2017-08-06, 21:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ducadream
Inte just nu, iaf inte dit jag vill flytta men inom väldigt snar framtid.

Jag ska tänka på det här med att rösta på SD. Kommer säkert få dåligt samvete om jag röstar på SD och lär troligen bli korsfäst av folk jag känner om de får veta det(svenskar inkluderat).

Ja jösses! Är 3:e gången idag bara som jag läser om folk som inte ens har stake att lägga en röstsedel på något pga vad som skulle kunna hända dom i sociala kretsar. Något som om du är riktigt krakig, inte ens behöver berätta för någon. Dvs att du röstat på ett mittenparti som framställs som radikalt. Säger en del om den politiska spelplanen.

Albanerna i tråden har jävligt rätt i mycket. Invandrare från forna Jugoslavien är ett ickeproblem just nu. Ser ni inte det? Om ni absolut inte tål dom, så se dom som "nyttiga idioter"som iaf har stake att örfila upp lite hazarer o annat pack medan du sitter och samlar mod att rösta på något som skulle kunna få dig "unfriendad" på Facebook.

Ja, vi kanske har haft fred för länge....
Citera
2017-08-06, 21:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Valpen_
Det verkar vara en del gruff mellan albaner, araber och afghaner.

Det handlar om en uppgörelse, vem som ska kunna sälja knark och var. Det fattar inte han som postat.
Citera
2017-08-06, 21:58
Medlem
Mycatisonfires avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Siix
Ja jösses! Är 3:e gången idag bara som jag läser om folk som inte ens har stake att lägga en röstsedel på något pga vad som skulle kunna hända dom i sociala kretsar. Något som om du är riktigt krakig, inte ens behöver berätta för någon. Dvs att du röstat på ett mittenparti som framställs som radikalt. Säger en del om den politiska spelplanen.

Albanerna i tråden har jävligt rätt i mycket. Invandrare från forna Jugoslavien är ett ickeproblem just nu. Ser ni inte det? Om ni absolut inte tål dom, så se dom som "nyttiga idioter"som iaf har stake att örfila upp lite hazarer o annat pack medan du sitter och samlar mod att rösta på något som skulle kunna få dig "unfriendad" på Facebook.

Verkerligen inte. Juggarna har varit här i 20-25 år men fortfarande inte anpassat sig.
Skulle svenskarna ha samma sysselsättningsgrad som juggarna har så skulle svenska samhället gå under (ännu snabbare)
Citera
2017-08-06, 22:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mycatisonfire
Verkerligen inte. Juggarna har varit här i 20-25 år men fortfarande inte anpassat sig.
Skulle svenskarna ha samma sysselsättningsgrad som juggarna har så skulle svenska samhället gå under (ännu snabbare)

Du verkar arg. När man är arg har man en tendens att inte analysera. Ledtråd: tänk volymer. Tänk typen av problem vi har framför oss. Tänk taktiskt. Läs mitt inlägg igen och fundera över om du skrev direkt i affekt, eller om du gjorde minsta lilla analys.
Citera
2017-08-06, 23:01
Medlem
Citat:
Ja såklart, människan är hjärntvättad, det gäller inte bara i Sverige, men vinden vänder, det går sakta men när den väl har vänt...
Folket börjar inse att det drabbar deras egna barn varje dag.
SD lär gå som en raket 2018.

En Somalier kan aldrig bli svensk det inser väl till och med du? Likaså som en svensk aldrig kan bli Alban.

Menar du att Albaner inte är samma sak som "blattar" (som du pratade om i ovan inlägg)?
Har flera bekant eller "bekantas bekant" som är albaner, alla är/var kriminella eller levde på bidrag.
Det fetmarkerade: exakt
Nej självklart kan även albaner vara sk. blattar och kriminella albanska slödder ska också deporteras.
Citera
2017-08-06, 23:01
Medlem
hushlittledarlings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pausererik
Märker du inte hur all världens konflikter har flyttat in i Sverige ? Vi har olika etniska grupper som hatar varandra och slåss för fullt, se på gängen, de mobiliserar ju längs etniska linjer. Det är än så länge sådana som du som yrvaket tittar sig omkring och undrar vad står på. Och frågar sig, -men alla kan väl vara vänner? DET FUNKAR INTE SÅ.

Vi har albaner som hatar afghaner.
Vi har kurder som hatar turkar.
Vi har Iranier som hatar Afghaner.
Vi har palestinier som hatar judar.
Vi har olika religiösa grupperingar som hatar varandra.
Listan kan göras mycket mycket lång.

