• 1
  • 2
2017-05-13, 23:47
Medlem
Arnold15s avatar
Sexy Sauna club ligger centralt i Prag. Metro-station Museum och sedan mindre n 5 minuters gngvg. Adress: Ve Smečkch 1593/19
https://www.saunaclub.cz/en/

Hela klubben ryms i 3 vningsplan. Medelstor klubb, 500 kvm. I kllarplanet finns omkldningsrum, duschar och toaletter.

P markplanet finns 2 bastu, 1 stor jacuzzi, 2 duschar, 2 halvstora rum med soffgrupper, porrbio, biljardbord (som kostar extra att hyra) och ett 20-tal knullbs i en separat korridor.

P vre plan finns vrdeskp, baren, matservering och en del soffgrupper och en extra korridor med ca 15 knullbs.

Vldigt mycket service-personal hr, som kanske frklarar varfr intrdet r s hgt.

4 tjejer nr jag anlnder kl. 12.00 en lrdag. 15-20 en bit in p eftermiddagen och kanske 30-40 p kvllen.

Obs! Riktig FKK-klubb trots att den heter "Sauna Club".

Tjejerna betalar 1000 Czk (40 Euro) i intrde per dag.

Totalt har stllet 30-40 knullrum = cylinderbs med draperier. Bsen r inte strre n en stor dubbelsng. Obs! Ingen ljudisolering mellan rummen. P vervningen med hg och snabb musik. P markplanet utan musik (men d hrde man stnet frn andra rum). Ingen risk fr k.

P plussidan:
- Mycket hg niv p tjejernas utseende. Hade skert kunna g p rummet med 75-80 % av dem. Hr ligger bde Artemis, Sharks och GT Wien i l. Frmodligen snyggaste tjejerna p FKK-klubbar i Tyskland/sterrike/Tjeckien (Schweiz ej inrknat).
- Frscha och rena lokaler
- Centralt lge och ltt att ta sig dit.
- Ingen up-selling p rummen.
- Hga fula platskor verkar inte vara obligatoriskt. Fanns tjejer som bde hade tofflor, hgklackat eller var barfota.

P minussidan:
- Dyrt intrde: 2500 Czk = 1000 kr !
- Maten var OK men inte mer. Fr 100 Euro mste man ju nd f mer. Samma mat hela dagen.
- Servicen p rummen var OK nr det gller knull och blowjob, men tjejerna hade vldigt brttom ut ur bsen nr knullet var frdigt.
- Ingen utomhusdel.
- Jttehg discomusik (speciellt p kvllen s att man inte kan samtala) och dlig ljudisolering p rummen.

Fakta om Sexy Sauna Club:

Intrde: 2500 Czk = 100 Euro. Hjt alldeles nyligen frn 2000 Czk (80 Euro).
Halvtimme p rummet: 1600 Czk = 64 Euro. (hr ingr vaginalt och sug utan kondom).
Om man vill ha lite extra service som massage s kostar en halvtimme 2000 Czk = 80 Euro. Men d ingr inte kyssar.

Extratjnster ssom analt och CIM har individuell prissttning. Inga vanliga menyer med fasta priser som p andra FKK-klubbar.

Obs! Betalning sker INNAN man gr p rummet.

ppettider: 12.00-05.00, men till 06.00 p fredag och lrdag.
Lokaler: Medelstora i 3 vningsplan.
Antal knull-rum: 30-40 cylinderbs med draperier.
Antal tjejer: Normalt 30-40 en lrdagskvll.
Tjejernas utseende: Mycket hg - bttre n Artemis, Sharks och GT Wien.
Shark-risk: Lagom.
Tjejernas kldsel/naket: Naket eller enkelt.
Nationalitet eskorter: I huvudsak Tjeckien och Rumnien, men en del frn andra lnder Spanien, Grekland, Afrika.
Nationalitet klienter: Uteslutande turister - inga tjecker.

Mat: Medel. Tyvrr serveras samma mat hela dagen.
Dryck: Lsk.
l: En l ingr i intrdet, resten kostar extra.

