2017-07-10, 20:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pottis
Av ovanstående klubbar kan någon jämföra och kanske rangordna deras utomhusarealer i förhållande till tidigare klubbar jag besökt som Oase, Sharks, Mainhatten och Artemis?
Var du inte på dessa clubbar förra hösten? Om det är ytan du vill ha rangordnad är Golden Times störst. De tre övriga är jämnstora fast jag tror Dolce Vita är minst. De är ungefär som Mainhattans uteområde.
Citera
2017-07-11, 18:58
Medlem
fkkgoers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pottis
Har bokat hyrbil på flygplatsen som vi kommer använda hela vistelsen.

Har funderat på att besöka Golden Time, Acapulco, Living Room och Dolce Vita.
Vilka dagar hade ni besökt vilka klubbar onsdag till lördag? Tänker på att vissa av klubbarna lever upp och har bättre utbud fredagar och lördagar. Ska man tex välja Acapulco på lördagen då det verkar vara ett stort ställe med mycket damer och Golden Time på onsdagen då det är en dagklubb och ändå stänger relativt tidigt?

Acapulco på helgen är ett bra val, därför att LR och GT kan vara ett dåligt val. Samtloga klubbar äe bra de dagar du nämner onsdag-lördag. Min uplevelse är dock att kan bli GT är överfyllt på helg och bättre onsdag torsdag. LR har så få rum så väntetiden blir olidlig på fre-lör ibland. ACA däremot har så många rum så kluben kan hantera stora mängder gäster utan kö-tid til rummen. Jag tycker inte att line-upen skiljer sig så mycket under dessa dagar på någon av de tre ova nämnda klubbarna så det har någon betydelse för mig. Mina erfarenheter av DV är få och glesa, men det finns andra här som vet läget på DV väl.

F
Citera
2017-07-19, 00:21
Medlem
Hermann666s avatar
Läser på ISG att BBBJ fortfarande förekommer på Artemis, utan pristillägg, speciellt om man tar 60 minuter.
Citera
2017-07-19, 13:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hermann666
Läser på ISG att BBBJ fortfarande förekommer på Artemis, utan pristillägg, speciellt om man tar 60 minuter.

Det är inte straffbart för säljaren utan enbart för köparen upp till 50 000 euro så många vill nog fortfarande sälja extratjänsten men det är köparen som åker dit. Hmm undrar var de fått den idén ifrån ?
Citera
2017-07-19, 14:36
Medlem
Arnold15s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pk911
Det är inte straffbart för säljaren utan enbart för köparen upp till 50 000 euro så många vill nog fortfarande sälja extratjänsten men det är köparen som åker dit. Hmm undrar var de fått den idén ifrån ?

Inget bötesstraff för säljaren. Men inte riskfritt.
Om tjejen blir påkommen att utföra BBBJ, blir hon utkastad från klubben - och tappar troligen alla sina stamkunder. Klubben har här inget val.

På ISG kan man läsa att en klient skröt i baren på en Frankfurt-FKK-klubb om hur han fått BBBJ av en tjej. Både klienten och tjejen blev utkastade....
Citera
2017-07-19, 20:17
Medlem
ormbitens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Arnold15

På ISG kan man läsa att en klient skröt i baren på en Frankfurt-FKK-klubb om hur han fått BBBJ av en tjej. Både klienten och tjejen blev utkastade....

Kanske skulle dom här inläggen ligga i FKK frågetråden?

Hur som haver så är ju det här ett jäkla dilemma för tjejerna...

Jag anser ju att CIM och BBBJ går hand i hand och med det vill jag då säga att många av tjejerna vill nog inte förlora den inkomst det innebär att sälja CIM. Det är nog ganska många kunder som betalar dom där extra 50 för den tjänsten, det kan nog handla om ganska stora pengar per månad för vissa tjejer.

Frågan är ju hur tjejerna ska tackla saken om klubben förbjuder dom att utföra tjänsten, och att hon då hela tiden ska bära vetskapen av att hon åker ut från klubben om hon säljer tjänsten.

Risken är ju stor att klubben får vetskap genom forum som ISG.

Inte lär detta minska stressen hos tjejerna.

Kanske får vi snart se kraftiga höjningar av timpriset när tjejerna ska kompenseras för uteblivna intäkter??

Jag undrar nyfiket hur FKK scenen ser ut om ett år....

