2017-08-05, 00:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dr King
Borg är polisanmäld för sexuellt ofredande av åtminstone 2 deltagare på festen. Skall bli kul att läsa domen sedan. Troligen stannar det väl vid villkorlig dom och dagsböter.

Vilka 2 har anmält honom? För och efternamn tack!!! Luktar ny Julian Assange dom här
Citera
2017-08-05, 00:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ThinkTank111
Men det är hela inramningen, hans kynne där under kvällen måste varit plågsamt, det är aggressioner och illvilja som bubblar upp.

Herregud, inte nöjd med sängplatserna, fan vad patetiskt!

Vem fan har ens ordet "hora" i vokabuläret som 50-åring! Gå omkring och skrika och väsa hora, det är ju bortom all integritet och värdighet. Jag tror aldrig jag har sagt det någonsin.

Sen visa kuken, fan vad osunt! Det är verkligen Magnus på torsk på Tallinn-stil. Precis det hatet.

Ja, sen ta folk på skrevet och initiera kukmätartävling. Vad ska man säga?

Konstigt nog är jag inte förvånad. Jag tror kanske att jag skäms mer å hans och Sveriges vägnar än vad han skäms själv.

Håller med, det hela är patetiskt och det är säkert inte första gången han betett sig så..
Citera
2017-08-05, 00:02
Medlem
Verkisto2s avatar
Det tycks finnas en hel del erfarenhet av diverse droger hos de som skriver i tråden. Skulle ni, med all er erfarenhet, vilja säga att detta som Borg gjorde förra helgen förmodligen är en engångsgrej? Eller är det mera troligt att han gjort liknande saker tidigare?
Citera
2017-08-05, 00:03
Medlem
CapsLock99s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zurfarn08
Undrar vad alla som förfasade sig över Trumps "Grab`em by the pussy" säger nu? Jag hoppas inte att de nu stöttar Borg på Twitter o FB.

Någon som har mer information kring den som höll i festen, partitillhörighet ?
Facebooklänk till Festgeneralen:
https://www.facebook.com/riesenberg....vski?ref=br_rs
Senast redigerad av CapsLock99 2017-08-05 kl. 00:05.
Citera
2017-08-05, 00:04
Medlem
Mooskys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Noningra
Så om en vän till dig spårar ur på en fest är din första åtgärd en polisanmälan?

Nä, hade en nära vän viftat med kuken och sagt hora till mina gäster hade han fått pissa med röven framöver. Så fick du svar på det också. Det är liksom inte så att vänner beter sig på det viset oavsett om dom är överförfriskade utan detta måste legat i hans natur. Han är en sexistisk liten skitstövel.
Citera
2017-08-05, 00:05
Medlem
ynkes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CapsLock99
Någon som har mer information kring den som höll i festen, partitillhörighet ?
Facebook länk till Festgeneralen:
https://www.facebook.com/riesenberg....vski?ref=br_rs

Juden verkar ha stängt ner sitt konto på facerape.
Citera
2017-08-05, 00:07
Medlem
banzaipirates avatar
På en privat fest tycker jag inte man skall dra för stora växlar av det hela. Vilka visade han kuken för? Barn? Jag som de allra flesta förstår att Borg har spårat ur under kvällen. Men det känns väldigt överdrivet allting. "Vittnena" har säkert varit på någorlunda likvärdigt alkoholpåverkade och då blir det lätt att det blir lite överdrivet. Men jag vet ju inte vad som hänt riktigt. Ingen annan här inne heller.
Citera
2017-08-05, 00:08
Medlem
Sleeptalkers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Noningra
Många som gapar om polisanmälan här..
Men det var väl ändå en privat tillställning?
Brukar väl lösas med att den idiot som inte kunde sköta sig inte blir bjuden nästa gång eller? Jösses, om folk skulle polisanmäla varje karatefylla i landet...

Som att jämföra äpplen och päron, grabben.

Man kan ju för fan inte jämföra dina privata ointressanta happenings med vad en före detta svensk finansminister ställer till med på fyllan på en fest med barnfamiljer och näringseliten i Sverige samlade; det hoppas jag ju verkligen att även du inser annars är du ju helt lost.

Som dessutom nu kommit till allmän kännedom och det runtom i Europa (vad det nu verkar).

Polisanmälan har ju redan inkommit som ett brev på (sega!) Postnord, by the way.
Citera
Moderator
Dr Kings avatar
När Trumps "grab em by the pussy" läckte ut kom det ju fram ett 20-tal kvinnor från de senaste 30 åren med stories om hur han trakasserat dem sexuellt.

Troligen väntar något liknande nu Kuk-Anders. Ganska uppenbart att det inte är första gången han har en rejäl karatefylla och gör bort sig. Skall bli kul att följa vilka kvinnor som kommer att träda fram de närmaste dagarna (ja kanske även män också)
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av banzaipirate
På en privat fest tycker jag inte man skall dra för stora växlar av det hela. Vilka visade han kuken för? Barn? Jag som de allra flesta förstår att Borg har spårat ur under kvällen. Men det känns väldigt överdrivet allting. "Vittnena" har säkert varit på någorlunda likvärdigt alkoholpåverkade och då blir det lätt att det blir lite överdrivet. Men jag vet ju inte vad som hänt riktigt. Ingen annan här inne heller.

Han daskade till 2 kvinnor som nu försöker göra en Assange på han!
Senast redigerad av fonzen 2017-08-05 kl. 00:11.
Citera
2017-08-05, 00:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Moosky
Nä, hade en nära vän viftat med kuken och sagt hora till mina gäster hade han fått pissa med röven framöver. Så fick du svar på det också. Det är liksom inte så att vänner beter sig på det viset oavsett om dom är överförfriskade utan detta måste legat i hans natur. Han är en sexistisk liten skitstövel.

Så om det hade varit en vän till dig hade du alltså stått över lagen..? Märkligt resonemang.
Jag tror vi är från olika generationer.
Citera
2017-08-05, 00:10
Medlem
Det är skillnad på folk och folk.

Kräket Anders Borg viftar på kuken inför barn, men döms ut.

Pridebögarna (sponsrat av judiska makten) viftar med sina kukar offentligt inför barn och stoppar dildosar i röven på varandra, men hedras för fullt av hela etablissemanget.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in