat av mig faktiskt o undrar om det finns någon möjlighet att t.ex hacka cash?
Hjälp sökes!
Citera
2017-08-04, 22:26
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av deadhead.
Vad är det för skillnad på Steam versionen jämfört med Rockstar versionen? Skiljer ju dock i priset.
Hur mycket då? Kan ju vara shark card eller?
Citera
2017-08-10, 21:43
Medlem
Fan vad sjukt, google fungerar inte för mig . öÖöhmmm
Jaja

PS4 GTA-V forum sökes, seriösa,
Upplever att här på FB händer inget. Veckor utan svar ibland i denna tråd.. SYND

Behöver därför tips nu om andra forum
Vilka andra forum finns just för GTA-V och PS4 ? Helst med mods sektion även.
Det lär ju inte finnas något svenskt? Men vilka utländska finns det?

Köpte begagnat PS4 idag med GTA-V och behöver komma in på riktigt seriösa forum därför.
Jag har lirat samma spel innan men på PS3.
Och PS4 är ju helt annat, sjukt mycket nya saker som inte finns i PS3.
Det är som ett helt nytt spel nästan.

1:Finns här PS4 gta 5 online spelare? Kanske bilda friendship? Sammarbeta lite?
Viktigast för mig nu är hitta ett seriöst forum för just PS4 GTA5 och gärna ett med modding snack även.
2: PM olika forum gärna eller skriv i tråden
3: Tipsa gärna om dom bästa CREWsen med, Crews som inte dödar en, Ska vara ett Crew som hjälper till och sammarbetar gärna.

Vi ses där ute i Los Santos hoppas jag
Senast redigerad av Kinavolvo 2017-08-10 kl. 21:45.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in