Visst fasen fanns det en tjusning med att få en riktig avsugning lite här och där bland folket. Det blir en svunnen tid.
Citera
2017-07-20, 05:36
Medlem
Hermann666s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ormbiten
Kanske skulle dom här inläggen ligga i FKK frågetråden?

Hur som haver så är ju det här ett jäkla dilemma för tjejerna...

Jag anser ju att CIM och BBBJ går hand i hand och med det vill jag då säga att många av tjejerna vill nog inte förlora den inkomst det innebär att sälja CIM. Det är nog ganska många kunder som betalar dom där extra 50 för den tjänsten, det kan nog handla om ganska stora pengar per månad för vissa tjejer.

Frågan är ju hur tjejerna ska tackla saken om klubben förbjuder dom att utföra tjänsten, och att hon då hela tiden ska bära vetskapen av att hon åker ut från klubben om hon säljer tjänsten.

Risken är ju stor att klubben får vetskap genom forum som ISG.

Inte lär detta minska stressen hos tjejerna.

Kanske får vi snart se kraftiga höjningar av timpriset när tjejerna ska kompenseras för uteblivna intäkter??

Jag undrar nyfiket hur FKK scenen ser ut om ett år....

Visst fasen fanns det en tjusning med att få en riktig avsugning lite här och där bland folket. Det blir en svunnen tid.

Ja admin får gärna flytta de här inläggen till FKK-tråden.

På ISG pågår just nu en diskussion om huruvida man ska namnge tjejer som gjort BBBJ i recensioner eller inte. Som en jämförelse så har en del tjejer även tidigare erbjudit samlag utan kondom till stamkunder och det är ingenting som det talats högt om.
Citera
2017-07-20, 09:06
Medlem
Arnold15s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hermann666
Ja admin får gärna flytta de här inläggen till FKK-tråden.

På ISG pågår just nu en diskussion om huruvida man ska namnge tjejer som gjort BBBJ i recensioner eller inte. Som en jämförelse så har en del tjejer även tidigare erbjudit samlag utan kondom till stamkunder och det är ingenting som det talats högt om.

Det är ju inte de vassaste knivarna i lådan som namnger tjejerna.
Vissa skribenter är så dumma att de tror att de skriver inlägg som bara ett fåtal kan läsa.
Både klubbledning, myndigheter och polis kan läsa.

Och det är just av den anledningen som tjejerna är restriktiva med BBBJ och CIM. De vet att en del dumbommar skriver om detta och anger namn på ISG och liknande forum. Därför ger tjejerna bara BBBJ och CIM till stamkunder som de kan lita på.
Det går alltså att få BBBJ på alla klubbar - även ACA och Artemis.

Det är dessa mindre genomtänkta skribenter som är de verkliga poliserna och som kommer att se till att lagen upprätthålls - i alla fall någorlunda.
Senast redigerad av Arnold15 2017-07-20 kl. 09:33.
Citera
2017-07-20, 23:52
Medlem
Thorster-Brutmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Arnold15
Om tjejen blir påkommen att utföra BBBJ, blir hon utkastad från klubben - och tappar troligen alla sina stamkunder. Klubben har här inget val.

Ärligt talat, en sån dum jävel som sabbar för alla borde åka på kompanistryk och få en batong uppkörd i röven.
Citera
2017-07-21, 17:20
Medlem
Så bättre att köpa hemma just nu än att gå till FKK.

BBBJ FS hemma kostar 90-100 €
Citera
2017-08-03, 11:37
Medlem
delfinkoftas avatar
Finns det FKK i andra länder än Tyskland? Tror inte jag kommer bli nöjd efter dessa lagändringar tyvärr, och skulle man nånsin åka dit på att böta 50 000€ är det ju bara att packa ihop livet ungefär, otroligt fånig summa förresten vem ska ens ha dom pengarna? "offret"?
Citera
2017-08-03, 18:59
Medlem
BlueStars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av delfinkofta
Finns det FKK i andra länder än Tyskland? Tror inte jag kommer bli nöjd efter dessa lagändringar tyvärr, och skulle man nånsin åka dit på att böta 50 000€ är det ju bara att packa ihop livet ungefär, otroligt fånig summa förresten vem ska ens ha dom pengarna? "offret"?

Ja, i Österrike och Schweiz, samt åtminstone en sådan i Prag:

(FB) FKK Sexy Sauna Club i Prag
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in