Citat:
Ursprungligen postat av
KSP
Jag är envis med min undran. Finns det NÅGON som råkar ha fotografier på festdeltagare och framförallt på KM från festen som PW höll i i Töreboda samma kväll som Helena försvann.
Detta är mycket viktigt, då man kan se hur KM var klädd denna afton. Hade han vitt på sig, shorts av längre modell, vit skjorta eller vad?
Det skulle uppskattas mycket om ni tog er tid och gick igenom era gamla fotoalbum, kanske har ni även fotograferat inne på Stadt denna kväll?
1992 var det väldigt populärt med kameror vet jag av egen erfarenhet.
Tack
Det stämmer Polisen frågade alla som hade tagit kort och bad att få deras filmer ifrån kameran, jag vet att de inte har fått tillbaka fotona ännu..
Sen så kanske det finns någon som av någon anledning inte vill hjälpa polisen med att lämna in sin filmrullen, jag tror dock att de flesta ville hjälpa till.
Behöver ju inte ha varit shorts av längre modell det var ju många som hade vita uppvikta byxor på den tiden och vit skjorta det är väl inte heller av så stor vikt om han hade en vit kavaj över så kan det ju vara någon annan färg på tröjan eller skjortan.