Det tar jävligt mycket resurser från polisen att agera FN soldater, dvs hålla isär de stridande parterna.
Blodet rinner snabbare och snabbare ur moder sveas alla sår. Samhällskroppen dräneras när polis, räddningstjänst, vårdpersonal, skola, socialomsorg, väktare behöver mer resurser pga alla konflikter och problem som dessa nya medborgare skapar i vårt land. Vi svenskar stöttar moder svea med vårat blod och våra pengar. Andra dränerar hennes kropp på våra gemensamma resurser utan minsta tanke på vad det får för långsiktiga konsekvenser. Vi bygger, medans andra river ner och förstör, detta hade tom gjort Peter Kropotkin häpen.

Nej, ett skitsamhälle, det är vad våra politiker (vår adel) prackat på oss. Vårt fina Sverige och vårt folkhem är borta, och tyvärr så kommer det aldrig tillbaka.

1. Märker du inte att du överdriver?
Världens konflikter har inte kommit hit.
Boko Harem i Nigera har inga krig i vårt land.
Irak och Syrier slåss inte. De har inga beväpnade vålds mot varann.
Enskilda idioter och fylletrattar kanske slåss på fyllan precis som Svenne Erik som slår sin fru för att hon hångalde med Bengt som gick i samma klass som Conny för 20 år sen och ljög på Majsan för att han var kär i henne för 20 år sen.
Assad slåss inte i vårt land.
200.000 människor som flytt undan våldet vill slippa vara i konflikt med andra. De som bråkar är oftast rasister. Och rasister har inga landsgränser. De finns överallt. Du är nog en av de.
Ukraina slåss inte mot ryssar i vårt land.
SydSudan har inga väpnade konflikter där de slåss mot sina egna här i vårt land. Det är nog bara du som ser i syne.

Libyen slåss inte med sina egna om oljan i vårt land.

Kongo har väpande konflikter och det är 2,5 miljon människor som är på flykt i sitt egna land. I kongo slåss de inom landet och inte i vårt land. Det är du som ser i syne.

Jemen har inga krig i vårt land.

Det du pratar om är enskilda individer från andra länder som bråkar. Ibland kan det blossa om tjafs och bråk, men inte fan rullar det omkring tanks, sprängs ambassader, terorrdåd.
De som sysslar med terrordåd är nazister som ser massa invandrare som de hatar.

Precis som vanliga svenskar tjafsar och bråkar och slåss ibland, på fyllan så händer det säkert på nån flyktingförläggning. Men överdriv för fan inte.

Värlens olika konflikter finns inte.

Huliganer som slåss för sitt djävla fotbollslag står för mer problem än vad en idiot från Somalia gör.

Samtidigt som jag jobbar och känner sjukt många muslimer och duktiga indivder från andra länder som avskyr bråk.

Jag umgås ju hellre med de än med rasister som "slåss" för sitt land.

Skärp dig för fan. De som bråkar är ju för fan män med stora egon.
Vi andra humanister oavsett bakgrund, hudfärg och religion slåss inte.
Du klumpar ihop alla invandrare för vad några få gör.
Det gör dig djävligt korkad.
Citera
2017-08-06, 23:07
Medlem
hushlittledarlings avatar
Citat:
Ja såklart, människan är hjärntvättad, det gäller inte bara i Sverige, men vinden vänder, det går sakta men när den väl har vänt...
Folket börjar inse att det drabbar deras egna barn varje dag.
SD lär gå som en raket 2018.

En Somalier kan aldrig bli svensk det inser väl till och med du? Likaså som en svensk aldrig kan bli Alban.

Menar du att Albaner inte är samma sak som "blattar" (som du pratade om i ovan inlägg)?
Har flera bekant eller "bekantas bekant" som är albaner, alla är/var kriminella eller levde på bidrag.

En somalier kan aldrig bli svensk, men det kan ändå bo här och fungera ypperligt som en vanlig hederlig arbetande individ. Varför är man så djälva fokusera på de vem som är rätt och vem som är fel?

Sköt du ditt liv, så sköter de sina.
Jag lägger mig inte i ditt liv så lägger du dig inte mitt.
Gillar du inte pasta så ät det inte för helvete.
Ingen tvingar dig att umgås med Somalier eller Italienare.
Men om jag vill göra det så låt mig göra det.
För mig får du gärna knulla din fula syster, jag bryr mig inte. Men låt mig få älska den jag vill.
Staten ska inte lägga sig i folks privat liv.

Vem jag anställer eller ej.
En rasist kan aldrig bli svensk. Ni är ett avkok som bör kastas ut i östersjön.
Sverige är världens bästa land och det ska bebos av världens bästa individer oavsett hur de ser ut.
Citera
2017-08-06, 23:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ducadream
Inte just nu, iaf inte dit jag vill flytta men inom väldigt snar framtid.

