2017-08-06, 13:44
Medlem
Alltid dessa jävla albaner inblandande!

Skulden för den här schismen lägger jag på aggressiva balkan albanerna. Visst, många hazarer gör inte rätt för sig nu när de "föräldrafritt" kan bete sig hur som helst men det är ingenting mot vad albanska killar sysslar med. Så kallad albansk kultur suger kuk!

Dags för NMR att göra ett besök i Hörby!
Citera
2017-08-06, 13:53
Medlem
Retsinas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nikus
Ja klart att det är skillnad.
Du förstår inte albansk kultur. Vi gifter oss inte med folk utanför vår egen etniska grupp som ni svenskar gör. Ni har inga bekymmer att gifta er med thailändskor, negrer eller araber.
Och albaner har inga bekymmer att gifta sig med sina syskon. Det är albansk kultur.
Albaner är precis som vilken zigenare som helst.
Citera
2017-08-06, 14:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ducadream
Nu är jag inte etnisk svensk, men jag är en av dem som tycker att invandringen har gått lite för långt. Men vad ska jag göra åt det? Rösta på SD? Nej tack.

Livet är för kort. Ja, jag skiter i allt och lever mitt liv.
Det där håller inte. Svenskar söker sig i desperation ifrån de problemområden som succesivt skapas i och med massinvandringen. Men alla har inte RÅD att köpa sig fria från problemen!

Ditt område är sannolikt inte ditt länge till. Har du råd att "fly"?

Invandringen har inte gått "lite för långt", den har gått väldigt mycket för långt och det vet du mycket väl om. Rösta SD. För din egen skull och för Sverige.
Citera
2017-08-06, 14:39
Medlem
Pausaniass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GRAA
Problemet är Islam. Allt religionen gör är att destabilisera och hindra utveckling.

Jämför Kristna stater i dysfunktionella Afrika(snäppet bättre än drös), med muslimska.

Samma mönster på Balkan och i MENA.

Afghanerna och Albanerna må slåss, men Svensken är inte fredad för det.
Världens nyaste nation Sydsudan, som efter decennier av krig med den muslimska regimen i Sudan blev självständig för några år sedan, är möjligen ett tecken på exakt motsatsen. Starkt analyserat.
Citera
2017-08-06, 14:44
Medlem
-Wolfcastle-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av plingirutan
Alltid dessa jävla albaner inblandande!

Skulden för den här schismen lägger jag på aggressiva balkan albanerna. Visst, många hazarer gör inte rätt för sig nu när de "föräldrafritt" kan bete sig hur som helst men det är ingenting mot vad albanska killar sysslar med. Så kallad albansk kultur suger kuk!

Dags för NMR att göra ett besök i Hörby!

- NMR betraktar sig som nazister. Hitler såg både kroater och albaner som överlägsna raser på Balkan. Storalbanien fick bara existera under fascismen och nazismens välde. Att vara påläst kan ibland vara fördelaktigt.

Citat:
Ursprungligen postat av Retsina
Och albaner har inga bekymmer att gifta sig med sina syskon. Det är albansk kultur.

- Den fege lille internetkrigaren försöker göra sig märkvärdig med några få meningar som är både absurda och inkorrekta.

Här kommer nu kort information för ett halväckligt inavel som just dig: Det är strikt förbjudet att gifta sig inom släkten under albansk kultur. Gör du det, då gäller det att fly för DU är inget annat än ett pestsmittade zombie inför din umgängeskrets. Klarspråk: Du har ingen som helst chans att bli accepterad av din omgivning sedermera.

I övrigt...

- Bråket tycks ha handlat om en albansk tjej och TVÅ SVENSKOR. Dina kvinnor, din ras höll högst troligen på att besudlas med asiatisk AVFÖRING från Afghanistan. Folk från Balkan som tog sig hit, ja vi hade tillräckligt med förnuft att åtminstone ta med oss egna kvinnor. MENA-slöddret som tagit sig hit består av endast män. Någonstans kommer dessa sexuelltfrusterade inavel vilja doppa sina missbildade kukar. Då gäller det att säga ifrån och detta både hårt och i ett tidigt skede (det är för sent nu i vilket fall som, men lite motstånd skadar väl inte?!)