Rkning tillten inomhus: Ja.
Uteplats: Nej.
Porrbio: Ja, men inte tskild med vggar.
Vrdeskp: Ja, vrdeskp och omkldningsskp.
Bastu: 2, en finsk som r varm och en infrard.
ngbastu: Nej
Swimmingpool: Nej
Bubbelpool: 1 som r hyfsat varm
Massr: Ja (snygg tjej)
Wi-fi: Nej
Rekommenderad rstid: Hela ret.
Senast redigerad av Arnold15 2017-05-14 kl. 00:29.
Citera
2017-05-14, 01:02
Medlem
Kan man g runt och prata med hororna som p en tysk FKK? Skulle d g dit igen?
Citera
2017-05-14, 07:12
Medlem
BlueStars avatar
Tack, Arnold. Den hr klubben har jag haft under min radar under en tid, men d det inte finns s oerhrt mnga recensioner om den p ntet har jag inte kunnat bedma hur bra den r (det lilla som finns p ISG ger en tmligen blandad bild av klubben), s tack fr den hr rapporten. Hoppas p lite fler detaljer kring hndelsefrloppen med tjejerna du umgicks med.

Tog tjejerna allts extra betalt fr att kyssas? I s fall hur mycket?
Citera
2017-05-14, 08:39
Medlem
Arnold15s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av uc17
Kan man g runt och prata med hororna som p en tysk FKK? Skulle d g dit igen?

Ja, man kan snacka med brudarna som p tysk FKK.

Jag skulle g hit om jag vore i Prag i vilket fall som helst. Men inte boka en resa hit bara fr att g p Sexy Sauna Club. D blir det ltt Frankfurt eller Dsseldorf istllet.

Det hr r en klubb fr dem som:
1) vill ha riktigt snygga tjejer;
2) vill kombinera strippklubbar och sex-barer (som det finns mnga av) med en dag p FKK.

Annars r ju Prag en underbar kulturstad liksom Berlin och Wien.

Citat:
Ursprungligen postat av BlueStar
Tog tjejerna allts extra betalt fr att kyssas? I s fall hur mycket?

Fick inget bra svar p frgan. Kyssar och andra extratjnster var helt individuellt prisstta. Allts inte som i Tyskland. Fick hra av en fransman att en tjej som han varit med hade kysst fr minimipriset 1600 Czk. Den tredje tjejen som jag var med frgade om jag ville ha suck och fuck fr 1600 Czk eller sex med extra massage fr 2000 Czk. Jag frgade d om kyssar ingick och d var svaret nej. Det skulle allts kosta mer n 80 Euro fr en session om jag ville ha kyssar.
Senast redigerad av Arnold15 2017-05-14 kl. 08:45.
Citera
2017-05-14, 09:24
Medlem
Arnold15s avatar
Hndelsefrloppet....

Tar mig dit smidigt med Tunnelbana (grn linje) till Museum-stationen. Mindre n 5 minuters gngvg. r dr fem ver tolv nr de ppnar. Klubben ligger i ett vanligt 5-6 vningshus. P hemsida finns inga prisangivelser fr varken entr eller sex. Men har fr mig att jag sett p ISG/Flashback att det skulle vara 1500 Czk fr bda. Blir faktiskt lite chockad nr en kille i entrn sger att det r 2500 Czk (100 Euro) i intrde (som ocks finns skyltat ver ingngen). Dividerar lite med honom och frsker f ner priset (har lst att det gr att pruta), men inser snart att det r lnlst, eftersom det r en lrdag med troligen mycket folk. Pratade senare med andra om entr-priset och de hade ocks betalt 2500 Czk. Blir informerad om att sex i en halvtimme kostar 1600 Czk. Fr vrigt 3 (!) personer i entrn - en vakt/inkastare, en tjej som tar betalt och en som sitter i reception och delar ut nycklar, badrock och handduk. Jag, betalar, fr badrock, handduk och nyckel och gr ner i kllaren och byter om. Omkldningsskpen var faktiskt nstan det enda som var sjaskigt (ltta att sparka upp). Skulle inte lgga vrdesaker hr ven om det r kameravervakat.

Gr en runda p bda plan. Mycket speglar hr vilket ger intrycket att klubben r strre n vad den egentligen r. Bara 4 tjejer och en klient nr jag kommer, men det droppar in bde tjejer och klienter allteftersom. Kkar frukost och tar det lugnt. Handdukar mste man frga om i baren. En del tjejer tar kontakt, men inte som p Artemis.