Jag ska tänka på det här med att rösta på SD. Kommer säkert få dåligt samvete om jag röstar på SD och lär troligen bli korsfäst av folk jag känner om de får veta det(svenskar inkluderat).
Kanon!

Och du kommer INTE att bli korsfäst

Folk är nämligen bra mycket mer skenheligare än vad man kan ana.
Citera
2017-08-06, 23:28
Medlem
-Wolfcastle-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Siix

- Någon som förstår. Tack för ditt inlägg. Det som även får mig att tappa all tro på svensken och Sverige är alla dessa idioter som avfyrar kritik mot albaner och glömmer vad som är egentligen är bra för Sverige. Ordbajs hit och ordbajs dit. Oavsett vad man nu tycker om situationen, så gäller det att - som du själv skriver: Att analysera saker och ting. Hörby har nu en anledning att stänga ner detta så kallat "barnhem" för "ensamkommande mustasch-barn över 35 bast". Den stora vinnaren i det hela? Hörby kommun. Drömmen vore så klart att deras nya hem ska bli sveriges riksdag. Där varje riksdagsman i den sittande regeringen får ett personligt ansvar för dessa guldgossar.

Men nejdå. Expressen och övrig MSN, samt vissa vidriga kioskmongon här inne ska göra snyfthistoria över hela skitet. Och dra pralleller med att albaner minsann har en gång i tiden också betraktas som "udda" och "suspekta" invandrare. Vad idioterna missar är att albansk/jugoslavisk skolgång skilde sig aldrig åt (så pass mycket) från vanlig svensk skolgång. Folk från balkan hade en helt annan grund till skillnad från dessa MENA -slödder.

Att få folk att tappa fokus är viktigt. Det är MSN:s huvudmål. Många här inne är uppenbara offer. Att vissa vägrar se nyttan i detta är ett tydligt tecken på hur förvirrad svensken egentligen är.
Senast redigerad av -Wolfcastle- 2017-08-06 kl. 23:45.
Citera
2017-08-07, 00:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pausanias
Förstår jag dig rätt om jag antar att du med detta inlägg vill visa på den överlägsna albanska kulturen. Jag har har med stor förundran läst albanernas inlägg i tråden och sällan stött på så mycket aggression. Huvuddelen av albanerna verkar lida av djupgående mindervärdeskomplex, förmodligen bottnande i att de härstammar från Europas mest efterblivna länder. Inte ens deras egna zigenare tycks vilja kalla sig "albaner" utan föredrar det lite mer högstatusbetonade "romer". Vad den högstående albanska kulturen numera består av är en gåta. I hela Europa anses albaner vara synonyma med knarklangare och vapensmugglare. Som en röd tråd står också den eviga albanska aggressiviteten ut. Det känns som om deras beteende mer liknar arabers än européers. Varför det är så kan väl några av de stora kännarna om albansk kultur och albaners beteenden svara på. Kan tipsa om att det kommer att ha med turkar att göra! Eller varför inte romarna (de jävlarna) som invaderade Illyrien för 2000 år sedan.

Vafan tillför du? kan du inte dra från tråden om du bara ska leka motvallskärring och gnälla på albanerna och spy halmgubbar om deras påstådda inavel(är det värre att gifta sig med kusinen än som svenskor skita ut ungar med araber och negrer menar du?) och arbetslöshet? Du anklagar albanerna att vara halvturrar när dina egna landskvinnor suger ottomankuk runt om i stugorna över hela landet as we speak.
Citera
2017-08-07, 01:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av WallOfAdamant
Vafan tillför du? kan du inte dra från tråden om du bara ska leka motvallskärring och gnälla på albanerna och spy halmgubbar om deras påstådda inavel(är det värre att gifta sig med kusinen än som svenskor skita ut ungar med araber och negrer menar du?) och arbetslöshet? Du anklagar albanerna att vara halvturrar när dina egna landskvinnor suger ottomankuk runt om i stugorna över hela landet as we speak.

Det är bara att inse att olika folkgrupper inte kan leva i samma land, jag förstår inte varför vissa människor aldrig kan fatta detta utan menar på jodå tryck in alla världens olika folk i ett enda land så blir allt bra och alla blir lyckliga.

Om alla olika folkgrupper levde i sina egna hemländer så skulle vi inte ha några problem med varandra, det enda som nu på sikt kommer ske är att vi får precis samma situation som före detta Jugoslavien hade på 90-talet, det är våran framtid och den kommer förr eller senare.
Citera
2017-08-07, 08:45
Medlem
Mycket snack om Albaner och Afghaner hit och dit , ingen som vet vad som verkligen händer i det lilla samhället Hörby? Det har skett tre knivskärningar på kort tid.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in