Kontentan är: Istället för att du nu ska komma med fräcka och "coola" meningar bakom ett skrivbord, spara din energi och skriv istället bara ett ord, i form av tack.
Senast redigerad av -Wolfcastle- 2017-08-06 kl. 15:12.
Citera
2017-08-06, 15:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av omkrets
Nej ni är lite som zigenare faktiskt, det har du rätt i. Inavlat och bra ska det vara, grattis till att ha gått från 90-talets mest avskydda invandrargrupp till att ha klättrat upp till 4-5 från botten.
Avskydda från svenskar menar du? Det är bara att knalla in i vilken internationell högerpopulistiskt forum för att uppfatta vad gemene tysk, amerikan, engelskman tycker om svenskar.
Sweden, yes!
Citat:
Ursprungligen postat av Retsina
Jag förstår att du försöker göra ditt bästa att reta upp mig och jag tycker att du kan bättre.
Både du och jag vet att incest och giftemål inom familjen är totalt förbjudet inom albansk kultur.
Zigenare är moderna nomader utstötta från sin egen etniska grupp i Indien. Albaner håller ihop både i hemlandet och utomlands.
Citera
2017-08-06, 15:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Idiador
Vilken duktig internet krigare du är! Knyt näven nu och stoppa den i fickan, tönt. Vet att det är svårt för såna som dig att förstå, och det är lättare att skylla på någon annan, men fråga dig själv: Vad har du gjort för ditt land, för moder Svea? Hade adeln kunnat göra så om kulturen var annorlunda, om svensken verkligen gick man ur huse och satte stop för alla galenskaper de har utsatt det svenska folket för? Inser du inte att du och folk som dig är roten till det här problemet? Passivitet, apati, extrem individualism, överdriven tolerans mot intolerans, konflikträdsla, ect. är delar av svensk kultur som skapat de här problemen!!!! Adeln, dvs. politiker och gammelmedia, känner svensken väldigt väl, och de har utnyttjat det till sin fördel maximalt.....de har bokstavligen knullat moder Svea till oigenkännlighet!

Ni förtjänar det styret ni har och ni förtjänar allt det här smutset som invaderat erat land. Må ni lida och må det här landet dra åt helvete!
Det där borde nyanseras, att svensken ska gå man ur huse och slåss fysiskt med inkräktare låter extremt. Även om jag förstår dina argument mot "cuckmentaliteten".

Jag menar att de minsta man borde kräva av det svenska folket är att de röstar fram rätt politik med stenhårda nypor eftersom svensken inte vill ta i skitet själv.

Stenhårda nypor är en del, men det räcker inte, massrepatriering är den viktigaste komponenten. Kriminalitet, välfärdsmotiv och asylfusk är grunden för repatrieringen. Alla afghaner i bråket borde exempelvis repatrieras omgående då de är enbart är här för att få det bekvämare i livet.

Om 500k fridstörare och välfärdsmigranter kastas ut så behöver inte svensken slåss man mot man. Men (där har du rätt) svensken gör inget åt det (dvs röstar fel) och får därmed skylla sig själv.
Senast redigerad av Realism2000 2017-08-06 kl. 15:23.
Citera
2017-08-06, 15:32
Medlem
Pausaniass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -Wolfcastle-
- NMR betraktar sig som nazister. Hitler såg både kroater och albaner som överlägsna raser på Balkan. Storalbanien fick bara existera under fascismen och nazismens välde. Att vara påläst kan ibland vara fördelaktigt.

- Den fege lille internetkrigaren försöker göra sig märkvärdig med några få meningar som är både absurda och inkorrekta.

Här kommer nu kort information för ett halväckligt inavel som just dig: Det är strikt förbjudet att gifta sig inom släkten under albansk kultur. Gör du det, då gäller det att fly för DU är inget annat än ett pestsmittade zombie inför din umgängeskrets. Klarspråk: Du har ingen som helst chans att bli accepterad av din omgivning sedermera.

I övrigt...