Efter 1,5 timme knner jag mig redo och tar kontakt med Emma, 27 r, brunett, normal kroppsform, frn Tjeckien. Pratar lite och gr till ett bs p vervningen. Hon vill ha betalt innan vi gr till rummet... Tydligen mest vanligt hr. Blir informerad om att sex kostar 1600 Czk, men sger inget om att extra service skulle kosta 2000 Czk. Hon gr blowjob och sedan bra sex i tre positioner. Knns dock som om hon har lite brttom och efter sexet ska hon g ut direkt. Fr tjata p henne att hon ska ligga kvar och prata. Kan tnka mig terbesk.

ter nu lite mer mat, provar jacuzzin. Fr snart klart fr mig att detta r den kanske den mest utprglade turistklubb jag varit p. Tv grupper med finnar, skottar, irlndare som skulle fira svensexa, fransmn, indier, kineser, turkar, danskar och en stor grupp italienare som verkligen visade att de var dr. Men inga svenskar. Och alldeles fr dyrt fr tjecker att g hit. Pratar under dagens lopp rtt mycket med andra klienter.

Ca 15.30 r det dags fr dagens andra knull. Vljer en mrkhrig grekiska, som var trevlig och pratade mycket innan vi gick till rummet. ven hr blir det BJ och sex i 3 positioner med avslut i doggy. Men efter sexet hade hon nnu mer brttom ut ur bset n frsta tjejen. Knappast terbesk.

Tar nu en lngre paus. ter (samma mat igen) och pratar mycket med en fransman. Fr nu klart fr mig att de nyligen hjt entrpriserna frn 2000 till 2500 Czk och samtidigt snkt priset fr en halvtimme frn 2000 Czk till 1600 Czk. Motdraget frn tjejerna har d blivit att det bara r "suck and fuck" fr 1600 Czk och 2000 Czk om man vill ha extra massage. Men ven detta kan variera. Det enda fasta meny-priset r att 1600 Czk r kostnaden fr att ha sex en halvtimme.

Ca 18.30 r det dags fr dagens sista session. Det blir Karin, 28 r, blond, halvkurvig och inbjudande. Frgar om jag vill ha en halvtimme fr 1600 eller 200 Czk och d frgar jag om kyssar ingr fr 2000 Czk, men svaret r nej, s det blir den billiga varianten. Har bra smek, sg p hennes brst, blowjob och sex i 3 positioner med avslut i doggy. Under den hr sessionen var det dock strande att ngra hade hgljudd sex i ett nrliggande bs. Men bra sex ven om denna tjej vill g ut ur bset snabbt. Frmodligen terbesk.

Resten av dagen slappar jag, sitter i jacuzzin och bastar. Finns faktiskt ingen TV med sport hr. Lite svrt att f sysselsttning mellan varven. Tyvrr hjs discovolymen till oanade hjder p kvllen.

Total kostnad: 2500 (entr) + 3 * 1600 = 7300 Czk = 290 Euro.

Kndes som att det r vldigt f stamkunder hr. Turister som kommer hit 2-3 gnger per r. Och d blir ju serviceinstllningen drefter. Tjejerna frgar ganska tidigt om man vill g till rummet.
Dock ingen up-selling p rummen. Och sexet var bra. Men snabbt ut efter sexet om man inte betalar extra - och detta tar tyvrr udden av sessionen.

Kommer inte ka till Prag bara fr att g p denna klubb. Men gr nog hit en gng om jag r i Prag i alla fall. Men klubben r ett val fr den som vill ha riktigt snygga tjejer, eller fr den som vill kombinera FKK-besk med strippklubb/barer.

