2017-08-03, 19:22
Medlem
fkkgoers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BlueStar
Ja, i Österrike och Schweiz, samt åtminstone en sådan i Prag:

(FB) FKK Sexy Sauna Club i Prag

och i Nederländerna. Sixsens och Yin-Yang är de två jag känner till. Dessa har en prissättning som de Tyska klubbarna. De ligger nära gränsen till Tyskland (NRW) och kan bli ett alternativ för de damer som inte vill registrera sig under hösten i Tyskland, eller som vill kunna ge och få betalt för service de erbjuder.

https://yinyang.nl/?lang=en

http://www.sixsens.eu/

F
Senast redigerad av fkkgoer 2017-08-03 kl. 19:24.
Citera
2017-08-03, 22:05
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av fkkgoer
och i Nederländerna. Sixsens och Yin-Yang är de två jag känner till. Dessa har en prissättning som de Tyska klubbarna. De ligger nära gränsen till Tyskland (NRW) och kan bli ett alternativ för de damer som inte vill registrera sig under hösten i Tyskland, eller som vill kunna ge och få betalt för service de erbjuder.

https://yinyang.nl/?lang=en

http://www.sixsens.eu/

F
och i Slovenien.

http://www.marinaclub.si
Citera
2017-08-03, 22:44
Medlem
Arnold15s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tokjavel
och i Slovenien.

http://www.marinaclub.si

Hade jag ingen aning om. 3 år på nacken.
6 km från den italienska gränsen......
Inte var denna klubb ämnad för slovenerna själva i första hand.
85 Euro i inträde. Undrar vad en halvtimme kostar? Och om servicen är bra.

Vore trevligt med en recension om någon varit där.
Citera
2017-08-04, 08:26
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Arnold15
Hade jag ingen aning om. 3 år på nacken.
6 km från den italienska gränsen......
Inte var denna klubb ämnad för slovenerna själva i första hand.
85 Euro i inträde. Undrar vad en halvtimme kostar? Och om servicen är bra.

Vore trevligt med en recension om någon varit där.
Haha. Nej du har nog rätt i att denna klubb inte är ämnad för slovener i första hand...

Har inte varit där så jag kan inte säga någonting om hur klubben är.
Citera
2017-08-04, 22:39
Medlem
Alltså vad jag kan förstå av lagändringen och det som ni skrivit , Arnold med flera så ha allt detta med hur man är som kund och vart. Är man ofta på den klubb man besöker så kommer tjejerna känna igen den kunden och då tror inte jag att det blir kondom. sen har det med hur man kommer fram till det, det gäller ju o fråga tjejen innan man går till rummet, och säger hon nej så kan man meddela att man inte orkar just nu osv... för att polisen ska stämma en så ska de se fallet innan man får böta offret, för om tjejen går till receptionen och talar om att kunden begär sådant så kan man inte få böter för lite snack väl,,,det finns ju inga bevis,,bara snack, och med tanke på att (om vi tar Düsseldorf området) konkurrensen är fett hög, så kommer dessa trevliga o tysta kunder inte att komma tillbaka, Bingo.
Så vad kommer dessa ställen att tjäna på inget, inträde knappast, o de kommer de att stänga eller sänka priserna, jag kommer att åka om ett par månader o jag har alltid läst och frågat alla på detta forum om saker och ting som Arnold och Hermann med flera, och sedan så har det funkar bra.

Detta är min förståelse av det hela, jag kommer att be snällt om BBBJ, går de med på det så är det ok och om inte så går jag till nästa, sen är ju frågan om tjejerna kommer gå prata med varan om detta, hoppas inte , o såklart så kommer jag att erbjuda extra peng innan jag bestämmer mig o göra det, jag vill fatta hur ens de kunde göra denna lag som inte ens betyder mycket om man får säga.

En runkning är ok men inte avsugning, alla tjejer leker med kuken innan man går till rummet.
Tungkyss så in i helvete är ok men in avsugning.
Att slicka tjejen Fitta och Analen av kunden är ok men inte avsugning

