Citat:
Ursprungligen postat av
zippzon
Fick ett rykte i örat idag från ungdomar i H-berg med omnejd ,som jag tar med en väldig nypa salt !
enligt dom drogade P och det va en drogaffär som gick snett och slutade olyckligt för P ,enligt ryktet har även pappan varit kontaktad efteråt då dom inte gillat all uppmärksamhet och hotat pappan till tystnad
OBS OBS ett rykte ! men kanske någon gnutta sanning finns någonstans,väldigt långsökt men tydligen är droghandeln betydligt större än vad dom flesta tror i Hallsberg & kumla (som tydligen styr h-berg)
ta det som ni vill men jag ville delge er även om det är löst rykte .
ingen mening ni frågar om källa osv .
På något sjukt sätt tror jag vi börjar närma oss ett tänkbart scenario. Tror inte P var missbrukare i allmänhet (låter sjukt att säga så) men möjligheten finns att han har självmedicinerat. Om nu vagnen var tom varför sätter sig 4 killar runt honom? Det sägs att de satt och grejade med sina mobiler, visst men de kan mycket väl ha skickat meddelande till P att han skulle gå av.
Jisses, vet snart inte vad jag skall tro men var det inte världens story i början så har det bannemig blivit det i denna tråd.
Helt övertygad om att P visste att han var i Hallsberg, börjar mer och mer tro att pappan har ett hot emot sig. Tystnaden och alla admins avhopp, raderade frågor och inlägg. Kom allmänheten för nära sanningen? Det är inte ett dugg konstigt om människor som engagerar sig i ett sökande har frågor och funderingar. Helt naturligt i mina ögon.
Även dessa vidriga hot och sjuka facebook grupper som har dykt upp. Varför?? Vem/vilka vill inte att det grävs vidare i P:s försvinnande? Har de ett samband med att han försvann poff