2017-08-05, 00:12
Medlem
outback4s avatar
Har alltid tyckt AB är en skenhelig person,det lyser igenom på något sätt att det finns vulgära sidor hos denna man. Bra att de faller en efter en dessa patetiska politiker/företagare med stor plånbok men liten hjärna.
Tycker detta är värre en Littorinaffären,även om Borg inte är inom politiken nu,men han är ett större och mer respekterat namn, ..eller var respekterat namn kanske man ska säga nu,
på tal om att säga något. Vad säger Dominika Peczynski? har de grälat nyss? är det slut? något måste detta beropå.
Citera
2017-08-05, 00:14
Medlem
ynkes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gulblendkarringen
Det är skillnad på folk och folk.

Kräket Anders Borg viftar på kuken inför barn, men döms ut.

Pridebögarna (sponsrat av judiska makten) viftar med sina kukar offentligt inför barn och stoppar dildosar i röven på varandra, men hedras för fullt av hela etablissemanget.

Du måste lära dig skilja på vad juden gör offentligt och vad han gör privat. Nu har Anders visat kuken i den privata sfären och där viftar man inte med kukar som har förhud. Han är för evigt bränd.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Verkisto2
Det tycks finnas en hel del erfarenhet av diverse droger hos de som skriver i tråden. Skulle ni, med all er erfarenhet, vilja säga att detta som Borg gjorde förra helgen förmodligen är en engångsgrej? Eller är det mera troligt att han gjort liknande saker tidigare?

Det troliga är att han haft problem med alkoholen länge, han skrev på facebook att han inte brukar dricka så mycket men för att göra så sviniga grejer krävs det mer än stress + tillfällig fylla. Alkoholism är en sjukdom och det är när det centrala nervsystemet blivit ordentligt uppfuckat som det kan gå så där långt. Det kan handla om ett blandmissbruk också, kanske kokain + alkohol.
Men som sagt det är ingen ursäkt, det skulle vara för jävligt om han kommer undan straff bara för att han har en hög position i samhället.
Citera
Medlem
Flashsmashs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av banzaipirate
På en privat fest tycker jag inte man skall dra för stora växlar av det hela. Vilka visade han kuken för? Barn? Jag som de allra flesta förstår att Borg har spårat ur under kvällen. Men det känns väldigt överdrivet allting. "Vittnena" har säkert varit på någorlunda likvärdigt alkoholpåverkade och då blir det lätt att det blir lite överdrivet. Men jag vet ju inte vad som hänt riktigt. Ingen annan här inne heller.

På en privat fest visar man verkligen vem man egentligen är.
Citera
2017-08-05, 00:15
Citat:
Ursprungligen postat av Moosky
Nä, hade en nära vän viftat med kuken och sagt hora till mina gäster hade han fått pissa med röven framöver. Så fick du svar på det också. Det är liksom inte så att vänner beter sig på det viset oavsett om dom är överförfriskade utan detta måste legat i hans natur. Han är en sexistisk liten skitstövel.
Jepp. Detta visar hur Borg egentligen är, under den polerade ytan. En jäkligt obehaglig och otrevlig person döljer sig där. Han blir irriterad över rumsfördelningen - han hade uppenbarligen förväntat sig bättre. Drygt och stöddigt beteende när man är bjuden på fest. Dög maten och spriten åt herr Viktig, undrar man? Sen börjar han bete sig kränkande och gränslöst mot andra gäster. Typiskt översittarbeteende. Fartblind narcissist i sin prydno.
Citera
2017-08-05, 00:16
Medlem
Citat:
På en privat fest tycker jag inte man skall dra för stora växlar av det hela. Vilka visade han kuken för? Barn? Jag som de allra flesta förstår att Borg har spårat ur under kvällen. Men det känns väldigt överdrivet allting. "Vittnena" har säkert varit på någorlunda likvärdigt alkoholpåverkade och då blir det lätt att det blir lite överdrivet. Men jag vet ju inte vad som hänt riktigt. Ingen annan här inne heller.

Man bör se väldigt allvarligt på sexuella trakasserier.
Citera
2017-08-05, 00:17
Medlem
Mooskys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Noningra
Så om det hade varit en vän till dig hade du alltså stått över lagen..? Märkligt resonemang.
Jag tror vi är från olika generationer.

Du frågar så dumt så får du svar därefter. Det har säkert inte med generationer att göra utan det har med umgänge att göra givetvis. Det du är van vid är något jag inte skulle acceptera, och inte skulle jag dra mig för en anmälan om en vän är hotfull, visar kuken och använder sexuellt grovt språk och kallar andra för hora och slampor. Tar andra män mellan benen dessutom.Det är inte acceptabelt.
Senast redigerad av Moosky 2017-08-05 kl. 00:19.
Citera
2017-08-05, 00:18
Medlem
outback4s avatar
Citat:

"Inte dra för stora växlar av det hela?" Borg går själv ut och erkänner att han betett sig illa, och ska söka hjälp,om det inte vart nånting av det hele kan man förmoda att det finns ovänner till Borg i den vänskapsgruppen på festen,eller vad tänker du?
Citera
2017-08-05, 00:19
Medlem
ynkes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av outback4
"Inte dra för stora växlar av det hela?" Borg går själv ut och erkänner att han betett sig illa, och ska söka hjälp,om det inte vart nånting av det hele kan man förmoda att det finns ovänner till Borg i den vänskapsgruppen på festen,eller vad tänker du?

Vem skulle han söka hjälp av? Hagamannen?
Citera
2017-08-05, 00:21
Medlem
Dupeas avatar
Citat:
Nä, hade en nära vän viftat med kuken och sagt hora till mina gäster hade han fått pissa med röven framöver. Så fick du svar på det också. Det är liksom inte så att vänner beter sig på det viset oavsett om dom är överförfriskade utan detta måste legat i hans natur. Han är en sexistisk liten skitstövel.

Men precis som du indirekt skriver löser man det inom vänskapskretsen. Hans beteende var vidrigt, men polisanmäler sin vän för något dylikt är det bara illojala skitstövlar som gör.
Citera
2017-08-05, 00:23
Medlem
outback4s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ynke
Vem skulle han söka hjälp av? Hagamannen?

Tja.."kapten klänning" skulle jag säga
Citera
2017-08-05, 00:24
Medlem
Citat:
Du frågar så dumt så får du svar därefter. Det har säkert inte med generationer att göra utan det har med umgänge att göra givetvis. Det du är van vid är något jag inte skulle acceptera, och inte skulle jag dra mig för en anmälan om en vän är hotfull, visar kuken och använder sexuellt grovt språk och kallar andra för hora och slampor. Det är inte acceptabelt.

Haha, inget jag är van vid.. Men den individen skulle vara rökt för all framtid i umgänget och bara det att alla får reda på det räcker för mig. Om man inte har gjort mer än viftat med ballen och skrikigt okväden... Jag skulle inte ringt polisen. Mest förvånad att ingen nitade aset.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in