2017-08-06, 07:31
Medlem
Mycatisonfires avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Idiador
Jag kommer ifrån Albanien, inte Kosovo, plus jag är inte så gammal för att ha 'upplevt' krigen i Ballkan. 1999 har jag nåt vagt minne om krig som man såg på TV och några kosovo-flyktingar som kom lite sporadiskt i hemstaden, men jag var bara 9 år gammal då, och jag bodde i södra Albanien, och där var ju inget krig.. berörde vare sig mig eller mina nära och kära så jättemycket.

Repatrieringen börjar 2018? Vad pratar du om? Har bott i Sverige sen 2003 och varit svensk medborgare sen länge... har jag missat något?

Och anledningen till att du bor i Sverige nu är?
Citera
2017-08-06, 08:51
Medlem
Sjöbo ligger nära Hörby geografiskt.
De har inte dessa problemen.
Skillnaden är att Sjöbo styrs av högern.

Att Hörbyborna röstat fram ett pajasstyre är obegripligt.
Ändå låg Hörby i nivå med Sjöbo i antal SD-röster i senaste valet?
Högsta i landet.
Det lär bli fler i nästa val.

Många albaner som skriver hur modiga de är?
Är mod att fly från landet och bosätta sig i ett land
bara för att parasitsnabeln får välja?

Citerar Shkelzen Kuci från Kvällsposten.
"Albaner är också skitstövlar".
Människor med självkritik öppnar dörrar för att komma framåt.

Hade Skåne anammat Sven-Olle Olssons politik redan på den tiden
så hade vi inte haft albaner och afghaner.
Då hade Hörby varit den gemytliga by som den var en gång i tiden.

Tror inte någon Hörbybo säger emot mig på den punkten?
SD lär väl öka till det dubbla,alltid något positivt.
Citera
2017-08-06, 09:33
Bannlyst
Sven-Olle Olssons (c) var en politiker som blev hårt förföljd för sina åsikter vid den tidpunkten sjöboomröstningen, bondeförbunde uteslött honom ifrån partiet. Men så här bakspegelen borde man se Sven-Olle Olssons som en stor demokrati älskare som ville låta folket få bestämma om man skulle ta emot flyktingar eller inte. Sven Olle Olsson vågade vägra vara en marionett docka åt det krafter som vill sprida den kosmopolitiska ondskan.

Nu har vi lekt "human stormakt" resultatet blev ett Poltava för Svenska samhället med eskalerade brottslighet, bostadsbrist, skyhöga skatter och en värdelös välfärd bara för vi skall ta emot getbönder ifrån Afrika och MENA länder. Det tar ca 15 år i median att få in en MENA invandrare i arbetslivet.

Det humana kapital som VPK och andra subversiva element anser att flyktingar utgör har blivit en hög med brottslingar som bara är till belastning för samhället.

Citat:
Ursprungligen postat av svartellervitt
Sjöbo ligger nära Hörby geografiskt.
De har inte dessa problemen.
Skillnaden är att Sjöbo styrs av högern.

Att Hörbyborna röstat fram ett pajasstyre är obegripligt.
Ändå låg Hörby i nivå med Sjöbo i antal SD-röster i senaste valet?
Högsta i landet.
Det lär bli fler i nästa val.

Många albaner som skriver hur modiga de är?
Är mod att fly från landet och bosätta sig i ett land
bara för att parasitsnabeln får välja?

Citerar Shkelzen Kuci från Kvällsposten.
"Albaner är också skitstövlar".
Människor med självkritik öppnar dörrar för att komma framåt.

Hade Skåne anammat Sven-Olle Olssons politik redan på den tiden
så hade vi inte haft albaner och afghaner.
Då hade Hörby varit den gemytliga by som den var en gång i tiden.

Tror inte någon Hörbybo säger emot mig på den punkten?
SD lär väl öka till det dubbla,alltid något positivt.
Senast redigerad av 53280 2017-08-06 kl. 09:55.
Citera
2017-08-06, 09:45
Medlem
Problemet är Islam. Allt religionen gör är att destabilisera och hindra utveckling.