- Bråket tycks ha handlat om en albansk tjej och TVÅ SVENSKOR. Dina kvinnor, din ras höll högst troligen på att besudlas med asiatisk AVFÖRING från Afghanistan. Folk från Balkan som tog sig hit, ja vi hade tillräckligt med förnuft att åtminstone ta med oss egna kvinnor. MENA-slöddret som tagit sig hit består av endast män. Någonstans kommer dessa sexuelltfrusterade inavel vilja doppa sina missbildade kukar. Då gäller det att säga ifrån och detta både hårt och i ett tidigt skede (det är för sent nu i vilket fall som, men lite motstånd skadar väl inte?!)

Kontentan är: Istället för att du nu ska komma med fräcka och "coola" meningar bakom ett skrivbord, spara din energi och skriv istället bara ett ord, i form av tack.
Förstår jag dig rätt om jag antar att du med detta inlägg vill visa på den överlägsna albanska kulturen. Jag har har med stor förundran läst albanernas inlägg i tråden och sällan stött på så mycket aggression. Huvuddelen av albanerna verkar lida av djupgående mindervärdeskomplex, förmodligen bottnande i att de härstammar från Europas mest efterblivna länder. Inte ens deras egna zigenare tycks vilja kalla sig "albaner" utan föredrar det lite mer högstatusbetonade "romer". Vad den högstående albanska kulturen numera består av är en gåta. I hela Europa anses albaner vara synonyma med knarklangare och vapensmugglare. Som en röd tråd står också den eviga albanska aggressiviteten ut. Det känns som om deras beteende mer liknar arabers än européers. Varför det är så kan väl några av de stora kännarna om albansk kultur och albaners beteenden svara på. Kan tipsa om att det kommer att ha med turkar att göra! Eller varför inte romarna (de jävlarna) som invaderade Illyrien för 2000 år sedan.
Citera
2017-08-06, 15:35
Medlem
Idiadors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av McAz
Vad är det du försöker säga? Att en av "er" (albaner) träffat en av "oss" (arie)?
Du kan väl vända på steken istället, att en av "oss" (arie) träffat en av "Er" (alban).
Hon skrattar nog inte så mycket mer när hon inser att hon är dömd att bo resten av sitt liv i ett socialt utanförskapsområde...
Hade du varit lika positiv till dessa möten om det var en arisk, svensk, man som umgicks med en albansk brud?

Jag hade inte haft något som helst problem med det. Sen att min tjej skulle ''bo resten av sitt liv i ett socialt utanförskapsområde'', måste du ha tagit det ur arslet från dig själv. Du vill gärna tro att jag ljuger, att allt det här är inte sant, för avundsjukan hos veklingar som dig har inga gränser. Du vill inte höra att en invandrare från en grupp du anser vara underlägsen, lyckas bättre än dig. Till ditt förtret, kan säga såhär: Jag bor i ett fint område, i radhus, har ett bra jobb och en snygg flickvän. Arg?

Citat:
Ursprungligen postat av McAz
Sen skriver din landsman ovan:
Haha, fy fan vad dumt. Du bryter alltså, enligt din landsman, mot reglerna för din egen medeltidskultur...
Grattis, med ditt inlägg så bekräftar du bara att du ser den ariska rasen som överlägsen, du ser det som en "jackpot" att ha fått en arisk brud.

Ohhh nej, dumma mig, nu har jag föråt mina landsmän och deras regler... hur ska jag leva med mig själv?? Och nej, att jag tog min flickvän och underströk hennes ras, var inte för att jag ser det som en 'jackpot', jag bryr mig inte att hon är vit och arisk, men det gör däremot du. Jag nämnde/underströk det för att göra dig arg och upprörd.
Senast redigerad av Idiador 2017-08-06 kl. 16:02.
Citera
2017-08-06, 15:36
Medlem
Citat:
Ahahahahahahaha!!!!!!!

Kan du svara på de frågorna jag ställde? Anledning till varför jag bor här är helt irrelevant. Jag var ett barn när jag kom hit, och som barn har man inte mycket att säga till om, man gör som ens föräldrar säger.
Det där får du nog revidera, om du tänker efter. Det är absolut inte irrelevant varför en utlänning bor i Sverige. "Desertering" och välfärdsturism är inget som inger respekt direkt.
Citera
2017-08-06, 15:53
Medlem
Idiadors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Realism2000
Det där borde nyanseras, att svensken ska gå man ur huse och slåss fysiskt med inkräktare låter extremt. Även om jag förstår dina argument mot "cuckmentaliteten".

