2017-08-06, 16:30
Medlem
Mycatisonfires avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Idiador
Ahahahahahahaha!!!!!!!

Kan du svara på de frågorna jag ställde? Anledning till varför jag bor här är helt irrelevant. Jag var ett barn när jag kom hit, och som barn har man inte mycket att säga till om, man gör som ens föräldrar säger.

Du missar min poäng helt o hållet.
Ok, men tydligen så FLYDDE dina föräldrar till Sverige ;o)
Citera
2017-08-06, 16:31
Medlem
Mycatisonfires avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nikus
Ja klart att det är skillnad.
Du förstår inte albansk kultur. Vi gifter oss inte med folk utanför vår egen etniska grupp som ni svenskar gör. Ni har inga bekymmer att gifta er med thailändskor, negrer eller araber.

"Albanerna's" DNA är efter flera hundra års belägring utsmetat med övriga turk & mena folket Grattis!
Citera
2017-08-06, 16:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mycatisonfire
Ni Albaner, Serbien, Bosnier o allt annat, det är samma sak! Varför flyttar ni inte hem igen?

Varför skulle de flytta hem till ett U-land?
Här får de bidrag och kan klaga på Sverige.

Finns inget folk som har fler ursäkter varför de sitter i den sitsen som de gör.
Det är alltid andras fel?
Citera
2017-08-06, 17:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av svartellervitt
Varför skulle de flytta hem till ett U-land?
Här får de bidrag och kan klaga på Sverige.

Finns inget folk som har fler ursäkter varför de sitter i den sitsen som de gör.
Det är alltid andras fel?
Vi flyttar dit varje sommar. Älskar det.
Citera
2017-08-06, 17:30
Medlem
Citat:
"Albanerna's" DNA är efter flera hundra års belägring utsmetat med övriga turk & mena folket Grattis!
Ni gör det medvetet. Du måste vara stolt över arabisk dna och spermieproduktion haha

(FB) Kraftig minskning av spermier hos västerländska män sen 70-talet - orsaker?
Senast redigerad av Nikus 2017-08-06 kl. 17:36.
Citera
2017-08-06, 17:36
Medlem
omkretss avatar
Citat:
HAHA!! Arga?

Visade era inlägg för min helblonda, ariska flickvän och hon dog av flabb av era kommentarer! Tänk hur en inavlad alban som jag besudlar en snygg svensk tjej!! Hur kan ni leva med det? Tänk på alla svenska brudar som blir besudlade och nedsmutsade av utländsk slödder... ni kan väl inte tillåta det? Snälla gör nånting mot detta vansinne, undergången är nära! Vakna svensken, låt björnen och vikingen inom er ta över, hur kan ni tillåta en fullständig invasion av främlingar ta över erat land utan någon form av motstånd? Hur kan ni vara så fega? Är ni ynkryggar, veklingar, passiva degenererade kräk som inte vågar ställa upp för ert land? Förväntar ni att någon annan, NMR eller liknande, ska göra jobbet åt er??? Ni är patetiska små kryp, tuffa internet krigare, ett gäng nollor utan något liv..

Citat:
HAHA!! Arga?

Visade era inlägg för min helblonda, ariska flickvän och hon dog av flabb av era kommentarer! Tänk hur en inavlad alban som jag besudlar en snygg svensk tjej!! Hur kan ni leva med det? Tänk på alla svenska brudar som blir besudlade och nedsmutsade av utländsk slödder... ni kan väl inte tillåta det? Snälla gör nånting mot detta vansinne, undergången är nära! Vakna svensken, låt björnen och vikingen inom er ta över, hur kan ni tillåta en fullständig invasion av främlingar ta över erat land utan någon form av motstånd? Hur kan ni vara så fega? Är ni ynkryggar, veklingar, passiva degenererade kräk som inte vågar ställa upp för ert land? Förväntar ni att någon annan, NMR eller liknande, ska göra jobbet åt er??? Ni är patetiska små kryp, tuffa internet krigare, ett gäng nollor utan något liv..

Du verkar inte helt fatta att de flesta svenska män inte bryr sig nämnvärt var din flickvän kommer från. Som tidigare skrivits Albaner är ett problem i det svenska samhället ni är procentuellt överrepresenterade i snart sagt all brottslighet, ta dig en funderare på varför er zigenarkultur inte är omtyckt eller välkommen någonstans i västvärlden. Du verkar inte helt förstå dig på svensk kultur, du är förlåten. Fint att du lärt dig hjälpligt bra svenska även om det verkar som att du är rätt begränsad på det intellektuella planet.
Citera
2017-08-06, 18:13
Avstängd
Citat:
Vi flyttar dit varje sommar. Älskar det.