Skulle nog ranka den hr klubben ngonstans i mitten bland de 17-18 FKK/Sauna-klubbar jag varit p.
Senast redigerad av Arnold15 2017-05-14 kl. 09:36.
Citera
2017-05-14, 11:38
Hur r det med knssjukdomar p fkk klubbar? r kondom ett "mste" vid sex?
Citera
2017-05-29, 00:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Arnold15
Tar nu en lngre paus. ter (samma mat igen) och pratar mycket med en fransman. Fr nu klart fr mig att de nyligen hjt entrpriserna frn 2000 till 2500 Czk och samtidigt snkt priset fr en halvtimme frn 2000 Czk till 1600 Czk.
Va? D jag var dr i april s var det 2000 Kc i intrde och 1600 fr en halvtimme som gllde, tminstone enligt killen i drren (jag var inte in i sjlva klubben, utan bara i receptionen). Om det skulle vara som fransmannen pstr s skulle de ju i praktiken ha snkt priset, eftersom i stort sett alla tar mer n en halvtimmessession.
Citera
2017-05-29, 07:14
Medlem
Arnold15s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av C.R.M.114
Va? D jag var dr i april s var det 2000 Kc i intrde och 1600 fr en halvtimme som gllde, tminstone enligt killen i drren (jag var inte in i sjlva klubben, utan bara i receptionen). Om det skulle vara som fransmannen pstr s skulle de ju i praktiken ha snkt priset, eftersom i stort sett alla tar mer n en halvtimmessession.
De hade alldeles nyligen hjt entrpriset enligt tjejerna jag pratade med. Jag var dr fr 2 veckor sedan.

Vad alla tar mer n en halvtimmessession? Stmmer ju inte.

Det som har hnt r att tjejerna har snkt servicen om man tar en halvtimme fr 1600 Kc (bara fuck and suck). Om man ska ha bra service fr en halvtimme s mste man fortstta betala 2000 Kc.
Senast redigerad av Arnold15 2017-05-29 kl. 07:17.
Citera
2017-05-29, 08:31
Medlem
Citat:
De hade alldeles nyligen hjt entrpriset enligt tjejerna jag pratade med. Jag var dr fr 2 veckor sedan.

Vad alla tar mer n en halvtimmessession? Stmmer ju inte.

Det som har hnt r att tjejerna har snkt servicen om man tar en halvtimme fr 1600 Kc (bara fuck and suck). Om man ska ha bra service fr en halvtimme s mste man fortstta betala 2000 Kc.
Det stmmer skert att de har hjt intrdet, men jag vill pst att standardpriset fr ett knull alltid har legat p 1600 Kc. Sedan r min bild av ett FKK-besk att man knullar flera gnger, vill man bara ha ett enda halvtimmesknull s gr man ngon annanstans. Undantag finns skert, men de torde vara rtt ovanliga. Har jag fel?
Citera
2017-05-29, 12:03
Medlem
Arnold15s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av C.R.M.114
Det stmmer skert att de har hjt intrdet, men jag vill pst att standardpriset fr ett knull alltid har legat p 1600 Kc. Sedan r min bild av ett FKK-besk att man knullar flera gnger, vill man bara ha ett enda halvtimmesknull s gr man ngon annanstans. Undantag finns skert, men de torde vara rtt ovanliga. Har jag fel?
Flera tjejer pstod faktiskt att en halvtimme hade kostat 2000 Kc tidigare. Och det tar man fortfarande om klienten vill ha bra service.
Standardservicen fr 1600 Kc var tmligen ordinr. Knullen var bra, men s var det inget annat man fick.
Billigare i Tyskland med andra ord.

Jag tar tminstone 3 tjejer vid FKK-besk. Dagen kostade 7300 Kc, Men det var ju trots allt billigare n att plocka upp 2 gatuprostituerade i Prag, som jag lste att "ngon" gjorde i en annan trd......
Senast redigerad av Arnold15 2017-05-29 kl. 12:06.
Citera
2017-05-29, 17:29
Medlem
Citat:
Jag tar tminstone 3 tjejer vid FKK-besk. Dagen kostade 7300 Kc, Men det var ju trots allt billigare n att plocka upp 2 gatuprostituerade i Prag, som jag lste att "ngon" gjorde i en annan trd......
Citera
2017-06-03, 02:15
Medlem
WordWarriors avatar
Imponerande! Nr jag frst hrde talas om det hr stllet fr ett par r sedan, s trodde jag rligt talat inte att det skulle verleva! En FKK i Prag!

Men det fungerade uppenbarligen. Dessutom verkar det fungera ganska bra!

Detta kommer frn ngon som testat Neon Club, AAA-club, Sweet Paradise och ett mycket stort antal privates i Prag, innan detta...

Arnold, tack fr din recension, som r hands-on som vanligt!
Senast redigerad av WordWarrior 2017-06-03 kl. 02:30.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in