Jämför Kristna stater i dysfunktionella Afrika(snäppet bättre än drös), med muslimska.

Samma mönster på Balkan och i MENA.

Afghanerna och Albanerna må slåss, men Svensken är inte fredad för det.
Citera
2017-08-06, 10:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GRAA
Problemet är Islam. Allt religionen gör är att destabilisera och hindra utveckling.

Jämför Kristna stater i dysfunktionella Afrika(snäppet bättre än drös), med muslimska.

Samma mönster på Balkan och i MENA.

Afghanerna och Albanerna må slåss, men Svensken är inte fredad för det.

Du har en poäng.
Angola rev alla moskèer och nu bär de frukt.
Lödkolven och rödvinsministern borde åka dit där för att lära.
Citera
2017-08-06, 11:17
Medlem
McAzs avatar
Tycker sånt här är positivt ändå, dels så försvinner afghanerna från gatorna en stund och dels så får albanerna en meningsfull sysselsättning. Allt detta för 0 skattekronor.
Citera
2017-08-06, 12:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mycatisonfire
Aha som i balkankriget menar du?
Sverige tog hand om er när ni inte kunde själva
Albanerna har krigat i flera hundra år. Balkankriget är inte ett undantag.
Citera
2017-08-06, 12:36
Medlem
Detta är mänskligt och har inget med etnicitet att göra, kolla Hells Angels de är oxå ute o stökar. Det handlar om uppväxten.
Citera
2017-08-06, 12:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mycatisonfire
Alban eller turk... Är det någon skillnad? Ni har väl samma gener & folk ändå? 3000 år lär satt sina spår i dna:t.
Sverige har ryssland som granne, ändå har ingen velat kriga med oss på 300 år. Endast slump menar du?
Ja klart att det är skillnad.
Du förstår inte albansk kultur. Vi gifter oss inte med folk utanför vår egen etniska grupp som ni svenskar gör. Ni har inga bekymmer att gifta er med thailändskor, negrer eller araber.
Citera
2017-08-06, 12:54
Medlem
McAzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nikus
Du förstår inte albansk kultur. Vi gifter oss inte med folk utanför vår egen etniska grupp som ni svenskar gör. Ni har inga bekymmer att gifta er med thailändskor, negrer eller araber.

Nja, det finns väl några förtappade svenska kvinnor såklart men jag skulle inte säga att speciellt många svenska män gifter sig, och/eller, skaffar avkomma med en arabkärring eller en neger. Det är ju i praktiken omöjligt att genomföra då deras etniska grupp inte tillåter detta. Det är en annan sak med thailändskor som vissa äldre män importerar, dessa relationer resulterar sällan i några ungar.
Vet ingen svensk kvinna som skulle komma på tanken, ens i kraftigt berusat tillstånd, att varken umgås eller, än mindre, gifta sig och skaffa barn med någon representant ur dessa folkgrupper. Då är man hjärndöd, så enkelt är det. Svenska kvinnor är mycket måna om att kunna bibehålla en hög levnadsstandard och det kan de sällan göra genom att gifta sig med dessa pantade vilddjur. Men visst, nog finns det s.k. "spänningssökerskor" som dras till dessa, av samma märkliga anledning som att vissa kvinnor dras till seriemördare och andra grovt kriminella. Det är så märkligt att vi män aldrig kommer att begripa det, hur mycket man än skulle forska i ämnet.
Senast redigerad av McAz 2017-08-06 kl. 13:10.
Citera
2017-08-06, 13:03
Medlem
nidbilds avatar
Haha Gruff mellan afghaner och albaner någon miljöpartist som kan medla?
Citera
2017-08-06, 13:40
Medlem
omkretss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nikus
Nej ni är lite som zigenare faktiskt, det har du rätt i. Inavlat och bra ska det vara, grattis till att ha gått från 90-talets mest avskydda invandrargrupp till att ha klättrat upp till 4-5 från botten.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in