Detta fattar inte jag personligen, alla invandrare brukar jämt beskriva sina egna hemländer som otroligt vackra/underbara.
Men varför vill ni inte då bo i era egna hemländer??
Citera
2017-08-06, 18:56
Medlem
Mycatisonfires avatar
Citat:
Ni gör det medvetet. Du måste vara stolt över arabisk dna och spermieproduktion haha

(FB) Kraftig minskning av spermier hos västerländska män sen 70-talet - orsaker?

Arabiskt DNA är det du som har i dig Säkerligen en hel del afrikanskt också.
Citera
2017-08-06, 19:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hundenmuhammed2
Detta fattar inte jag personligen, alla invandrare brukar jämt beskriva sina egna hemländer som otroligt vackra/underbara.
Men varför vill ni inte då bo i era egna hemländer??
Jag har ett välbetalt jobb i Sverige men tro mig om jag hade samma möjligheter i mitt hemland som jag har här så skulle jag inte bo kvar i Sverige. Skulle du ha frågat mig för ett par år sedan så skulle jag svara att jag aldrig kommer återvända till Albanien. Idag har jag ändrat åsikt totalt och kommer förhoppningsvis flytta tillbaka när det har blivit bättre. Ni får ha kvar araberna och somalierna. Grejen är att Sverige är ett mycket bra land att leva i om man är i utanförskap, behov av socialt skyddsnät och bidrag. Folk som trivs i Sverige är alla liberala, vänsterpartister, trädkramare, hbtqi-entusiast, blatteälskare, globalister, multikulturalister, politiskt korrekta. Om någon ger en åsikt som går emot msm om nämnda punkter är man inget annat än högerextrem, nazist, homofob, islamofob nationalist etc.

Jag är inte liberal, jag är konservativ. Jag tror inte på globalisering eller multikulturalism(ironiskt eller hur?) och tycker inte religiösa ska ha någon frihet att utföra sin religion. Iallafall inte i det mån som sker i Sverige.

Varför skickar inte Sverige ut blattar som inte beter sig, håller på med kriminalitet och går på bidrag? Eller alla isis-krigare som har återvänt till Sverige? Varför får de behålla kvar sitt medborgarskap när de värdesätter extremism, totalitarism och jihadism?
Väldigt få svenskar bryr sig om landet resten håller sig till flashback och leker internetkrigare för om en svensk känner agg mot blattar så känner den ansvarsfulle invandraren dubbelt så mycket.

Dessa problem finns inte i Albanien. Visst de lider av andra problem men de försöker bli bättre. Sverige gör inget för att ändra kurs.
Citera
2017-08-06, 19:38
Medlem
Citat:
Arabiskt DNA är det du som har i dig Säkerligen en hel del afrikanskt också.
Kom igen du vet mycket väl att det är NI som tar in somalier och araber i landet.
Citera
2017-08-06, 20:35
Medlem
Mycatisonfires avatar
Citat:
Kom igen du vet mycket väl att det är NI som tar in somalier och araber i landet.

Ja såklart, människan är hjärntvättad, det gäller inte bara i Sverige, men vinden vänder, det går sakta men när den väl har vänt...
Folket börjar inse att det drabbar deras egna barn varje dag.
SD lär gå som en raket 2018.

En Somalier kan aldrig bli svensk det inser väl till och med du? Likaså som en svensk aldrig kan bli Alban.

Menar du att Albaner inte är samma sak som "blattar" (som du pratade om i ovan inlägg)?
Har flera bekant eller "bekantas bekant" som är albaner, alla är/var kriminella eller levde på bidrag.
Senast redigerad av Mycatisonfire 2017-08-06 kl. 20:40.
Citera
2017-08-06, 20:35
Medlem
Ducadreams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Realism2000
Det där håller inte. Svenskar söker sig i desperation ifrån de problemområden som succesivt skapas i och med massinvandringen. Men alla har inte RÅD att köpa sig fria från problemen!

Ditt område är sannolikt inte ditt länge till. Har du råd att "fly"?

Invandringen har inte gått "lite för långt", den har gått väldigt mycket för långt och det vet du mycket väl om. Rösta SD. För din egen skull och för Sverige.

Inte just nu, iaf inte dit jag vill flytta men inom väldigt snar framtid.

Jag ska tänka på det här med att rösta på SD. Kommer säkert få dåligt samvete om jag röstar på SD och lär troligen bli korsfäst av folk jag känner om de får veta det(svenskar inkluderat).
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in