Jag menar att de minsta man borde kräva av det svenska folket är att de röstar fram rätt politik med stenhårda nypor eftersom svensken inte vill ta i skitet själv.

Stenhårda nypor är en del, men det räcker inte, massrepatriering är den viktigaste komponenten. Kriminalitet, välfärdsmotiv och asylfusk är grunden för repatrieringen. Alla afghaner i bråket borde exempelvis repatrieras omgående då de är enbart är här för att få det bekvämare i livet.

Om 500k fridstörare och välfärdsmigranter kastas ut så behöver inte svensken slåss man mot man. Men (där har du rätt) svensken gör inget åt det (dvs röstar fel) och får därmed skylla sig själv.

Ett vettigt inlägg, och jag håller med dig i det mesta. Jag har varit ironisk i mina inlägg för att uppröra internet krigarna på det här forumet som gör INGET annat än att skriva här och tror att det kommer ordna sig av sig självt. Att gå man ur huse, bilda upp en mobb och ge sig på människor är kanske inte det mest optimala man kan göra. Men samtidigt måste du förstå att när samhället inte ställer upp, människor tar till desperata metoder för att lösa sina egna problem.
Så, vad kommer att ske? Som du påpekar, svensken röstar inte ens för sitt egna bästa, hur ska man förvänta sig att saker kommer förändras? Flashbacks krigare kan fortsätta kriga här hur mycket de än vill, men det kommer inte leda till ett piss..

Citat:
Ursprungligen postat av Realism2000
Det där får du nog revidera, om du tänker efter. Det är absolut inte irrelevant varför en utlänning bor i Sverige. "Desertering" och välfärdsturism är inget som inger respekt direkt.

Jag har vare sig ''deserterat'' eller kommit hit pga. välfärdsturism. Jag och min familj kommer från Albanien, INTE från Kosovo, och som sagt, jag var barn när jag kom till Sverige.
För mig och min familj var det rätt snabb assimilering, och mina föräldrar hade jobb sen dag 1 här i Sverige, tack vore deras högskoleutbildning och flytande engelska. De jobbade för ett svenskt företag i Albanien, så de var redan bekanta lite hur saker skulle fungera här, och de hade svenska vänner som hjälpte till med allt möjligt.
Citera
2017-08-06, 16:09
Medlem
Citat:
Ett vettigt inlägg, och jag håller med dig i det mesta. Jag har varit ironisk i mina inlägg för att uppröra internet krigarna på det här forumet som gör INGET annat än att skriva här och tror att det kommer ordna sig av sig självt. Att gå man ur huse, bilda upp en mobb och ge sig på människor är kanske inte det mest optimala man kan göra. Men samtidigt måste du förstå att när samhället inte ställer upp, människor tar till desperata metoder för att lösa sina egna problem.
Så, vad kommer att ske? Som du påpekar, svensken röstar inte ens för sitt egna bästa, hur ska man förvänta sig att saker kommer förändras? Flashbacks krigare kan fortsätta kriga här hur mycket de än vill, men det kommer inte leda till ett piss..

Jag har vare sig ''deserterat'' eller kommit hit pga. välfärdsturism. Jag och min familj kommer från Albanien, INTE från Kosovo, och som sagt, jag var barn när jag kom till Sverige.
För mig och min familj var det rätt snabb assimilering, och mina föräldrar hade jobb sen dag 1 här i Sverige, tack vore deras högskoleutbildning och flytande engelska. De jobbade för ett svenskt företag i Albanien, så de var redan bekanta lite hur saker skulle fungera här, och de hade svenska vänner som hjälpte till med allt möjligt.
Jag vet att du kom hit som barn, jag syftade inte på dig och din familj utan pratade generellt, gällande desertering och välfärdsturism. Men eftersom du sa att det var irrelevant varför du var här (vilket naturligtvis kan tolkas som att du hävdar att det inte generellt är relevant varför utlänningar kommer hit) så drog jag generellt desertering och välfärdsturism som exempel på faktorer som inte är ok gällande att släppa in folk i ett land.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in