Blir så jävla förbannad och vilsen om vad man får och inte för jag funderar inte o byta land för denna lagändring. fan heller.
Senast redigerad av Mannen1111 2017-08-04 kl. 22:42.
Citera
2017-08-05, 10:59
Medlem
Arnold15s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mannen1111
Alltså vad jag kan förstå av lagändringen och det som ni skrivit , Arnold med flera så ha allt detta med hur man är som kund och vart. Är man ofta på den klubb man besöker så kommer tjejerna känna igen den kunden och då tror inte jag att det blir kondom. sen har det med hur man kommer fram till det, det gäller ju o fråga tjejen innan man går till rummet, och säger hon nej så kan man meddela att man inte orkar just nu osv... för att polisen ska stämma en så ska de se fallet innan man får böta offret, för om tjejen går till receptionen och talar om att kunden begär sådant så kan man inte få böter för lite snack väl,,,det finns ju inga bevis,,bara snack, och med tanke på att (om vi tar Düsseldorf området) konkurrensen är fett hög, så kommer dessa trevliga o tysta kunder inte att komma tillbaka, Bingo.
Så vad kommer dessa ställen att tjäna på inget, inträde knappast, o de kommer de att stänga eller sänka priserna, jag kommer att åka om ett par månader o jag har alltid läst och frågat alla på detta forum om saker och ting som Arnold och Hermann med flera, och sedan så har det funkar bra.

Huruvida du får BBBJ och CIM beror på:
1) Hur ofta du åker.
Stammisar premieras. Är du med en ny tjej kanske du tvingas ta 1 timme.
2) Till vilken klubb du åker.
Svårt på Artemis och Frankfurt-klubbarna. Lättare i Düsseldorf-området.
Prispåslaget är dessutom högre i Frankfurt och Berlin än i Düsseldorf.
Senast redigerad av Arnold15 2017-08-05 kl. 11:09.
Citera
2017-08-05, 11:56
Medlem
Hermann666s avatar
Jag tror inte att man blir så populär på klubben om man går runt bland tjejerna och frågar om BBBJ innan man går till rummet. Den tjejen som går med på det blir ju då identifierad av de andra tjejerna som har sagt nej.
Citera
2017-08-05, 13:22
Moderator
BlueSwedes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mannen1111

Detta är min förståelse av det hela, jag kommer att be snällt om BBBJ, går de med på det så är det ok och om inte så går jag till nästa, sen är ju frågan om tjejerna kommer gå prata med varan om detta, hoppas inte , o såklart så kommer jag att erbjuda extra peng innan jag bestämmer mig o göra det, jag vill fatta hur ens de kunde göra denna lag som inte ens betyder mycket om man får säga.

En runkning är ok men inte avsugning, alla tjejer leker med kuken innan man går till rummet.
Tungkyss så in i helvete är ok men in avsugning.
Att slicka tjejen Fitta och Analen av kunden är ok men inte avsugning

Blir så jävla förbannad och vilsen om vad man får och inte för jag funderar inte o byta land för denna lagändring. fan heller.
Jag tror det är en ruskigt bra idé att hålla låg profil med detta tills det visar sig vad som är ok och inte.
Jag kan tänka mig att 1-3 tjejer på Artemis kan ge mig BBBJ nu, men jag tänker nästa gång inte fråga om det, bara se vad det blir helt enkelt. Att ställa saker på sin spets brukar sällan bli bra.
Citera
2017-08-05, 18:13
Medlem
Tack så hemskt mycket grabbar för era svar, då jag la inlägget så var jag ganska förbannad. efter att jag läst era svar och tittat runt lite så verkar faktiskt era metoder vara mycket effektiva och ödmjuka.

Kör man med det konceptet att man har roligt med tjejen innan man går till rummet och därefter får det bli som det blir, som tjejen behagar såklart (enbart med avsugning stunden) så kommer allting fungera säker mycket bra, och precis som ni säger detta är början på en ny fas, lika bra att vänta och se vart skeppet hamnar, det viktigaste att man gör ett bra intryck och att man blir omtyckt och ihågkommen när man väl åker tillbaka till samma ställe.

För min del så kommer det enbart bli Düsseldorf området, Artemis har jag besökt färdigt, det kommer dröja fler år för mig innan jag beger mig dit igen, och detta för att det har med priserna och ensamrätten som detta ställe har (Form av det i alla fall.)

Tack
Citera
2017-08-10, 07:01
Medlem
Såg att Babylon i Hamburg fått dåliga recentioner. Nån som har erfarenhet av övriga klubbar i Hamburg ?
Citera
2017-08-10, 18:23
Medlem
Ska besöka Artemis i morgon, lördag. Premiärbesök.
Har förstått att de är kondom som gäller även vid BJ numera.
Har tänkt ta med mig två tjejer samtidigt till rummet och vill så klart att de turas om att suga.

Kritisk fråga:

Kommer de vilja byta kondom mellan sugningarna, eller är de OK med att turas om med samma kondom på?
Citera
2017-08-10, 18:29
Medlem
Klart du kan ha samma kondom. Det är din kuk Deutsche Polizei är orolig för ! Inte brudarna som suger.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in