2017-08-04, 23:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Flashsmash
Även om du ogillar honom och tycker att man kan göra dumma saker på fyllan så bör du inte glömma bort att detta rör sig om en före detta STATSMINISTER.

Well. Lustigt att när Finland tog in han för att lösa ekonomi och då ville han att de skulle ta in mer invandrare. Efter det har Finland inte velat ha hans hjälp längre. Finland är mycket vettig så jag kanske ska satsa på att flytta dit då iom jag är av finskt blod.
Citera
2017-08-04, 23:52
Medlem
Blundettos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Moosky
Du går händelserna i förväg och pratar om en toxologirapport vilket aldrig har nämnts. Däremot så framgår det stor tydlighet vad det rör sig om och där finns inte din hjärtefråga med så som knark eller andra preparat. Han har säkerligen rökt på någon gång i ungdomen men det hjälper honom inte nu. Och inte har han ursäkter som är godtagbara. En kukviftande gubbe som picken växer på efter varje grogg, och som ska kalla kvinnor för nedsättande uttryck. Han skulle platsa i Trump och kapten klännings gäng.

Jag går händelserna i förväg? Jag går händelserna i efterväg skulle jag vilja påstå. Borg kan ha varit påverkad av alla möjliga saker men det kommer vi aldrig få veta då det flesta substanser lär vara ute ur kroppen vid det här laget. Därför är det lite konstigt att fråga efter en källa som bevisar andra substanser.

Varför tar du delinkventens ord: "Jag dricker inte mer än andra" på stort allvar att vi i vårt aktuella forum flashback gör fel om vi diskuterar andra preparat som kan ha varit inblandade? Är du så förblindad av snömoset "lika värde" att du inte kan se skillnad i intresse då det kommer till en tidigare finansminister och random festivaltafsare?
Citera
2017-08-04, 23:54
Medlem
Mosbulles avatar
Han är lik denna man:
https://www.youtube.com/watch?v=oJ0P0tWxZi4

Two faced f*cker.
Citera
2017-08-04, 23:54
Medlem
Mooskys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Noningra
Många som gapar om polisanmälan här..
Men det var väl ändå en privat tillställning?
Brukar väl lösas med att den idiot som inte kunde sköta sig inte blir bjuden nästa gång eller? Jösses, om folk skulle polisanmäla varje karatefylla i landet...

Sen när är en privat fest laglös? Ehmm, ibland tror man inte riktigt på det man läser här i inlägg.
Men en uppdatering för dig är att det har ingen som helst jävla betydelse om det är en privat fest.
Citera
2017-08-04, 23:55
Medlem
Dystopikerns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Calogero
Ja, stilnoct och sprit känns som en given cocktail till en katastrofkväll!

Stilnoct och sprit - karatefyllans storebror!

När ditt innersta veeerkligen måste fram, nu!
Citera
2017-08-04, 23:56
Bannlyst
Tråden börjar bli tröttsam det finns väl ingen seriös som tar han i försvar. Jag har ju sagt hur länge som helst man går inte med kuken utanför.

Jag minns 1981 så skulle vi tälta utanför Borgholm Öland och parkerade där man får stå.
Då stod det en kille och runkade pungen hängde ovanför gympa byxorna vi hade rest 6 man i en Amazon vilka köer.
Vi hade en med oss som var "stor" 1.87 " som hade suttit bak i flera timmar bak jag körde.

Han gick fram och slog ner han med ETT slag och jag bad tjejen kolla om han klarade sig?
Jo han andas. Detta var 1981 hålla på med kuken i bland folk var så sjukt. Det gjorde man bara inte på den tiden var alla Svenskar.

Varför skulle jag ljuga om nåt så uppenbart?
Citera
2017-08-04, 23:56
Undrar vad alla som förfasade sig över Trumps "Grab`em by the pussy" säger nu? Jag hoppas inte att de nu stöttar Borg på Twitter o FB.
Citera
2017-08-04, 23:57
Medlem
CliviaMiniatas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flashsmash
Han är en idiot som medverkat till landets förfall. Han ÄR inte vem som helst.
Just det. Han var och är en viktig person, nu reducerad till kuk Anders.
Problemet är om han hade sådana drogproblem när han var minister och om han tagit viktiga beslut under påverkan av droger.
Han har också uppenbart dåligt umgänge. Dessutom har han betett sig illa mot kvinnor.
Han är en av vår tids mest inflytelserika män i Sverige. Vad han gör har betydelse.
Om han har spetsat drinken med piller är det illa. Men om han har spetsat den med cola så är det mycket värre. cola=maffia.
Citera
2017-08-04, 23:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Moosky
Sen när är en privat fest laglös? Ehmm, ibland tror man inte riktigt på det man läser här i inlägg.
Men en uppdatering för dig är att det har ingen som helst jävla betydelse om det är en privat fest.

Så om en vän till dig spårar ur på en fest är din första åtgärd en polisanmälan?
Citera
2017-08-04, 23:58
Moderator
Dr Kings avatar
Borg är polisanmäld för sexuellt ofredande av åtminstone 2 deltagare på festen. Skall bli kul att läsa domen sedan. Troligen stannar det väl vid villkorlig dom och dagsböter.
Citera
2017-08-04, 23:58
Medlem
Hitokiri-Battosais avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zurfarn08
Undrar vad alla som förfasade sig över Trumps "Grab`em by the pussy" säger nu? Jag hoppas inte att de nu stöttar Borg på Twitter o FB.

ja man kan ju inte kritisera Trump för att han sa "grab em by the pussy" och samtidigt stötta Borg när han faktiskt gjorde det.
Citera
2017-08-04, 23:59
Medlem
ynkes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zurfarn08

Efter det här tror jag Ernman vill avla hans barn och Schyffert kommer ut ur garderoben. Gardell är nog redan där och provsmakar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in